Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Scan&Pay, Rocky Mountain NP
Scan&Pay, Rocky Mountain NP
Wij gaan in september naar Amerika en willen dan o.a. Rocky Mountain NP bezoeken. We reizen met een 25 ft camper en ik ben nu de campings aan het uitzoeken. De bedoeling is de eerste nacht op Timber Creek en dan 2 nachten rond de Bear Lake Corridor. Wanneer we daar zijn is Glacier Basin CG al gesloten, dus die valt af. Van Moraine is nog niet bekend wanneer die open gaat (Early summer staat er). Voor nu lijkt Asplengen de enige optie (geen permit nodig voor de Bear Lake Corridor), maar die heeft niet zoveel plekken. Ik lees op de site dat deze met een Scan & Pay methode werkt. Zoals ik het lees zijn wijzigingen en annuleringen niet mogelijk. Of lees ik dat nu verkeerd? Ook heb ik de recreation.gov app gedownload maar er voorlopig weer afgegooid, want het lijkt mij helemaal niet handig om via de app te reserveren. Ik vind de website veel overzichtelijker. Bovendien kun je op de site ook meer plekken selecteren.
Het liefst zouden we op Moraine staan, maar dat is voor nu geen optie. Ik vrees dat als ik hier op wacht, ik er naast grijp.
https://www.recreation.gov/camping/campgrounds/233187
Uiteraard kunnen we ook op zoek naar alternatieve campings, maar dan zit ik vast aan het permitsysteem. Dat wil ik liever vermijden. Wie heeft hier ervaring mee en/of kan mij advies geven?
Het liefst zouden we op Moraine staan, maar dat is voor nu geen optie. Ik vrees dat als ik hier op wacht, ik er naast grijp.
https://www.recreation.gov/camping/campgrounds/233187
Uiteraard kunnen we ook op zoek naar alternatieve campings, maar dan zit ik vast aan het permitsysteem. Dat wil ik liever vermijden. Wie heeft hier ervaring mee en/of kan mij advies geven?
Coby
Camperreis Canada 2010 (British Columbia, Vancouver Island)
Camperreis USA: 2014, 2016, 2018, 2022, 2024
Re: Scan&Pay, Rocky Mountain NP
Ik zie nu dat mijn vraag beter in “Zuidwesten Algemeen” thuis hoort, maar ik weet niet hoe ik dat moet veranderen.
Opmerking moderator
Topic is verplaatst.
Coby
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
@Cobert Top dat je aangeeft, je kunt je eigen post ook melden aan het @Moderatorteam met de "uitroepteken" knop en vragen om te verplaatsen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op de NPS-site staat dat Moraine in juni opengaat: Moraine Park Campground is closed until early June 2024 for a major rehabilitation project.
Bron: camping.htm. Zelfs als het wat later zou worden is dat voor september wel een mogelijkheid.
Jullie zijn er in de tweede helft van september?
Is het niet zo dat je Aspenglen op de normale manier kunt reserveren en betalen? En dat de scan & pay is alleen als je niet van te voren hebt gereserveerd?
Marianne
Bron: camping.htm. Zelfs als het wat later zou worden is dat voor september wel een mogelijkheid.
Jullie zijn er in de tweede helft van september?
Is het niet zo dat je Aspenglen op de normale manier kunt reserveren en betalen? En dat de scan & pay is alleen als je niet van te voren hebt gereserveerd?
Marianne
Marianne, dat is me niet helemaal duidelijk. Wij zijn er in de laatste week van september. Misschien lees ik er overheen, dat zou kunnen.
Coby
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind het ook niet duidelijk. Je zou eens een proefboeking kunnen proberen, voor eind juli.
Normaal gesproken betaal je alle nachten aan bij de reservering.
Marianne
Normaal gesproken betaal je alle nachten aan bij de reservering.
Marianne
Ik heb het zojuist geprobeerd. Het lijkt wel te kunnen! Ik greep er wel naast, er kwam maar 1 plek beschikbaar.
Je kunt maximaal 7 nachten reserveren. Nu meen ik ergens gelezen te hebben dat die 7 nachten voor het hele park gelden (voor alle campings samen) maar dat kan ik niet meer terug vinden.
Je kunt maximaal 7 nachten reserveren. Nu meen ik ergens gelezen te hebben dat die 7 nachten voor het hele park gelden (voor alle campings samen) maar dat kan ik niet meer terug vinden.
Coby
Gevonden!
Staat helemaal onderaan de pagina:
‘From May 1 through October 15, you can camp in the park 7 nights total parkwide. For example, if you stayed three nights at a campground on one trip and four nights at another campground on another, you wouldn't be able to stay any more nights that summer season.
You can also camp overnight in the park an additional 14 nights between November 1 and April 30.”
Campgrounds - Rocky Mountain National Park (U.S. National Park Service)
Staat helemaal onderaan de pagina:
‘From May 1 through October 15, you can camp in the park 7 nights total parkwide. For example, if you stayed three nights at a campground on one trip and four nights at another campground on another, you wouldn't be able to stay any more nights that summer season.
You can also camp overnight in the park an additional 14 nights between November 1 and April 30.”
Campgrounds - Rocky Mountain National Park (U.S. National Park Service)
Coby
Dat van die 7 nachten kun je natuurlijk (als je dat zou willen) eenvoudig omzeilen. Wij hebben bijvoorbeeld 2 accounts op recreation.gov. Dat kunnen ze nooit controleren….
@paulr , wij hebben er ook twee 

Coby
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gaat vermoedelijk ook op kenteken, dus wel te controleren.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht