Straks ben ik voor de 5e keer in de VS, deze keer voor de eerste keer met mijn vriendin, en wij hebben altijd het idee gehad om ergens privé te trouwen in een ver land. Weg van alle commotie, een dag voor ons tweeën en de rest van onze vakantie een soort huwelijksreis. Om dan daarna éénmaal als we thuis zijn, nog een feest te geven.
Nu wou ik haar gewoon graag verrassen met een aanzoek op een strand in California, om daarna te zeggen dat we deze vakantie al trouwen. Bij voorkeur uiteraard in Vegas. Nu had ik gelezen dat het allemaal niet officiëel hoeft te zijn, en dat je een soort hernieuwing van geloften kunt doen, een soort vriendschapsovereenkomst. Dan hoef je niet alle papierwerken te doen en bespaar je ook wat kosten las ik er bij. Je zou het enkel moeten melden van te voren en dan zou er geen probleem zijn? Nu was mijn vraag; kan de inhoud van die viering effectief een trouw zijn, of moet het echt het hernieuwen van geloften zijn? Ik wil uiteraard gewoon trouwen.. niet dat we daar staan en het een flauw afkooksel is

Alvast heel erg bedankt!
Mvg
Dennis