Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bedwantsen: is dit een probleem in Texas?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
DaisyT
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bedwantsen: is dit een probleem in Texas?

Bericht door DaisyT »

Beste forumleden,

Er wordt vaak gewaarschuwd voor bedwantsen, maar is dit ook een groot probleem in Texas?
Of is de kans op een verkeersongeluk groter? :roll:
Ben niet gediend van die beestjes ... heb o.a. een hotel op het oog waarvan in 2013 een bedbug-report was. Lang geleden ... zal ik nu dan toch geen last meer van hebben?
Hoor graag jullie ervaring of advies.

Gr Daisy
Laatst gewijzigd door DaisyT op 30 okt 2017, 15:11, 2 keer totaal gewijzigd.
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Bedwantsen: is dit een probleem in Texas?

Bericht door annet2009 »

Ik vrees dat het overal kan voorkomen, hotels met en zonder eerdere reports.
Niet in Texas maar er vlakbij in Las Cruces een maand geleden bedwantsen gehad.
En nee, je wordt er niet blij van, en dat is heel zacht uitgedrukt. (Volgende ochtend ontdekt toen het al te laat was.)
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Deze diertjes kan je overal tegenkomen. Als je het hotel niet aandurft, zoek dan een ander uit. Maar als er na 2013 geen negatieve beoordelingen meer zijn over dat hotel, dan zal het toch wel meevallen.

Hierbij links naar websites, waarop je per plaats/hotel kan kijken of er beoordelingen zijn geplaatst:
- http://bedbugregistry.com/
- http://www.bedbugreports.com/
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Robbie&Irene
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Robbie&Irene »

Brrrr, volgens die site bedbugsregistry is er nauwelijks een hotel in Moab zonder die krengen...
Laatst gewijzigd door Robbie&Irene op 30 okt 2017, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
SanFran
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door SanFran »

Hé? Ik zie maar 1 hotel in moab geregistreerd staan via die site. Alleen hampton inn heeft 1 report.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

Die website moet je niet komen. Dan boek je helemaal geen hotel meer.
Het kan en komt namelijk voor bij IEDER hotel. Ook 5 sterren hotels! Het is alleen afhankelijk van hoe een hotel er mee omgaat als er een besmetting is.
Na meer dan 10 jaar in de VS en vele hotels bezocht (goedkoop en duur) hebben wij nog niet eenmaal last gehad hiervan.
Wij controleren voordat we de koffers openen de matrassen en het hoofdbord op sporen van bedbugs. Indien we twijfelen dan doen we het niet.
Gast

Bericht door Gast »

Matrassen vind ik nog tot daar aan toe maar kussens.......bah bah...het eerste wat wij altijd bij Walmart kopen zijn onze eigen nieuwe kussens die we de hele vakantie gebruiken. Voor nog geen $5 per stuk slapen we een stuk lekkerder en weten we zeker dat er geen vieze beestjes in zitten.
Laatst gewijzigd door Gast op 30 okt 2017, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Wij slapen regelmatig in Texaanse hotels, nooit problemen gehad. Ik kijk niet op dat soort websites. Wel boek ik vrijwel altijd hotels met goede beoordelingen op tripadvisor, waarbij ik vooral let op opmerkingen over hoe schoon het is. Maar ook dat geeft geen garanties, vorig jaar geslapen in een hotel met hele goede beoordelingen, toch kwamen er opeens wel 100 kakkerlakken achter de koelkast vandaan. Had waarschijnlijk ook te maken met de verbouwing die bezig was. Maar je weet het dus nooit. Toch zou ik me er niet echt druk om maken, over het algemeen valt het best mee. Al zou ik natuurlijk wel hotels vermijden met slechte beoordelingen, zeker als wordt aangegeven dat het vies is.
Terug in Texas!
Robbie&Irene
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Robbie&Irene »

SanFran schreef:Hé? Ik zie maar 1 hotel in moab geregistreerd staan via die site. Alleen hampton inn heeft 1 report.
Was de andere site bedbugregistry, heb het aangepast!
vinceG schreef:Die website moet je niet komen. Dan boek je helemaal geen hotel meer.
Het kan en komt namelijk voor bij IEDER hotel. Ook 5 sterren hotels! Het is alleen afhankelijk van hoe een hotel er mee omgaat als er een besmetting is.
Na meer dan 10 jaar in de VS en vele hotels bezocht (goedkoop en duur) hebben wij nog niet eenmaal last gehad hiervan.
Wij controleren voordat we de koffers openen de matrassen en het hoofdbord op sporen van bedbugs. Indien we twijfelen dan doen we het niet.
Ben het wel met je eens, zelfs de allerduurste hotels in Las Vegas worden genoemd. Misschien maar beter niet kijken.
Inges
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Inges »

hemmie schreef:Wij slapen regelmatig in Texaanse hotels, nooit problemen gehad. Ik kijk niet op dat soort websites. Wel boek ik vrijwel altijd hotels met goede beoordelingen op tripadvisor, waarbij ik vooral let op opmerkingen over hoe schoon het is. Maar ook dat geeft geen garanties, vorig jaar geslapen in een hotel met hele goede beoordelingen, toch kwamen er opeens wel 100 kakkerlakken achter de koelkast vandaan........
Aaaaahhhhhh jakkie. Hoe los je zoiets op (ook met bed wantsen trouwens)? Naar de receptie en een andere kamer eisen? Gaat wat worden in het hoogseizoen als alles vol is. :roll:
Groetjes, Inge
3x Canada en 9x USA
https://ingevanderwulp.nl/reizen/ (Live blog's + roadbooks )
SanFran
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door SanFran »

Wij zijn eigenlijk best wel naïef. Wij hebben in onze 4 reizen nog nooit het bed gecontroleerd :oops: :oops: denk dat we dat de volgende keer wel ff anders aanpakken, het zal je maar overkomen dat je onder de bedwantsen zit. Maar wij hebben het in al die hotels dus nog nooit meegemaakt.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

@Inges: ja, direct de deur dicht en een nieuwe kamer. Wel even een foto maken zou ik zeggen.

De gouden tip van Anthony Melchiorri is ook: koffers bij de deur laten staan, eerst de randjes van de matras en kastjes checken, en pas daarna de kamer in. Ik moet zeggen dat ik dat soms wel eens zo doe, met name in wat meer budget motels. Gelukkig ben ik slechts een keer in al mijn hotelovernachtingen bed bugs tegengekomen, en die waren al dood. Dat was een (goed) hotel in Zuid Afrika waar duidelijk al bestrijding had plaatsgevonden maar men een plek had overgeslagen met stofzuigen. Wat dan wel weer erg jammer was is dat de receptie vol hield dat er echt nooit bed bugs waren aangetroffen. Maarja, die beestjes vallen niet zomaar dood neer onder het hoofdbord :-).

Kijk, het kan overal voorkomen. Reizigers die op een besmette plek zijn geweest nemen ze mee in hun koffers en kleding, en daar zit hem nu het grote probleem, ook voor jezelf. Je neemt ze ook mee naar huis namelijk. In een goed hotel zal housekeeping er op getraind zijn om zo'n besmetting bij de dagelijkse schoonmaak direct te herkennen en op te lossen, voordat er een nieuwe gast in die kamer komt. Maar bij de meeste budget hotels gaat het daar mis.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Kijk eens aan :lol:
11 blz lang gaat het hier over bedbugs
viewtopic.php?f=10&t=41489&hilit=Bedbugs
Gast

Bericht door Gast »

@roelb: ik kijk net als jij ook graag naar het programma van Anthony Melchiori, een held! :thumbup:
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Inges schreef: Aaaaahhhhhh jakkie. Hoe los je zoiets op (ook met bed wantsen trouwens)? Naar de receptie en een andere kamer eisen? Gaat wat worden in het hoogseizoen als alles vol is. :roll:
Tja, alles was inderdaad vol (memorial day weekend), het was al laat en de kinderen sliepen al, dus we zagen het niet zitten nog op zoek te gaan naar een kamer in een ander hotel. Ik was erg teleurgesteld in het hotel, die deden op dat moment niets, en mijn man is zelf nog tegen middernacht spray gaan kopen. Volgende ochtend z.s.m. alles ingepakt en terug naar de receptie, toen kwamen er wel excuses, en beloftes voor een nieuwe kamer later die dag. Koffers dus die dag in de auto gelaten en 's middags kregen we inderdaad een nieuwe kamer. Ze hebben uiteindelijk die ene nacht niet gerekend, en we hebben ze ook de spray laten terugbetalen :-D
Ik vond de situatie op zich niet eens zo schokkend, na jaren in India te hebben gewoond schrik ik niet meer van een kakkerlak (al waren dit er wel erg veel, maar we hebben in India ook wel eens opeens heel veel gehad), en die beestjes heb je nu eenmaal in dit klimaat. Maar ik vond het niet netjes hoe het hotel het op dat moment afhandelde.
Toevallig laatst in een hotel 1 kakkerlak, toen kwam er meteen een medewerker mee naar de kamer met spray om er achter aan te gaan. Erg vakkundig was het niet, mijn man nam het dus maar even over :lol: , maar de intentie was in elk geval goed.
We kregen toen ook een andere kamer aangeboden, maar dat vonden we niet nodig.
Terug in Texas!
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Wij kijken ook regelmatig de bedden na, maar in 14 usa reizen, nog nooit bedwantsen tegen gekomen.

Klachten gaan veel sneller het internet over dan complimenten. Als het een keer voorkomt wil dat niet meteen zeggen dat het hotel slecht is.
Misschien heb je ze zelf wel meegenomen vanuit een vorig hotel.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

In alle jaren dat ik naar Amerika en de rest van de wereld reis, slechts één keer bedbugs gehad, in Enschede, of all places.... :mrgreen:
Gast

Bericht door Gast »

Bedwantsen - mooi woord, kende ik nog niet.
DaisyT
Amerika-ontdekker

Bericht door DaisyT »

hemmie schreef:Wij slapen regelmatig in Texaanse hotels, nooit problemen gehad. Ik kijk niet op dat soort websites. Wel boek ik vrijwel altijd hotels met goede beoordelingen op tripadvisor, waarbij ik vooral let op opmerkingen over hoe schoon het is. Maar ook dat geeft geen garanties, vorig jaar geslapen in een hotel met hele goede beoordelingen, toch kwamen er opeens wel 100 kakkerlakken achter de koelkast vandaan. Had waarschijnlijk ook te maken met de verbouwing die bezig was. Maar je weet het dus nooit. Toch zou ik me er niet echt druk om maken, over het algemeen valt het best mee. Al zou ik natuurlijk wel hotels vermijden met slechte beoordelingen, zeker als wordt aangegeven dat het vies is.
Getver kakkerlakken! Ik zou geen oog meer dicht doen.
DaisyT
Amerika-ontdekker

Bericht door DaisyT »

SanFran schreef:Wij zijn eigenlijk best wel naïef. Wij hebben in onze 4 reizen nog nooit het bed gecontroleerd :oops: :oops: denk dat we dat de volgende keer wel ff anders aanpakken, het zal je maar overkomen dat je onder de bedwantsen zit. Maar wij hebben het in al die hotels dus nog nooit meegemaakt.
Ik heb op mijn twee eerdere reizen ook niks gecontroleerd...dacht dat ze alleen in New York veel voorkwamen :? Deze keer check ik wel ff.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer