Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nieuw dieptepunt in reisbureaureizen
- Mr. Patrick
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Nieuw dieptepunt in reisbureaureizen
Zojuist kwam ik op Facebook deze aanbieding tegen van Kilroy reizen. Het is toch wel echt treurig in hoe weinig tijd ze je door het zuid-westen sturen. Ik hoop dat niemand deze ooit heeft geboekt, want dit is kapotmakerij. Ze duwen meer dan de heldt van het standaarsrondje in 4 dagen!
https://www.kilroyworld.nl/reisinspirat ... st-amerika
DE HOOGTEPUNTEN VAN WEST-AMERIKA IN ÉÉN RONDREIS
PRIJS VANAF* 1457 EUR
*Deze prijs is inclusief vliegtickets + bagage en rondreis. Dit is een vanaf prijs en per persoon.
Wat is inbegrepen?
Heb jij geen maand de tijd om het westen van Amerika op eigen houtje te bezoeken? Of wil jij liever niet zelf met een auto rondreizen? Dan zie je met deze rondreis van 7 dagen de meest bijzondere hoogtepunten van het westen van Amerika. En word je ook nog eens vergezeld door andere jonge internationale reizigers.
Je vliegt naar San Francisco waar de rondreis begint. Hoe vroeger je landt, hoe meer je kunt ervaren voordat je met de groep doorreist. Vanuit San Francisco gaat de reis het land in via de Sierra Nevada Mountains, waar het eerste hoogtepunt het prachtige Yosemite National Park is. Vanaf hier gaat de reis door Death Valley, het grootste nationale park van Amerika, dat tegelijk ook de heetste plek op aarde is. Na een bezoek aan het droge woestijnlandschap, doemt in de woestijn ineens de stad vol licht op: Las Vegas! Hier kun je gokken, feesten en de wereldberoemde Strip bewandelen.
Vanuit Las Vegas gaat de reis verder naar het oosten, waar je de Grand Canyon gaat bekijken. Geniet hier van een zonsondergang en vaar door een van de meest spectaculaire landschappen in Amerika over de Colorado rivier. De reis gaat dan weer naar het westen waar je de weg langs Lake Havasu en vervolgens Joshua Tree National Park aflegt voordat de reis eindigt tussen de Hollywoodsterren in Los Angeles.
Gelukkig eindigt de advertentie positiever, je hoeft je niet per se zo te haasten:
Houd er rekening mee dat dit geen reis is met vaste vertrekdata. Je kunt deze reis onderdeel maken van een langere backpackreis, of de reis maken zoals wij hem hebben samengesteld.
Deze reisroute is slechts een suggestie die wij op jouw wensen kunnen afstemmen. Wij helpen je graag bij het boeken van vluchten, het plannen van jouw droomreis. Zo haal je het beste uit jouw budget!
https://www.kilroyworld.nl/reisinspirat ... st-amerika
DE HOOGTEPUNTEN VAN WEST-AMERIKA IN ÉÉN RONDREIS
PRIJS VANAF* 1457 EUR
*Deze prijs is inclusief vliegtickets + bagage en rondreis. Dit is een vanaf prijs en per persoon.
Wat is inbegrepen?
Heb jij geen maand de tijd om het westen van Amerika op eigen houtje te bezoeken? Of wil jij liever niet zelf met een auto rondreizen? Dan zie je met deze rondreis van 7 dagen de meest bijzondere hoogtepunten van het westen van Amerika. En word je ook nog eens vergezeld door andere jonge internationale reizigers.
Je vliegt naar San Francisco waar de rondreis begint. Hoe vroeger je landt, hoe meer je kunt ervaren voordat je met de groep doorreist. Vanuit San Francisco gaat de reis het land in via de Sierra Nevada Mountains, waar het eerste hoogtepunt het prachtige Yosemite National Park is. Vanaf hier gaat de reis door Death Valley, het grootste nationale park van Amerika, dat tegelijk ook de heetste plek op aarde is. Na een bezoek aan het droge woestijnlandschap, doemt in de woestijn ineens de stad vol licht op: Las Vegas! Hier kun je gokken, feesten en de wereldberoemde Strip bewandelen.
Vanuit Las Vegas gaat de reis verder naar het oosten, waar je de Grand Canyon gaat bekijken. Geniet hier van een zonsondergang en vaar door een van de meest spectaculaire landschappen in Amerika over de Colorado rivier. De reis gaat dan weer naar het westen waar je de weg langs Lake Havasu en vervolgens Joshua Tree National Park aflegt voordat de reis eindigt tussen de Hollywoodsterren in Los Angeles.
Gelukkig eindigt de advertentie positiever, je hoeft je niet per se zo te haasten:
Houd er rekening mee dat dit geen reis is met vaste vertrekdata. Je kunt deze reis onderdeel maken van een langere backpackreis, of de reis maken zoals wij hem hebben samengesteld.
Deze reisroute is slechts een suggestie die wij op jouw wensen kunnen afstemmen. Wij helpen je graag bij het boeken van vluchten, het plannen van jouw droomreis. Zo haal je het beste uit jouw budget!
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Nieuw dieptepunt in reisbureaureizen
Ik denk dat je de bus helemaal niet eens uit gaat
Zou die bus uberhaubt wel stoppen?? 

Laatst gewijzigd door Whitestreet op 03 jan 2019, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
2018 Florida / 2019 Westkust
Ik ken luchtvaart-freaks die meerdere aansluitende vliegtickets boeken, puur om het vliegen. Deze reis lijkt mij het equivalent voor bus-freaks
Maar dit lijkt een beetje op hoe hele hordes Aziaten en Amerikanen een reisje Europa doen; 7 landen in 10 dagen.

'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ha ha, let even op de foto bij dag 3, bezoek aan Death Valley met een foto van Monument Valley...
Toppers! Doodzonde om dit in 7 dagen aan te moedigen.

Toppers! Doodzonde om dit in 7 dagen aan te moedigen.

Blog: Familie Poelman @ USA2015
Link: http://poel1966-usa2015.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo zie je maar weer hoeveel kennis sommige reisbureaus hebben, en wat een enorm hoge prijs ook.
Voor een paar honderd eu pp extra gaan wij dit jaar meer dan 3 weken. Zo zie je maar weer wat zelf boeken soms kan schelen.
Death Valley, het grootste NP van de US
Voor een paar honderd eu pp extra gaan wij dit jaar meer dan 3 weken. Zo zie je maar weer wat zelf boeken soms kan schelen.
Death Valley, het grootste NP van de US

Laatst gewijzigd door Markstaal op 04 jan 2019, 08:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Wat is volgens jou het grootste nationaal park ?Markstaal schreef:Death Valley, het grootste NP van de US
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Volgens de site van de NPS zijn er vier parken groter; deze liggen allemaal in Alaska. Death Valley is dus inderdaad niet het grootste NP van de VS.
Deze reis is echter gekkenwerk. Natuurlijk heeft iedereen een eigen tempo, maar dit is vrijwel alleen maar in de auto zitten. Mensen die geen kijk hebben op de afstanden tussen locaties en de tijd die navigeren door de NP’s kost komen bedrogen uit. Zonde.
Deze reis is echter gekkenwerk. Natuurlijk heeft iedereen een eigen tempo, maar dit is vrijwel alleen maar in de auto zitten. Mensen die geen kijk hebben op de afstanden tussen locaties en de tijd die navigeren door de NP’s kost komen bedrogen uit. Zonde.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Het klopt wel, enkel hebben ze het stukje "van de lower 48" vergeten.Markstaal schreef:Death Valley, het grootste NP van de US

Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Bedoelde inderdaad de parken in Alaska 

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Inderdaad, de grootste zijn in Alaska. Maar misschien tot verbazing van velen is in de lower 48 inderdaad Death Valley het grootste. Ik denk dat velen andere parken groter zullen inschatten, zoals Yellowstone bvb. Ik denk ook dat veel GC NP als een van de grootste zullen zien, al is het maar omdat er "Grand" in de naam staat.
Maar, terug "on topic": een dergelijke reis is uiteraard gekkenwerk en een schande voor de reisindustrie dat men zoiets überhaupt aanbied.
Maar, terug "on topic": een dergelijke reis is uiteraard gekkenwerk en een schande voor de reisindustrie dat men zoiets überhaupt aanbied.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
- Almere vak V
- Amerika-expert
Maar eigenlijk weten we dit toch al lang allemaal hier?? Ze duwen allerlei dingen bij elkaar die eigenlijk helemaal niet kunnen. En vragen er vervolgens een prijs voor die ook helemaal nergens op slaat. Zolang er mensen zijn die dit willen betalen zal dat niet veranderen.Marcopstal schreef:
En vergeet niet, we doen het zelf ook. Ik zie hier ook mensen die in 2,5 week van Los Angeles naar Seattle willen rijden en weer terug en enpassant even alle parken willen doen, walvissen willen spotten, nog over een berg of 3, 4 heen willen sjouwen en dan nog even gezellig een dag of 5 in Las Vegas willen zitten.
Los Angeles-Seattle is even ver als Utrecht-Valencia. Ik ken niet zo heel veel mensen die dat doen. Degene die dat doen liggen daarna 3 weken op een camping waar ze niet vanaf komen. Maar gaan zeker niet alle hoogtepunten van België, Frankrijk en Spanje even meenemen. Want dat is wel de bedoeling als je in Amerika bent.
Nou ben ik in de "gelukkige" omstandigheid dat ik voor mn werk tientallen keren per jaar in Amerika kom. Met mijn gezin 3 a 4 keer per jaar. Wij hebben ons hart verloren aan Oregon en Washington State. Zijn er al tientallen keren geweest en elke keer komen we weer op plekken die we niet kenden en geweldig zijn. ik weet dat het dan lullig is om te zeggen tegen mensen die soms jaren sparen voor een reis. Neem de tijd, streep dingen weg. Maar voorkom dat je de hele vakantie door het schermpje van je telefoon zit te kijken. Je kunt niet alles zien, je hoeft niet alle te zien. Ik woon al 49 jaar in Nederland. Ben nog nooit naar de Keukenhof geweest. Giethoorn ben ik ook nog nooit wezen kijken en ook de Zaanse Schans kan me gestolen worden. Maar al onze Amerikaanse vrienden die hier zijn geweest vinden het geweldig!
Nou heb ik ook zo'n collega die een reisbureau zo lekker gemakkelijk vindt/vond. Hij was vorig jaar voor 2 weekjes Noordwesten in de meivakantie ruim €8.000 kwijt voor 4 personen inclusief tickets, huurauto en hotelovernachtingen. Vond ie best een schappelijk prijsje.
Totdat ik m vertelde dat wij voor 4 tickets en een huurauto €1.500,- kwijt waren. Dan ben je wel even aan het zoeken en moet je zelf wat dingen uitzoeken en even opletten. Maar dan kan het echt voor een (stuk) minder. Of je moet elke dag een vleugel in een hotel afhuren dan kom je een heel eind met dat bedrag. Maar ze lagen gewoon met zn vieren op een kamer.
Dit jaar heb ik het samen met m uitgezocht. Gaat hij een rondje Zuidwesten doen en is hij net iets meer dan €3.000 kwijt. Best leuk, dat zelf uitzoeken, was zn opmerking...