Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Stuk tussen LA (Thousand Oaks) en Cambria

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Barry Winkels
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Stuk tussen LA (Thousand Oaks) en Cambria

Bericht door Barry Winkels »

Hallo,

Op mijn volgende USA trip rijd ik mijn eerste dag van LA (Thousand Oaks) richting Cambria. In 2009 heb ik al eens de kustroute gedaan (LA-Morro Bay-Monterey-SF).

Mijn hotel in Thousand Oaks ligt wat landinwaarts. Vermoedelijk rijd ik via de 23 richting de Pacific Coast Hwy waarna ik mijn weg vervolg richting Cambria (iemand de 23 al eens gereden toevallig?)

Waarschijnlijk zal ik vroeg op pad zijn ivm tijdsverschil en eerste dag van de reis. Wat bevelen jullie voor deze route aan qua stopplaatsen? Is Los Padres National Forest de moeite waard voor een korte stop of moet je hier langer de tijd voor uittrekken? Solvang heb ik tijdens mijn vorige reis niet bezocht. Is dit een korte stop waard? Morro Rock ben ik wel naartoe gelopen, dus daar zal ik slechts kort even stoppen.

Zo'n eerste dag vind ik het vooral prettig om aan de auto te wennen en overal wat korte stopjes in te plannen om wat te eten/drinken en wat moois te zien. Er staan geen andere activiteiten op de planning en LA-Cambria is een niet al te lange rit, dus ik heb wel wat tijd over.

Gr.
Barry
2009: Los Angeles, Route 1, San Fransisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas
2010: 10 dagen Las Vegas
2017: Grand Canyon, Monument Valley, Capitol Reef, Bryce, Zion, Las Vegas
2020: Route 1, Yosemite, Death Valley en Las Vegas
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Stuk tussen LA (Thousand Oaks) en Cambria

Bericht door PSVwally »

Er is best wel wat te doen in de heuvels tussen de 101 en de 1. Point Mugu state park is best leuk om even de benen te strekken en ook in Los Padres NF is het best leuk om even de benen te strekken. Het is niet super spectaculair maar soms heb je best leuke uitzichten. Je zou wat om kunnen rijden via Neverland. Niet dat er behalve een poort veel te zien is, maar de route is best leuk om te rijden als je van wat bergwegen houdt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer