Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Whale whatching Monterey of Dana Point
Whale whatching Monterey of Dana Point
Ik weet dat hier veel topics over zijn, maar nergens haal ik echt naar voren of er verschil is tussen de mogelijkheid om walvissen/ orka’s te zien vanuit Monterey omgeving of Dana Point. Ook Google
Bij Dana Point hebben we net wat meer tijd, maar als de kans om walvissen te zien groter is in Monterey, dan schuiven we dat er graag in.
Reviews (positief en negatief) zijn ook welkom. We gaan met onze kinderen waarvan de jongste 5.
Bij Dana Point hebben we net wat meer tijd, maar als de kans om walvissen te zien groter is in Monterey, dan schuiven we dat er graag in.
Reviews (positief en negatief) zijn ook welkom. We gaan met onze kinderen waarvan de jongste 5.
Re: Whale whatching Monterey of Dana Point
@ruleen Over Dana point kan ik niets zeggen maar wel over onze tocht vanuit Monterey. Wij hebben toen bewust voor Chris Whale Watching tours
Wij hebben in ieder geval een prachtige dag gehad en hebben veel walvissen gezien. Chris Whale watching gaf ook een garantie. Als je geen walvissen zou zien, kon je de tocht op een ander moment nogmaals maken. De bedrijven houden elkaar trouwens per radio op de hoogte waar walvissen zitten. Echt een aanrader!
Wellicht kan deze site je nog helpen:
gekozen omdat ze met wat kleinere schepen varen. De grote concurrent Princess Monterey vaart met een soort dubbeldeks schepen wat wij minder aantrekkelijk vonden maar misschien voor kinderen wel meer bewegingsvrijheid hebben.
Wij hebben in ieder geval een prachtige dag gehad en hebben veel walvissen gezien. Chris Whale watching gaf ook een garantie. Als je geen walvissen zou zien, kon je de tocht op een ander moment nogmaals maken. De bedrijven houden elkaar trouwens per radio op de hoogte waar walvissen zitten. Echt een aanrader!
Wellicht kan deze site je nog helpen:
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je zou met Google toch wel iets moeten vinden. Ik denk dat het ook afhankelijk is van de periode wanneer jullie er zijn. Misschien bij je zoektocht ook de maand vermelden?
Marianne
Even googlen levert deze site op:
https://www.orangecountyoutdoors.com/me ... california
Hier staat ook aangegeven in welke maanden welke whales te spotten zijn.
We zijn daar eind april. Was ik inderdaad vergeten te vermelden.
Thanks, ik kwam steeds op de sites van de aanbieders en zij geven aan allemaal de beste keuze te zijn. Hier kan ik mee verder.BahamaOne schreef: ↑03 apr 2025, 16:45Even googlen levert deze site op:
Ook de rest bedankt voor jullie reacties.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 2862 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties