Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Leuke activiteit ter ere van b-day vriend
Leuke activiteit ter ere van b-day vriend
Van 6 tot en met 30 mei gaan mijn vriend en ik op pad met de camper door zuidwest Amerika. We starten en eindigen in LA. We maken het rondje tegen de klok in (dus de GC aan het begin van de reis en SF met de kust aan het einde). Omdat mijn vriend op 27 mei jarig is wil ik iets leuks boeken voor hem/ons. Dat hoeft niet perse op de dag zelf te zijn. Ik heb al een beetje gegoogeld maar kom niet echt op originele of leuke ideeën. Wie heeft er tips/suggesties om cadeau te doen? Het mag een flinke dosis avontuur bevatten maar kan ook een tip zijn voor een bijzonder restaurant. Many thanks!! Groetjes Sanne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Leuke activiteit ter ere van b-day vriend
Hallo Sanne,
Het helpt als je aangeeft waar jullie dan precies zitten.
Je weet dat het midden in het Memorial Day weekend is? Je zult dan zeker een camping moeten resereren.
Marianne
Het helpt als je aangeeft waar jullie dan precies zitten.
Je weet dat het midden in het Memorial Day weekend is? Je zult dan zeker een camping moeten resereren.
Marianne
Hoi Marianne,
We weten nog niet precies waar we zitten op de verjaardag zelf (ik denk in de buurt van Pismo Beach) dus ik sta open voor ideeën in het hele gebied tussen 6 en 30 mei. We zullen in ieder geval de volgende plekken aandoen: LA, Grand Canyon, Monument Valley, Page, Bryce, Zion, Las Vegas, Sequoia, Yosemite, San Francisco, Monterey, nog 1 of 2 stops aan de kust en dan weer terug LA. Ik heb bijvoorbeeld al gezocht naar een paraglide company maar dat lijkt alleen aan de kust te kunnen.
We weten nog niet precies waar we zitten op de verjaardag zelf (ik denk in de buurt van Pismo Beach) dus ik sta open voor ideeën in het hele gebied tussen 6 en 30 mei. We zullen in ieder geval de volgende plekken aandoen: LA, Grand Canyon, Monument Valley, Page, Bryce, Zion, Las Vegas, Sequoia, Yosemite, San Francisco, Monterey, nog 1 of 2 stops aan de kust en dan weer terug LA. Ik heb bijvoorbeeld al gezocht naar een paraglide company maar dat lijkt alleen aan de kust te kunnen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik had even gemist dat het niet op de verjaardag zelf hoefde te zijn.
Een helikoptervlucht is inderdaad een idee. Of ga varen bij Page op Lake Powell of op de Colorado River.
Hebben jullie nog helemaal niets geboekt?
Kijk ook even naar de route bij Yosemite; het is mooi om de Tioga Pass te nemen.
Marianne

Een helikoptervlucht is inderdaad een idee. Of ga varen bij Page op Lake Powell of op de Colorado River.
Hebben jullie nog helemaal niets geboekt?
Kijk ook even naar de route bij Yosemite; het is mooi om de Tioga Pass te nemen.
Marianne
ik ga in dezelfde periode, ik zou toch wel snel iets boeken voor memorial weekend, prijzen blijven maar stijgen.
Restaurant Mourad in SF! 

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik weet niet of jullie van country muziek houden maar wij hebben ooit een keer bij Bryce NP een dinnershow gereserveerd. Was erg gezellig en een goede band. Website https://ebenezersbarnandgrill.com/
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Bedankt allen voor de reacties!
Goede tip over reserveren op Memorial day! Toch maar eens kijken of we iets kunnen boeken.. het is aan het einde van de reis dus is wat beter in te schatten waar we dan zijn. Zou er een paar dagen vooraf helemaal geen campingplek meer beschikbaar zijn aan de kustlijn?
De helikoptervlucht, dinnershow en varen ga ik eens opzoeken, klinkt top! Wellicht afsluiten met een hapje eten bij restaurant Mourad
Goede tip over reserveren op Memorial day! Toch maar eens kijken of we iets kunnen boeken.. het is aan het einde van de reis dus is wat beter in te schatten waar we dan zijn. Zou er een paar dagen vooraf helemaal geen campingplek meer beschikbaar zijn aan de kustlijn?
De helikoptervlucht, dinnershow en varen ga ik eens opzoeken, klinkt top! Wellicht afsluiten met een hapje eten bij restaurant Mourad

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Paardrijden in Bryce vond ik heel leuk om te doen. Afgelopen oktober zijn we met een klein vliegtuigje vanuit Page over Lake Powell en Rainbow Bridge gevlogen. Dat was echt fantastisch.
Paardrijden ga ik zeker doen!! Mijn vriend daarentegen vind paarden de meest enge wezens op aarde haha. Zal ik hem maar niet aandoenTrails schreef:Paardrijden in Bryce vond ik heel leuk om te doen. Afgelopen oktober zijn we met een klein vliegtuigje vanuit Page over Lake Powell en Rainbow Bridge gevlogen. Dat was echt fantastisch.

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Wij hebben bij deze de vlucht gedaan: https://www.westwindairservice.com/tour ... well-page/
Foto's staan in ons verslag bij 12 oktober: http://www.schoutenjanssen.nl/
Foto's staan in ons verslag bij 12 oktober: http://www.schoutenjanssen.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht