Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Job In San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Geert81
Amerika-newbie

Job In San Francisco

Bericht door Geert81 »

Hello,

tweede post hier. Ik heb mogelijk een job gevonden in San Francisco (voor een Belg, wat het dus allemaal in orde maakt dacht ik).

Het was al altijd mijn droom naar Los Angeles te gaan, o.m. vanwege het mooie weer. Nu is mijn vraag, hoe is het weer in het algemeen in San Fran., dat er toch zo'n 400 mijl van ligt als ik me niet vergis...

Zijn de verschillen tussen beide steden enorm of niet? Tips...

Alvast bedankt!
marcuscj
Amerikakenner

Bericht door marcuscj »

Daar is een groot verschil in het klimaat van San Francisco en Los Angeles.San Francisco is veel koeler in de zomer en niemand heeft een air conditioner.Daar is vrij veel mist en bewolking in de zomerdagen.
Het zeewater is veel kouder dan in LA en je ziet heel weinig mensen zwemmen at the beach.De huur van kamers en apartments zijn heel erg hoog in SF.Parking is heel moeilijk als je een car heb.
Groetjes
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Eens met Marcus. De steden verschillen bovendien heel erg in sfeer. San Francisco doet meer Europees en compact aan, terwijl LA erg uitgebreid is en de omliggende stadjes hebben meer sfeer, dan LA zelf.
Persoonlijk zou ik om het klimaat liever in LA wonen, maar om de sfeer veel liever in San Francisco!
De omgeving van San Francisco is ook heel mooi en interessant en Yosemite is binnen rij afstand.
Maar als je uit bent op strandweer en zwemmen is LA zeker een betere keuze.
Check http://www.weather.com voor beide steden, dan zie je gemiddelde temperaturen (klik op metric).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
marcuscj
Amerikakenner

Bericht door marcuscj »

Ook heb je wel een car nodig in LA,maar niet in San Francisco.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer