Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
tickets Universal Studio
tickets Universal Studio
hOi
Heeft iemand ervaring met de zgn. "front line passes" die je bij Universal kunt kopen? Je hebt dan voorrang bij bepaalde attracties waardoor de wachttijd beperkt wordt.
Op de site van Universal worden deze tickets nu aangeboden voor $ 80 per persoon.
Is zo'n pass zinvol en wie heeft er ervaring om online tickets te kopen
bij Universal??
Heeft iemand ervaring met de zgn. "front line passes" die je bij Universal kunt kopen? Je hebt dan voorrang bij bepaalde attracties waardoor de wachttijd beperkt wordt.
Op de site van Universal worden deze tickets nu aangeboden voor $ 80 per persoon.
Is zo'n pass zinvol en wie heeft er ervaring om online tickets te kopen
bij Universal??
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wanneer ga je? In het hoogseizoen hebben zulke kaarten meer zin dan daar buiten..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-ontdekker
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dit onderwerp gaat er ook over: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=4570
Juni is wel hoogseizoen dus het kan wel eens nodig zijn.. Maar of het doordeweeks druk is, geen idee..
Juni is wel hoogseizoen dus het kan wel eens nodig zijn.. Maar of het doordeweeks druk is, geen idee..
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zag het net ook ja. Dat betekent dat het dan dus druk is. Ze kunnen ze aan de gate dan voor $100 verkopen en dat doen ze dan liever..
Vorig jaar zijn wij op 11 juli geweest met FOL tickets.
Wij vonden dat er bij alle shows, zoveel zitruimte was, dat iedereen in de rij toch aan de beurt kwam. Dus dan hoefde niemand lang te wachten.
Daar had de FOL weinig nut.
Wij hadden er alleen wat aan bij de achtbaan en wildwaterbaan. Dus op zich hadden we hem niet nodig gehad. We waren wel sneller klaar in het park, dus meer tijd voor andere dingen. Dus spijt hebben we er niet van.
Wij vonden dat er bij alle shows, zoveel zitruimte was, dat iedereen in de rij toch aan de beurt kwam. Dus dan hoefde niemand lang te wachten.
Daar had de FOL weinig nut.
Wij hadden er alleen wat aan bij de achtbaan en wildwaterbaan. Dus op zich hadden we hem niet nodig gehad. We waren wel sneller klaar in het park, dus meer tijd voor andere dingen. Dus spijt hebben we er niet van.
Klopt, ik heb de datum over het hoofd gezien dus die aanbieding
gaat aan onze neus voorbij.
Als ik het goed begrijp kost een normaal kaartje $ 62.
Weet iemand of je aan de dagkassa nog aanbiedingen kunt ver-
wachten?
Het enige voordeel van nu al kaartjes kopen (via i-net) is dus
dat je ze al hebt en je niet in de rij hoeft daaro ???
gaat aan onze neus voorbij.
Als ik het goed begrijp kost een normaal kaartje $ 62.
Weet iemand of je aan de dagkassa nog aanbiedingen kunt ver-
wachten?
Het enige voordeel van nu al kaartjes kopen (via i-net) is dus
dat je ze al hebt en je niet in de rij hoeft daaro ???
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Nee, ze zijn ook beperkt in aantal. Dus als het een drukke dag is, kan het zijn dat ze al vroeg in de ochtend uitverkocht zijn.
Ik vond ze in ieder geval leuk, bij Waterworld mocht je ook langs een andere ingang binnen (we kwamen er al laat aan, de gewone rij was al tot aan de hekken), en dan kregen we ook speciaal gereserveerde plaatsen.
Ook aanschuiven voor andere attracties is dikwijls op een bankje in de schaduw ipv rechtstaand in een rij.
Ik had er in ieder geval geen moment spijt van dat we dat hadden, ik geloof dat je er ook een jaarabonnement bij krijgt of zo, maar daar heb je niet veel aan natuurlijk.
Ik vond ze in ieder geval leuk, bij Waterworld mocht je ook langs een andere ingang binnen (we kwamen er al laat aan, de gewone rij was al tot aan de hekken), en dan kregen we ook speciaal gereserveerde plaatsen.
Ook aanschuiven voor andere attracties is dikwijls op een bankje in de schaduw ipv rechtstaand in een rij.
Ik had er in ieder geval geen moment spijt van dat we dat hadden, ik geloof dat je er ook een jaarabonnement bij krijgt of zo, maar daar heb je niet veel aan natuurlijk.
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee, de Front of Line kaartjes kunnen al vroeg uitverkocht zijn. De normale kaartjes verkopen ze dan nog wel hoor. Maakt hun echt niet uit als het park helemaal vol is en het erg druk is 

- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij waren in juli in Universal en hebben erg veel plezier van onze FOL pasjes gehad.
Bij de meeste attracties stond een rij van minstens een half uur (en bij sommige wel 1 1/2 uur)
Wij mochten overal via een speciale ingang direct doorlopen, we voelden ons net VIP's. Je hebt geen voorrang bij speciale attracties maar bij alle attracties en shows.
Daardoor hebben we een aantal leuke attracties ook meerdere keren kunnen doen, dat hadden we nooit gedaan als we zo lang in de rij hadden moeten staan.
Marjon
Bij de meeste attracties stond een rij van minstens een half uur (en bij sommige wel 1 1/2 uur)
Wij mochten overal via een speciale ingang direct doorlopen, we voelden ons net VIP's. Je hebt geen voorrang bij speciale attracties maar bij alle attracties en shows.
Daardoor hebben we een aantal leuke attracties ook meerdere keren kunnen doen, dat hadden we nooit gedaan als we zo lang in de rij hadden moeten staan.
Marjon
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij waren er in augustus vorig jaar, op een zondag - ja, hoe zoek je het uit. Wij waren daarom erg blij met onze front of line passes. Lekker overal langs de rij lopen en bij de shows op een speciale plaats zitten, geweldig.
Helaas was het bij alle eetgelegenheden ook verschrikkelijk druk, we hebben nog de meeste tijd doorgebracht met het in de rij staan voor eten en drinken. Neem dus zelf wat mee als je op een drukke dag gaat.
Marianne
Helaas was het bij alle eetgelegenheden ook verschrikkelijk druk, we hebben nog de meeste tijd doorgebracht met het in de rij staan voor eten en drinken. Neem dus zelf wat mee als je op een drukke dag gaat.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Als je lid bent van de ANWB kan je op vertoon van je pasje show your card bij de Triple A kantoren (de amerikaanse anwb) tickets halen/kopen voor alle pretparken; Deze kantoren zijn in alle plaatsen van groot tot klein. Zij verkopen tickets met aantrekkelijke korting; kijk ff op hun site www. AAA.com
Las Vegas Fan
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
@avgoethem: werk je toevallig bij de ANWB? Al je berichten tot nu toe hebben namelijk een link met deze organisatie..
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik was er vorig jaar op 15 juli (een zaterdag) en mijn FOL tickets kosten toen 99 dollar.
Ik vond het geweldig. Overal binnen 10 minuten in de attractie, terwijl de wachttijden overal ruim een uur waren. Daardoor hebben we alles kunnen doen op een dag, wat anders niet mogelijk was geweest. We voelden ons echte VIPS
Maar of het begin juni al nodig is... ik vraag het me af!
Ik vond het geweldig. Overal binnen 10 minuten in de attractie, terwijl de wachttijden overal ruim een uur waren. Daardoor hebben we alles kunnen doen op een dag, wat anders niet mogelijk was geweest. We voelden ons echte VIPS

Maar of het begin juni al nodig is... ik vraag het me af!
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Neen Ik werk (gelukkig) niet bij de anwb; Ik wil graag dat iedereen kennis maakt met de triple A.. Daar kan je gratis allerhande informatie halen en de mensen helpen je graag verder.
IK ga nu voor de derde keer naar Amerika en ik lees best veel verschillende forums maar ik kom bijna nergens de tip tegen van de triple A.; Terwijl daar juist veel info te halen is.
IK ga nu voor de derde keer naar Amerika en ik lees best veel verschillende forums maar ik kom bijna nergens de tip tegen van de triple A.; Terwijl daar juist veel info te halen is.
Las Vegas Fan
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Tip: gebruik de zoekknop en je zult zien dat er op dit forum regelmatig gebruik wordt gemaakt van de AAAavgoethem schreef:en ik lees best veel verschillende forums maar ik kom bijna nergens de tip tegen van de triple A.; Terwijl daar juist veel info te halen is.

Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
-
- Amerika-expert
Wij hebben toen we voor het eerst naar Florida gingen bij Sea world aan de kassa gestaan en gevraagd om "AAA korting" (spreekt uit EEE)
De dame achter de kassa trok een vreselijk vies gezicht, hi hi hi.
Ze dacht dat we AA korting vroegen en dat is de "anonieme alcoholisten" club. Moet er nu elke keer aan denken en om lachen als ik de triple A korting ergens hoor.
Maarre.... vooral in hotels krijg je behoorlijk wat korting met triple A
De dame achter de kassa trok een vreselijk vies gezicht, hi hi hi.
Ze dacht dat we AA korting vroegen en dat is de "anonieme alcoholisten" club. Moet er nu elke keer aan denken en om lachen als ik de triple A korting ergens hoor.
Maarre.... vooral in hotels krijg je behoorlijk wat korting met triple A

- fam van os
- Amerika-ontdekker
hoi,
Ook wij hebben die passen aangeschaft.
Ook al was het niet in het hoogseizoen,( wij zijn in september 2006 geweest) we hebben de pas er dubbel en dwars uit gehaald.
We hebben de studiotour ook zelfs 2x kunnen doen.
Succes en veel plezier.
Karin en Willem
PS mocht je naar SeaWorld willen gaan...neem je ANWB pas mee, want daar krijg je wel de korting..ons scheelde het 25 Euro!!
Ook wij hebben die passen aangeschaft.
Ook al was het niet in het hoogseizoen,( wij zijn in september 2006 geweest) we hebben de pas er dubbel en dwars uit gehaald.
We hebben de studiotour ook zelfs 2x kunnen doen.
Succes en veel plezier.
Karin en Willem
PS mocht je naar SeaWorld willen gaan...neem je ANWB pas mee, want daar krijg je wel de korting..ons scheelde het 25 Euro!!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht