Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

fout geboekt?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
gerard moll
Amerika-ontdekker

fout geboekt?

Bericht door gerard moll »

Ik heb afgelopen weekend via de website van de Stratosphere twee nachten geboekt maar twijfel of het goed gegaan is. Bij de bevestiging in beeld stond iets over een html van mijn mailadres die niet goed zou zijn. Weet iemand hoe lang het duurt voor de bevestiging via de mail binnenkomt. De Stratosphere mailen gaat niet want als ik inquiry wil doen vragen ze een conformationnr. en dat heb ik dus nog niet. Wel is er een tel.nr. maar daar wou ik nog even mee wachten.
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Als je nu nog geen e-mail hebt ontvangen zou ik toch even contact met ze opnemen en vragen of de reservering door is gekomen. Meestal ontvang je de e-mail vrijwel direct nadat je geboekt hebt.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ook wij hadden geen mail ontvangen (volgens mij stond er ook iets van html) maar bij de bevestiging in beeld stond wel een confirmationnr.
Met dit nummer kan ik gewoon bij de inquiry kijken en zie ik dat onze kamer geboekt is. Ik heb overigens voor de zekerheid de creditcardmaatschappij gebeld om te vragen of de 1e nacht al afgeboekt was. Dit was zo, dus ik ga er van uit dat het zo goed is.

Elly
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer