Ik heb met behulp van jullie forumleden een mooie route opgesteld voor de meivakantie ‘23 en heb voor alle plekken reeds een accommodatie geboekt. Echter alles is annuleerbaar en ik wil dan ook heel graag jullie mening/ervaring horen!
Dag 1: Vegas Fremont St. 1 Golden nugget hotel. We hebben deze gekozen vanwege het unieke zwembad. Onze dochters van 8 en 6 zullen dit prachtig vinden. Vind het het wel prijzig (355€ voor 1 nacht in deluxe room Golden Tower)
Dag 2 en 3: 2 overnachtingen Zion: 1 nacht lodge in het park, 2e nacht La Quinta in Springdale. Ik twijfel of we 2 nachten La Quinta moeten doen. Hoe bijzonder is de lodge in Zion? Kosten liggen dicht bij elkaar, maar La Quinta heeft zwembad, ontbijt en in Springdale meer te zien. Voordeel lodge is met de auto door het park.
Dag 4: 1 overnachting Bryce: Lodge in het park. Deze ligt voor zover ik begreep prachtig bij de rim en is de moeite waard ook ivm zonsopgang en ondergang.
Dag 5 en 6: 2 overnachtingen Page: Country In Radisson of andere tips?
Dag 7: overnachting GC in het park (Kachina Lodge)
Dag 8 en 9: 2 overnachtingen LV: Paris (uitzicht op toren) geboekt maar twijfel het om te zetten naar MGM signature. Of andere tips met jonge kids? We zouden het liefst maximaal 800€ uitgeven aan 2 overnachtingen. Centrale liggen en leuk zwembad zijn de belangrijkste pijlers.
Dag 10: 1 overnachting Death Valley: the Ranch at DV
Dag 11 en 12: 2 overnachtingen LA: Magic Castle
Dag 13 en 14: 2 overnachtingen San Diego: The Shoal La Jolla. We willen graag een hotel dicht bij het strand om de vakantie af te sluiten. Indien jullie hier nog tips hebben, graag!
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden! Dank alvast.