Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

State Park Campgrounds langs highway 1

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Pleank
Amerikafan

State Park Campgrounds langs highway 1

Bericht door Pleank »

Hoi allemaal,

Ik ben benieuwd naar jullie tips voor State Park campgrounds langs highway 1. Ik heb al op Sunset SB campground en Morro Rock SP campground overnacht, en hoewel deze campings beiden goed bevallen zijn ben ik benieuwd naar de overige aanraders. Liefst dus wel State Park campgrounds, ik vond de sfeer daar erg leuk de vorige reis en dat smaakt naar meer. We gaan met een RV (30ft).

Groeten Pascalle
Berry
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: State Park Campgrounds langs highway 1

Bericht door Berry »

Ben je vooral geïnteresseerd in state parks op de route ten zuiden van San Francisco of ook ten Noorden?
Pleank
Amerikafan

Bericht door Pleank »

Oeh, ik had nog niet nagedacht over ten noorden van SF, maar misschien dat we dat ook nog in de route opnemen, dus graag! Als het deze reis niet van pas komt, dan de volgende wellicht wel. :thumbup:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Misschien heb je iets aan de reviews van forumlid Marenko. Zie https://www.marenko.net/campgrounds/

Wij zijn zelf wel te spreken over Pfeiffer Big Sur (zie ons 2019-verslag daarvoor). Wij waren met een tent.. ik weet niet of campers aparte plaatsen hebben.

Marianne
Berry
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Berry »

Berry schreef:
07 mei 2024, 22:02
Ben je vooral geïnteresseerd in state parks op de route ten zuiden van San Francisco of ook ten Noorden?
In dat geval is Salt Point State Park een grote aanrader! Mooie rustige campground met grote plekken en veel privacy. De zeeën aan wildflowers in het voorjaar langs de kust zijn ook echt prachtig.

Iets dichterbij San Francisco heb je nog Point Reyes, waar ook een paar mooie campground zijn en sowieso een aanrader is om aan te doen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer