Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Guest reservations
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Guest reservations
Hallo,
Iemand ervaring met hotels te boeken via guest reservations? Heb de meeste hotels geboekt via booking.com, behalve de lodges in de parken (rechtstreeks), maar nu zou ik eentje in LA willen boeken via guest reservations, al weet ik niet of dit betrouwbaar is.
Op stayforlong staat er ook een goede aanbieding, maar deze vertrouw ik al helemaal niet.
Groetjes &bedankt!
Iemand ervaring met hotels te boeken via guest reservations? Heb de meeste hotels geboekt via booking.com, behalve de lodges in de parken (rechtstreeks), maar nu zou ik eentje in LA willen boeken via guest reservations, al weet ik niet of dit betrouwbaar is.
Op stayforlong staat er ook een goede aanbieding, maar deze vertrouw ik al helemaal niet.
Groetjes &bedankt!
2007 New York
2009 Florida-Caraïben
2024 Zuidwesten
2009 Florida-Caraïben
2024 Zuidwesten
Re: Guest reservations
De reviews op Tripadvisor zijn vrij goed:
Persoonlijk boek ik zoveel mogelijk direct bij het hotel of de hotelketen. Dit is vrijwel altijd voordeliger en omdat ze meer overhouden aan je overnachting zijn ze vaak ook eerder geneigd om wat aardigs voor je te doen b.v. rekening houden met je kamervoorkeur of vervroegde check in of verlate check out. Mocht b.v. Booking voordeliger zijn door b.v. een aanbieding per mobiel dan stuur ik vaak een mailtje aan het hotel en krijg dan altijd een aanbieding of kortingscode.