Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Parkeren in Bryce

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
RoySchepers1970
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Parkeren in Bryce

Bericht door RoySchepers1970 »

Hallo allemaal,

Wij willen op maandag 5 augustus de Navajoo Loop Trail in Bryce lopen.
Het plan is om vroeg het park in te rijden en dan de auto bij het Sunset Point (waar de Navajoo Trail begint) te parkeren en te laten staan.
De rest van de dag pakken we dan de bussen die er rond rijden.

Mijn vraag: Heeft iemand ervaring hoe vroeg we Bryce moeten inrijden om parkeerplek in het park te krijgen.
We verblijven in Tropic, zou 7 uur het park inrijden vroeg genoeg zijn om parkeerplaats te vinden?

Gr Roy
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Parkeren in Bryce

Bericht door Martin & Marianne »

Ik heb geen idee hoe snel het volloopt, maar waarom niet buiten het park parkeren en dan met de shuttlebus naar het beginpunt? Op die manier hou je ook niet de hele dag een parkeerplaats bezet.

Marianne
RoySchepers1970
Amerika-ontdekker

Martin & Marianne schreef:
05 jun 2024, 17:31
Ik heb geen idee hoe snel het volloopt, maar waarom niet buiten het park parkeren en dan met de shuttlebus naar het beginpunt? Op die manier hou je ook niet de hele dag een parkeerplaats bezet.

Marianne
Dag Marianne,

Dank je wel voor je reactie
We willen graag zo vroeg mogelijk de route lopen i.v.m de warmte
Je hebt wel gelijk met bezet houden van de parkeer plek, misschien is het een goed idee om na de route te hebben gelopen de auto buiten het park te parkeren
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Het lijkt me ook niet gek om vroeg te beginnen, hoewel het in Bryce meestal niet heel warm is. Als je voor 8 uur in het park wilt zijn moet je inderdaad met de auto gaan. Het is natuurlijk mooi om er bij zonsopkomst te zijn. Of neem een zonsondergang mee de avond ervoor. Niet zozeer voor de zon, maar voor het mooie licht op de hoodoos tegen de avond en 's morgensvroeg.
En combineer de Navajo Trail met de Queens garden Trail!

Het is niet nodig en eigenlijk niet de bedoeling om bovenliggende berichten te quoten.

Marianne
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

RoySchepers1970 schreef:
05 jun 2024, 15:44
Mijn vraag: Heeft iemand ervaring hoe vroeg we Bryce moeten inrijden om parkeerplek in het park te krijgen.
We verblijven in Tropic, zou 7 uur het park inrijden vroeg genoeg zijn om parkeerplaats te vinden?
Ja hoor, maak je geen zorgen, dat is echt geen issue. En als er geen plek is, dan wacht je rustig. De parkeerplaatsen bij de trailheads zijn niet supergroot, maar er gaan continu mensen weg, dus met een beetje geduld heb je altijd een plekje.

Overigens is die Navajo trail een uurtje of anderhalf wandelen oid. Ik zou dus nog wat anders plannen als je zo vroeg al on-trail bent.
RoySchepers1970
Amerika-ontdekker

Bedankt voor jullie tips en reacties hier kan ik wat mee.

Gr Roy
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer