Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Contact met Town House Motel in San Francisco.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
marie_v_l
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Contact met Town House Motel in San Francisco.

Bericht door marie_v_l »

Goedemiddag allemaal!

Op aanraden van de vele ervaren Amerika-gangers hier op het forum heb ik enkele weken geleden voor deze zomer 3 nachten gereserveerd in het Town House Motel in San Francisco. So far so good. Helaas zijn er verschuivingen geweest in de vluchten waardoor we slechts 2 nachten in San Francisco zullen blijven. Ik probeer al een tweetal weken op elke mogelijke manier in contact met het hotel te komen (via de website (daar krijg ik telkens foutmelding als ik op reservatielink klik), via mijn reservatiemail (maar een link naar mijn online reservatie vind ik hier niet in), via telefoon, via hun contact email adres,..) maar het lukt me niet. Bijgevolg slaag ik er dus niet in om mijn reservatie aan te passen of desnoods te annuleren. Ik slaag er ook niet in om simpelweg een nieuwe reservatie te boeken (voor de 2 nachten dan) - telkens opnieuw een foutmelding.

Heeft iemand recent meer succes gehad via een link die of een email adres die ik misschien over het hoofd zie?
Ik begin zo stilaan spoken te zien en schrik te hebben dat ze gesloten zijn of er andere problemen zijn.

Alvast bedankt!
groetjes
marie
Resetovic
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: contact met Town House Motel in San Francisco

Bericht door Resetovic »

Was er via booking sites niks beschikbaar daar waarin jezelf de keuze had om te annuleren of wijzigen van datums?, uiteraard heb je hier niks aan in jou geval, maar ik persoonlijk zou niet 1,2,3 rechtstreeks boeken als ik een alternatief heb.
marie_v_l
Amerika-ontdekker

Re: Contact met Town House Motel in San Francisco.

Bericht door marie_v_l »

ik vermoed dat dat wel een optie was, maar heb enkele weken terug inderdaad bij hotel rechtstreeks geboekt. Heb er niet bij nagedacht, zeker na de vele aanbevelingen over dit hotel op dit forum..
IngridUSA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door IngridUSA »

Of boek hem opnieuw (inderdaad annuleerbaar) via Booking of zo en dan verwijs je naar je eerder gemaakte eigen reservering met je vragen?
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik krijg ook een foutmelding als ik een (fictieve) reservering wil maken.

Ik neem aan dat je gebeld hebt? Wordt er niet opgenomen? Bel je op de juiste tijd i.v.m. tijdsverschil?

En anders via één van de social media's een bericht achterlaten, desnoods een review op de site?

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou inderdaad even bellen. Kun je wel annuleren? Ik zie non refundable staan als ik proberr te boeken.

Overigens is er niets mis met rechtstreeks boeken, maar je moet wel even naar de voorwaarden kijken.

Marianne
Ladybug1nl
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Ladybug1nl »

Ik heb in 2018 contact met ze gehad i.v.m. een reservering.

Heb 3 mailadressen, maar ik weet niet of deze het nog doen.
- resontheweb@autoclerk.com en daarin stond een CC naar Reservations@sftownhousemotel.com
- SFinns@aol.com stond bij de handtekening

Misschien heb je hier iets aan. Wij gaan in augustus :D
BFTE
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door BFTE »

Hoi Marie!

Wij zijn er afgelopen maand geweest. Heb toen een business kaartje meegenomen.

Hierop staat het emailadres: sftownhousemotel1@gmail.com
Ook heb je het telefoonnummer 415.885.5163, daarnaast weet ik dat ze ook bellen met het nummer 415-885-5164.
Daarnaast is de Fax: 415.771.9889

Ook kan je proberen een (te cancellen) boeking aan te maken op booking.com en ze via die chat te bereiken, daar reageren ze ook op.
Afbeelding
marie_v_l
Amerika-ontdekker

Bericht door marie_v_l »

Dank allen om mee te denken!
Heb al proberen bellen op Amerika-vriendelijke tijdstippen maar geen gehoor. Ik blijf proberen, ook even op de andere gedeelde nummers :)
Mijn reservering is wel degelijk refundable dus daar ligt alvast niet het probleem
Ik ga inderdaad ook nog via sociale media en Booking hen proberen bereiken!

Groetjes
Marie
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer