Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Catalina Island

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Catalina Island

Bericht door Petra/VS »

Is iemand hier weleens geweest? Ik lees, dat je er kunt Scuba duiken en snorkelen. Nu hebben wij waarschijnlijk al een super vol schema, maar als Catalina Island erg de moeite waard is wil ik dat ook als mogelijkheid in gedachten houden.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

:bump: Niemand heeft Catalina Island bezocht?
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
fcolos
Amerikakenner

Bericht door fcolos »

Sorry :)
Ken het alleen van de verhalen. Als ik het wel heb, is het een groep eilandjes. Het hoofdeiland, Catalina, schijnt nogal een feest eiland te zijn. De rest is hoofdzakelijk natuurreservaat; op sommige eilanden mag je kamperen e.d, sommige zijn alleen toegankelijk voor dagtripjes, en sommige zijn compleet afgesloten.
Ik heb geen idee of het de moeite waard is... (sowieso kun je natuurlijk beter San Diego eens goed bekijken ;) )
"You're drunk again."
"No, I'm just exhausted 'cause I've been up all night drinking."
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Bedankt. Ja, ik weet het, San Diego moet ook bezocht worden, er is zo ontzettend veel te zien in dit land! Maar dit keer heb ik manlief niet zover gekregen, hij wil zich op L.A. concentreren (als het aan hem lag verhuisden we daar morgen naar toe ;)).
MariJP
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Catalina Island

Bericht door MariJP »

Hoi,
In 2026 reizen we in de zomer naar/in Amerika.
Ik zou graag weten of het de moeite waard is om tijdens een dagtrip naar Catalina Island te gaan om daar (vanaf de kust) te snorkelen. Iemand ervaring?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer