Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Watchman campground, Zion
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Watchman campground, Zion
Wij zijn bezig onze eerste reis te boeken en hierbij dus ook de campgrounds waar we met onze 25ft rv wille staan. Van 10 tm 13 april 2019 willen/wilden wij graag op Watchman campground staan.
Nu ben ik al een tijdje de site in de gaten aan het houden, en ik zie iedere keer dat ik wel dat groupsites kan boeke maar de gewone sites in loop a zijn unavailable. Betekent dit dat wij al te laat zijn met boeken of zit ik verkeerd te zoeken? Ik kan ook niet vinden wanneer de reserveringen starten bij deze campground.
Nu ben ik al een tijdje de site in de gaten aan het houden, en ik zie iedere keer dat ik wel dat groupsites kan boeke maar de gewone sites in loop a zijn unavailable. Betekent dit dat wij al te laat zijn met boeken of zit ik verkeerd te zoeken? Ik kan ook niet vinden wanneer de reserveringen starten bij deze campground.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Re: Watchman campground, Zion
Je bent net wat te vroeg. Zo te zien is nu t/m 8 april 2019 vrijgegeven voor reservering.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Informatie over campings in het park kun je op de NPS-site vinden: http://www.nps.gov/zion. Onder camping. Daar zie je dat je Watchman 6 maanden van te voren kunt reserveren.
Marianne
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Een half jaar van tevoren had ik inderdaad wel gezien. Omdat wij ook naar yosemite gaan en daar per gedeelte word vrijgegeven dacht ik dat het hier ook zou zijn. Komt Watchman elke dag online dan? Voor de volgende periode?

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je dat al had gezien begrijp ik de vraag niet; je bent dan toch te vroeg nu? Je kunt altijd eens een andere (eerdere) datum uitproberen als je niet precies weet hoe het wekt.
Je kunt voor Zion (en de meeste andere parken) elke dag boeken voor een begindatum 6 maanden verder. Als je 3 nachten gaat dan kun je ook de twee nachten daarna al meteen boeken.
Voor Yosemite kan reserveren alleen op de 15e van de maand. Wanneer ben je in Yosemite? Oefen een maand van te voren! De reserveringssite is vernieuwd, ik weet niet of de handleiding voor het reserveren in Yosemite (zie de AA-site nog actueel is nu.
Dat oefenen had ik ook al in je routetopic gezet zie ik. Je bent er begin april, dus reserveren op 1 november. En aanstaande maandag om 4 uur oefenen! Het is weliswaar vroeg in het jaar maar je bent er in het weekend en nog niet alle campings zijn open, dus de vallei zal druk zijn.
Zoek uit welke plaatsen geschikt zijn voor een RV en noteer de nummers. Zet dan een tabblad open per campsite. En dan om 4 uur klikken, het ene tabblad na het andere.
Marianne
Je kunt voor Zion (en de meeste andere parken) elke dag boeken voor een begindatum 6 maanden verder. Als je 3 nachten gaat dan kun je ook de twee nachten daarna al meteen boeken.
Voor Yosemite kan reserveren alleen op de 15e van de maand. Wanneer ben je in Yosemite? Oefen een maand van te voren! De reserveringssite is vernieuwd, ik weet niet of de handleiding voor het reserveren in Yosemite (zie de AA-site nog actueel is nu.
Dat oefenen had ik ook al in je routetopic gezet zie ik. Je bent er begin april, dus reserveren op 1 november. En aanstaande maandag om 4 uur oefenen! Het is weliswaar vroeg in het jaar maar je bent er in het weekend en nog niet alle campings zijn open, dus de vallei zal druk zijn.
Zoek uit welke plaatsen geschikt zijn voor een RV en noteer de nummers. Zet dan een tabblad open per campsite. En dan om 4 uur klikken, het ene tabblad na het andere.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 43 Reacties
- 4766 Weergaves
-
Laatste bericht door deebee7
-