Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel Phoenix gezocht.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Elendan
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Hotel Phoenix gezocht.

Bericht door Elendan »

Tickets geboekt, met dank aan de hulp van forumleden in het 'vliegen naar' deel. :thumbup:
Nu maar eens de andere zaken regelen, bv waar we slapen, autohuur 2 dagen (rest met camper). Route heb ik min of meer al, daar begin ik altijd mee, en ik kom nu al weer reisdagen tekort :lol: .

Voor onze eerste nacht heb ik al een hotel, dankzij de tickets die ik via expedia heb geboekt. Dat is alleen om te slapen omdat we 's avonds aankomen. De dag dat we onze camper 's morgens weer inleveren, wil ik graag wel ergens slapen in Phoenix met genoeg te zien of doen. We vertrekken de dag er na pas tegen het einde van de dag. We hebben dus nog bijna twee dagen om in Phoenix door te brengen. Iemand een goede tip?

Ik heb ook nog een vraag over de autohuur, maar dat zal ik in het juiste deel zetten. We hebben dus wel een auto tot onze beschikking deze twee dagen dus kunnen ook de auto pakken om ergens naar toe te gaan.
reisverslagen: 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Hotel Phoenix gezocht.

Bericht door Coyote »

Wat zijn je wensen voor een hotel/motel in Phoenix?

Je hebt een auto tot je beschikking dus je kunt gaan en staan waar je wilt. Phoenix stikt van de motels dus er zit vast wel wat voor jullie bij.

Zelf zoek ik altijd motels via Wyndham Rewards en Choice Hotels. Beide hebben een ruim aanbod van motels in alle prijsklassen. Voornaamste reden voor mijzelf is het aanbod van de wat goedkopere motels en het loyalty programma waarbij ik spaar voor gratis overnachtingen. Omdat jullie de rest van de vakantie in een camper doorbrengen is het in ieder geval voor jullie een manier om te zien wat Phoenix biedt qua motels. Naast de aangeboden motels via deze 2 sites zijn er nog talloze ketens natuurlijk.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Markstaal
Moderator

Bericht door Markstaal »

Ik zou ipv Phoenix eerder Scottsdale kiezen, veel hotel keuzes en leuker/gezelliger dan Phoenix zelf.
Elendan
Amerikakenner

Bericht door Elendan »

Scottsdale heb ik even bekeken, is volgens mij inderdaad wel een leukere wijk om te zitten in de Phoenix area. Ga ik daar even zoeken, ik wil eigenlijk iets dat lekker dichtbij restaurantjes enz ligt. Mischien dat medeforummers ergens al geslapen hebben en dat hotel aanraden. Zelf vond ik het Town house Motel in San Francisco een prima uitvalsbasis als je een auto hebt (gratis parkeren) en toch veel wilt lopen.

Belangrijkst is dat je 's avonds nog even een stukje kan lopen om wat te eten of te drinken. De steden in Amerika zijn niet echt ingericht op lopen, daarom vroeg ik me af, of er niet een bepaalde plek is waar je wel wat meer te voet kan zien zonder dat je meteen aan een drukke weg zit of weer de auto in moet. De bezienswaardigheden verder weg kunnen we dan overdag met de auto bezoeken.
reisverslagen: 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
jgvliet
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door jgvliet »

https://www.sonesta.com/us/arizona/scot ... iney-ranch

Fijn hotel met goed ontbijt en van 17:00 tot 19:00 uur gratis eten en drinken. Geweest in juni 2019.
Laatst gewijzigd door jgvliet op 16 sep 2019, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

image.png
image.png (256.6 KiB) 814 keer bekeken
Volgens mij zijn de wijken Waterfront, Entertainment District en Downtown Scottsdale wel leuk om te verblijven. Daar zit één van mijn favorieten restaurants ook, zie ik :) Yard House, met meer dan 140 bieren (op tap!) Wel zo handig, op loopafstand dan :lol:

Als je op googlemaps inzoomt op die wijken, zie je nog véél meer restaurants.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Elendan
Amerikakenner

Bericht door Elendan »

Downtown Scottsdale it is, ik ga op zoek naar een leuk hotel daar. Sonesta was niet beschikbaar op mijn datum, dus ik zoek iets meer in de buurt van Old Town Scottsdale. Bedankt iedereen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer