Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels LA binnen transfer regio EBDS Cruise Amerika
Hotels LA binnen transfer regio EBDS Cruise Amerika
Hoi Allen,
Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met hoe specifiek de transfer regio is van Cruise America in LA.
Ik heb via ons reisbureau een kaartje ontvangen met de regio waarbinnen Cruise America je bij je hotel op komt halen als je voor de Early Bird Departure Service kiest. Zie bijlage voor het kaartje.
Helaas is de regio Santa Monica / Venice Beach niet meegenomen terwijl het ons wel leuk lijkt om hier te overnachten. Ook West Lake North vlakbij LA Downtown valt volgens het kaartje net buiten de regio.
Wie kan mij vertellen hoe specifiek dit is? Of zijn er mensen die wel eens een hotel hebben gehad buiten de lijnen van de kaart en toch netjes zijn opgehaald of teruggebracht door Cruise America?
Groet, Esther
Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met hoe specifiek de transfer regio is van Cruise America in LA.
Ik heb via ons reisbureau een kaartje ontvangen met de regio waarbinnen Cruise America je bij je hotel op komt halen als je voor de Early Bird Departure Service kiest. Zie bijlage voor het kaartje.
Helaas is de regio Santa Monica / Venice Beach niet meegenomen terwijl het ons wel leuk lijkt om hier te overnachten. Ook West Lake North vlakbij LA Downtown valt volgens het kaartje net buiten de regio.
Wie kan mij vertellen hoe specifiek dit is? Of zijn er mensen die wel eens een hotel hebben gehad buiten de lijnen van de kaart en toch netjes zijn opgehaald of teruggebracht door Cruise America?
Groet, Esther
Re: Hotels LA binnen transfer regio EBDS Cruise Amerika
Ik zou deze vraag bij je reisorganisatie neerleggen. Of ze hebben gelijk het antwoord of ze kunnen navraag voor je doen bij CA
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ik verwacht dat ze zich strikt aan de opgegeven regio houden. Wij hebben geen ervaring met early birds. Wel kan ik zeggen dat de Days Inn by Wyndham Los Angeles VeniceBch/ Marina DelRay in Inglewoodgeen topper is. Hij ligt heel gunstig t.o.v. het vliegveld en is niet te duur, maar de buurt is niet fijn en het hotel heeft zijn beste tijd gehad en is zeer gehorig. Wij zouden er niet nog een keer naartoe gaan. Het enige wat we er leuk vonden was het bedlampje met bewegingssensor als je in- of uitstapt.
Ga er maar van uit dat je echt binnen dat gebied een hotel moet hebben voor die aanbieding.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij hebben 2x een early bird gehad bij Cruise America en je moet echt binnen het aangegeven gebied je hotel hebben.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
Dankjewel allemaal voor de reactie.
Dan gaan we een hotel zoeken wat binnen het transfer gebied ligt.
Dan gaan we een hotel zoeken wat binnen het transfer gebied ligt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 724 Weergaves
-
Laatste bericht door Pascal
-
- 6 Reacties