Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las Vegas 7 okt 2019

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
MartinT
Amerika-newbie

Las Vegas 7 okt 2019

Bericht door MartinT »

Hoi allemaal,

Martin hier en net nieuw op het forum. Ben met het gezin bezig met een 4 weekse trip van Denver naar Las Vegas. Aangezien ik me net heb aangemeld mag ik nog niets plaatsen in het marktplaats gedeelte van de site maar wil het volgende aanbieden.
Wij eindigen onze trip 7 okt 2019 in Las Vegas. We hebben een huurcamper die we dan in moeten leveren bij Cruise America. We hebben voor onze reis 2 kinderstoelen (waarvan 1 zgn booster met rugleuning) en Ikea kinderstoel gekocht. Is er iemand die 7 okt ri LV komt en deze spullen over zou willen nemen? Weggooien zou zonde zijn!

Groet Martin
GideonW
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Las Vegas 7 okt 2019

Bericht door GideonW »

Hier is een algemeen "doorgeef" topic in een gedeelte van het forum dat gewoon toegankelijk hoort te zijn: viewtopic.php?f=10&t=27851
BonnyR
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Las Vegas 7 okt 2019

Bericht door BonnyR »

Het doorgeeftopic is gratis. Het verkoophoekje is tegen een x bedrag. Denk dat @MartinT er toch iets voor zou willen hebben??
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen