Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoestdrank / -pillen tips gevraagd

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Vireena
Amerika-ontdekker

Hoestdrank / -pillen tips gevraagd

Bericht door Vireena »

Hoi allemaal,

Vandaag moet ik hoestdrank / pillen kopen tegen vervelende hoest. Denk zelf aan iets met honing of munt, maar heeft iemand tips mbt tot drank/ tabletten om snel/effectief van de kriebelhoest af te komen?

Alvast bedankt!

Groetjes, Vireena
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Re: Hoestdrank / -pillen tips gevraagd

Bericht door lyan »

Ik zou iets met Codeïne erin nemen, dat verminderd de hoestprikkel.

Succes
Dutchess
Amerika-expert

Bericht door Dutchess »

Codeïne kan alleen op recept, dus dan zal je eerst naar een dokter moeten.

Dextromethorphan kan je zonder recept krijgen, maar is niet bij iedereen effectief. Hoesttabletten zoals Hall's Cough Drops willen soms ook helpen. Mijn man zweert bij de Ricola tabletten.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Amikix
Amerikakenner

Bericht door Amikix »

Dutchess, je bent me net voor! Ik heb ook het liefst Ricola. Wat ook goed helpt, vooral als je wilt gaan slapen: ijsklontjes. De kou verzacht en verdoofd een beetje, met als extra voordeel dat je na het tandenpoetsen niet weer aan de 'snoepjes' hoeft.
Vireena
Amerika-ontdekker

Bericht door Vireena »

Bedankt voor jullie reactie allemaal. Zal strak naar supermarkt rijden en kijken wat ze hebben.

Groetjes, Vireena.
tomhster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door tomhster »

Mocht je in de USA zijn (dat lijkt mij logisch omdat je hier de vraag stelt), daar gelden zelfs per staat andere regels over wat wel/niet vrij verkrijgbaar is. Bij de Walmart vind je waarschijnlijk 10 meter hoestmiddelen. Ik vind de middelen van eigen merk waarbij staat dat het dezelfde werkzame stof is als van een bekend merk altijd wel prima. Die zijn vaak heel erg goedkoop en werken net zo goed. Ik zou voor een vrij verkrijgbaar medicijn gaan en niet voor bijv. Ricola, want dat is technisch niet meer dan een snoepje.
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Ik heb uitstekende ervaring met Delsym cough 12h cough relief. Bij de eerste de beste kriebel neem ik een beetje en het slaat tot nu toe altijd aan. Te koop bij oa Walmart.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Bij mij werken de -huismerk- tabletten hoestprikkelremmer & slijmverdunner erg goed. Elk jaar gaat er een voorraadje mee terug naar huis.
Door tomhster al gesteld kan de beschikbaarheid per staat of winkelketen verschillen. Kwestie van een Walmart, Walgreen of CVS op zoek naar de (inderdaad) 10 meter aan hoestmiddelen.

Dextromethorphan HBr (20 mg), Guaifenesin (400 mg)
https://www.walgreens.com/store/c/walgr ... 29-product
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer