Inges schreef:
Aaaaahhhhhh jakkie. Hoe los je zoiets op (ook met bed wantsen trouwens)? Naar de receptie en een andere kamer eisen? Gaat wat worden in het hoogseizoen als alles vol is.

Tja, alles was inderdaad vol (memorial day weekend), het was al laat en de kinderen sliepen al, dus we zagen het niet zitten nog op zoek te gaan naar een kamer in een ander hotel. Ik was erg teleurgesteld in het hotel, die deden op dat moment niets, en mijn man is zelf nog tegen middernacht spray gaan kopen. Volgende ochtend z.s.m. alles ingepakt en terug naar de receptie, toen kwamen er wel excuses, en beloftes voor een nieuwe kamer later die dag. Koffers dus die dag in de auto gelaten en 's middags kregen we inderdaad een nieuwe kamer. Ze hebben uiteindelijk die ene nacht niet gerekend, en we hebben ze ook de spray laten terugbetalen

Ik vond de situatie op zich niet eens zo schokkend, na jaren in India te hebben gewoond schrik ik niet meer van een kakkerlak (al waren dit er wel erg veel, maar we hebben in India ook wel eens opeens heel veel gehad), en die beestjes heb je nu eenmaal in dit klimaat. Maar ik vond het niet netjes hoe het hotel het op dat moment afhandelde.
Toevallig laatst in een hotel 1 kakkerlak, toen kwam er meteen een medewerker mee naar de kamer met spray om er achter aan te gaan. Erg vakkundig was het niet, mijn man nam het dus maar even over

, maar de intentie was in elk geval goed.
We kregen toen ook een andere kamer aangeboden, maar dat vonden we niet nodig.