Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Disney Downtown Anaheim Parking

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
cvr
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 21

Disney Downtown Anaheim Parking

Bericht door cvr »

Op weg naar Vegas vanuit LAX heb ik op de aankomstdag 1 nacht Anaheim geboekt. Idee is om na aankomst een rondje door Disney Downtown te lopen voordat de jetlag erin hakt en de volgende ochtend al vroeg naar Vegas te rijden (al eerder gedaan en beviel goed).

Nu zie ik dat Disney Downtown een parking fee vraagt van $30 of $10 met een minimum spend van 20$ in winkels. We blijven Hollanders dus hier maar even de vraag of hier wat slimmers op te bedenken is. Ons hotel biedt helaas geen shuttle aan...
Galapogos
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Disney Downtown Anaheim Parking

Bericht door Galapogos »

Een hotel op loopafstand nemen waar je gratis kunt parkeren? Wij hebben de vorige keren voor Best Western Pavillions gekozen, was toen wij er waren erg betaalbaar.
cvr
Amerikafan

Bericht door cvr »

Heb ik idd aan gedacht maar we komen aan op een zaterdag dus de meeste hotels op loopafstand zitten >$175...

Daarnaast vragen die hotels zelf ook parkeergeld en sommigen nog een resort fee...
IngridUSA
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door IngridUSA »

Mag je die 20 ook aan eten en drinken uitgeven? Dat lijkt me dan het handigst.
Pascal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Pascal »

Begin mei in de week €160 betaald per nacht, Anaheim Islander Inn and Suites, geen resort fee en parking inbegrepen. 10 min stappen tot Disney.
Dus voor een weekend valt die $175 dan nog best mee.

Trouwens op de aankomstdag naar hotel rijden, en dan ofwel te voet naar Disney en terug ofwel opnieuw de wagen nemen om naar Disney te rijden en nog eens terug. Dan ben je mijn inziens al goed zacht :D
Met wat verkeer bij is het makkelijk een klein uur rijden vanaf de luchthaven.

Optie B is parkeren bij Gardenwalk, ook op loopafstand https://stcgardenwalkparking.com/#et_p ... ion_item_0
Eerste uur gratis, daarna $3/uur. Je kan extra gratis uren bekomen in een van de zaken ter plekke. Zie validation op die site
cvr
Amerikafan

Bericht door cvr »

haha ja dat klopt maar we landen om 12.00 uur dus om dan al meteen in te kakken op de hotelkamer is ook niet handig...

We zijn meerdere keren in LA geweest dus ik weet hoe dramatisch het verkeer kan zijn. Met het oppikken van de auto en dan naar het hotel zal het ergens rond 15.00-16.00 zijn voor we bij Disney zijn.

@Pascal Die Gardenwalk is wel een mooie tip, thnx!

@IngridUSA helaas die $20 is uitgezonderd restaurants anders had ik er geen probleem mee gehad. Vind het gewoon belachelijk om $30 te betalen terwijl ik weet dat we alleen naar Downtown gaan en met een paar uurtjes weer weg zijn...
mpaauwe
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door mpaauwe »

Voor table services restaurants geldt wel dat je dan een aantal uur gratis mag parkeren. Dit staat op de website;

Downtown Disney District Parking is at the Simba Lot, located off of Disneyland Drive, between West Katella Avenue and Disney's Paradise Pier Hotel.

The first hour of parking costs $10. Validations apply after the first hour of paid parking.

Enjoy an additional 3 hours of same-day parking with a $20-minimum purchase and validation from any Downtown Disney location—or up to 5 additional hours of same-day parking with validation from any Downtown Disney table-service restaurant.

Beyond these validations, each additional hour costs $14, charged in 30-minute increments, with a minimum $7. The maximum daily parking and lost ticket fee is $66. Parking is subject to capacity.

Please note that restaurants and lounges within Disneyland Resort hotels do not validate for Downtown Disney District parking areas.

Vergeet niet om je parkeerkaart te laten valideren bij het afrekenen. Alleen de kassabon is niet voldoende (spreek uit ervaring).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer