Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoelang zijn wachttijden bij Lower Antelope Canyon?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hoelang zijn wachttijden bij Lower Antelope Canyon?
Hoi!
Is iemand bekend met hoelang de wachttijden zijn bij Lower Antelope Canyon tegen het eind van september?
Heb geboekt voor 14.00u, maar wil daarna nog doorrijden naar Monument Valley. Uiteraard hoop ik ook de
zonsondergang mee te pikken bij Monument Valley (The View campground). We reizen met de camper.
(Volgens Google maps is het ongeveer nog 2 uur rijden naar MV, maar ik las dat het daar ook een uur later is).
Is dit haalbaar?
Groetjes
Is iemand bekend met hoelang de wachttijden zijn bij Lower Antelope Canyon tegen het eind van september?
Heb geboekt voor 14.00u, maar wil daarna nog doorrijden naar Monument Valley. Uiteraard hoop ik ook de
zonsondergang mee te pikken bij Monument Valley (The View campground). We reizen met de camper.
(Volgens Google maps is het ongeveer nog 2 uur rijden naar MV, maar ik las dat het daar ook een uur later is).
Is dit haalbaar?
Groetjes
Laatst gewijzigd door markro op 27 aug 2019, 08:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel voor de duidelijkheid aangepast.
Reden: Topictitel voor de duidelijkheid aangepast.
Re: Antelope Canyon
Er is veel informatie te vinden over Lower Antelope Canyon als je via de zoek functie zoekt. Wij deden in 2017 een tour in september rond 14.00 We moesten eerst een tijdje in het gebouw wachten waarna we met een groep richting de Canyon liepen. Je moet volgens mij minimaal een half uur van te voren aanwezig zijn. Liepen toen rond 14.00 naar de Canyon waar we nog zeker een half uur buiten hebben gewacht, het bezoek zelf duurde ongeveer een uur waarna je weer terug loopt. Wij waren rond een uur of 16.00 weer bij de auto. In Monument Valley is het inderdaad een uur later.
Re: Hoelang zijn wachttijden bij Lower Antelope Canyon?
Wij waren er in juli en ook om 14u.
De totale tour heeft bij ons een anderhalf uur geduurd.
Vandaar naar MV is dan nog een 2u rijden.
De totale tour heeft bij ons een anderhalf uur geduurd.
Vandaar naar MV is dan nog een 2u rijden.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het lijkt mij wat krap. Je zult toch wel ruim voor zonsondergang bij MV willen zijn. Misschien kun je proberen om de tour te verzetten?
Marianne
Marianne
Kans is groot dat je bij een eerdere tour kunt aansluiten als je dat vraagt bij de kassa, of vooraf per email. Ik zou overigens kiezen voor zo vroeg mogelijk in de ochtend. Dit op advies van Ken's tours gedaan en het licht is dan inderdaad fantastisch. In Lower wil je namelijk niet het rechtstreekse licht op het midden van de dag in de Canyon waar Upper wel bekend om staat. Het is dan ook nog minder druk en koeler bovendien.
Wij hadden om in 2017 gereserveerd om 8:30, maar waren er vroeger. We konden meteen aansluiten bij de eerst volgende tour (8:30).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 11419 Weergaves
-
Laatste bericht door maaikebs
-
- 2 Reacties