Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tip voor automeeting liefhebbers!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Manonneke

Tip voor automeeting liefhebbers!

Bericht door Manonneke »

Hallo allemaal!

Zoals jullie wellicht weten zijn wij enorme autofreaks (vooral de oude amerikaanse musclecars....)

Ik heb een tip voor een hele leuke automeeting, iedere zaterdagochtend in Fountain Valley (in de buurt van Huntington Beach) in Los Angeles.
Het hele gebeuren is op de hoek van Magnoliastreet en Adams Av.
Het begint elke zaterdagmorgen om 6 uur :wink: (zorg dat je er dan bent, het aankomen rijden van die wagens is al een superbelevenis!)

Voor 9 uur s'morgens zijn ze weer weg omdat dan de winkels opengaan bij het grote parkeerterrein waar ze staan.
Het geheel is gratis en er komen werkelijk de meest bijzondere wagens a.o. Hotrods e.d.

Volgende week zaterdag 10 februari zijn wij van de partij!

Manon
corvette
Amerikafan

Bericht door corvette »

Jammer dat we dit niet wisten toen wij daar waren vorig jaar.. :( :(

Wij zijn wel in 2004 in Florida naar een wekelijkse automeeting geweest en dat was geweldig. Als jullie daar in LA hetzelfde te zien krijgen als wij in Florida hebben gezien dan wordt ik weer helemaal jaloers. Maar wij hadden ook een mooie meeting gehad in Orange County (vlakbij LA) hoor.

Heel veel plezier!!!!!!!!!!!!!!! Ben benieuwd naar de foto´s

Groetjes Marleen
Dutch
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Dutch »

corvette schreef:Jammer dat we dit niet wisten toen wij daar waren vorig jaar.. :( :(

Wij zijn wel in 2004 in Florida naar een wekelijkse automeeting geweest en dat was geweldig. Als jullie daar in LA hetzelfde te zien krijgen als wij in Florida hebben gezien dan wordt ik weer helemaal jaloers. Maar wij hadden ook een mooie meeting gehad in Orange County (vlakbij LA) hoor.

Heel veel plezier!!!!!!!!!!!!!!! Ben benieuwd naar de foto´s

Groetjes Marleen
Was dat in Old Town?
Manonneke

Bericht door Manonneke »

He Marleen!

Tja, wij autoliefhebbers komen in the states toch wel goed aan onze trekken he!
We gaan het laatste weekend (23 en 24 februari ) naar Phoenix, 2 dagen naar de NHRA Dragraces, geweldig!
Zondagochtend heeeeel vroeg, de 25e, `racen` we dan naar Fontana bij Los Angeles om daar naar een Nashcarwedstrijd te kijken!
Die dinsdag daarna vliegen we weer terug naar Nederland dus een superafsluiting van onze vakantie!

Groetjes!

Manon
corvette
Amerikafan

Bericht door corvette »

Hoi Manon,

Tjeetje kun je me nog jaloerser maken dan ik al ben :lol:

Wij zijn afgelopen september naar de NASCAR geweest. Ook bij California Speedway, alleen heette het toen de SONY HD 500. Waar zitten jullie of weten jullie de stoelen nummers nog niet????

Wij vonden het in een woord geweldig !!!!!! Neem wel een kussentje mee want de bankjes zijn nogal hard en je moet er toch enkele uurtjes op zitten. En ga lekker vroeg er na toe want er veel te doen en te kijken.

Die V8's maken zo'n mooi geluid :doublethumb:

Wij hadden ook een dragrace willen gaan kijken in Phoenix maar die was zonder reden afgelast. Ik hoop dat jullie meer geluk hebben.

PS Dutch; De meeting in Florida was bij een winkelcentrum op vrijdagavond en die in Orange County was een heel weekend bij een soort evenementen terrein.
corvette
Amerikafan

Bericht door corvette »

Een fotootje om alvast in de stemming te komen

Afbeelding

Groetjes Marleen
Manonneke

Bericht door Manonneke »

Hoi Marleen!

Sorry dat ik je zo jaloers maak,,,, :wink:

We zitten in de center section 22, rij 15, stoel 18 en 19.

We zijn vorig jaar naar Pomona geweest voor de dragraces, dat was ook zo onwijs gaaf!!
We vinden het leuk om ook andere dragstrips te zien dus gaan we nu naar Phoenix. Ik kan echt niet wachten tot het zover is!
Het geweld van de Funnycars en Topfuels is met geen pen te beschrijven, het gaat door je hele lijf!! Ik zit altijd met oorplugs en zware oorkleppen op en nog heb ik het idee dat mijn oren het niet leuk vinden! hahaha :D
En dan heb je dus gewoon mensen die niet eens hun vingers in hun oren doen! :?

Leuk om ook eens een echte race en dragracefan op het forum te zien, en nog wel een vrouw ook.... :wink:

Manon
Manonneke

Bericht door Manonneke »

Mooie foto, jullie zaten dus meer aan de zijkant!
Manonneke

Bericht door Manonneke »

Kijk das onze camaro 1968!

Links klein in beeld!
corvette
Amerikafan

Bericht door corvette »

Met deze link kun je percies zien wat je van de baan te zien krijgt. Wij zaten in section 89, rij 38, stoel 19 en 20. Wij konden bijna de hele baan zien en dus geweldig uitzicht maar het geluid is mooier als wat lager zit maar oordoppen heb je echt niet nodig. Geniet van het geluid!!!!!

http://www.seats3d.com/international_sp ... _speedway/

Ik vind het ook zo mooi om te zien hoe enthousiast die Amerikanen reageren dat zie je hier in NL niet.
corvette
Amerikafan

Bericht door corvette »

Mooie auto hoor!!! :doublethumb:
Nou moet ik natuurlijk ook even de onze laten zien........

Afbeelding

Corvette 1985
Wij willen in de toekomst graag nog een Camaro of een Chevelle erbij.
Manonneke

Bericht door Manonneke »

Tja, een Corvette is natuurlijk ook super! :mrgreen:
Eigenlijk alle klassieke Chevy's vind ik wel mooi!
Alleen het vinden van een goede en betaalbare auto hier in Nederland valt niet mee! Wij hebben ruim 3 jaar moeten zoeken voordat we onze auto vonden. Er moet nog heel wat aan gebeuren maar dat is juist het leuke van deze hobby!

Groetjes!

Manon
Marceljesse
Amerikakenner

Bericht door Marceljesse »

Goed dit te weten.
Wij zitten in maart/april weer een maand in de buurt van huntington Beach dus wij gaan zeker even kijken!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer