Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
inkomkaarten
-
- Amerika-newbie
inkomkaarten
Hallo,
Wij gaan van 14 juli tot 7 augustus naar zuidwest Amerika. We zouden graag Seaworld, Universal studio's, ... gaan bezoeken. We hebben vernomen dat er vaak lange wachttijden zijn om een ticket te kunnen kopen.
Is het handiger om dit op voorhand te kopen via internet?
Alvast bedankt
Wij gaan van 14 juli tot 7 augustus naar zuidwest Amerika. We zouden graag Seaworld, Universal studio's, ... gaan bezoeken. We hebben vernomen dat er vaak lange wachttijden zijn om een ticket te kunnen kopen.
Alvast bedankt
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: inkomkaarten
Wij hebben de tickets voor Universal wel al via internet aangeschaft omdat we dat gewoon prettiger vinden. We hebben gekozen voor de FOL (front of line) tickets. Als je deze tickets hebt, kun je de gewone, lange wachtrijen voorbijlopen en sta je maximaal 15 minuten in de rij. Ook bij shows, krijg je speciale, gereserveerde plaatsen toegewezen. De tickets hebben we gekocht via de website van AAA, met 10 USD korting. Ik weet niet of jullie lid zijn van de ANWB, maar als dit wel het geval is, kun je hier de tickets eventueel bestellen:Ilse en Dirk schreef:Hallo,
Alvast bedankt
http://tinyurl.com/22onjz
Let op dat je wel kiest voor de tickets van USD 90, de andere zijn niet geldig in de periode dat jullie er zijn.
Edit: Ik zie dat jullie niet uit NL komen, dus hebben jullie helemaal niets aan mijn verhaal over de kaarten met ANWB korting

Re: inkomkaarten
Wij wij willen kaarten voor Universal Studios nu al kopen via internet voor komende zomer. Als je zo'n FOL ticket aanschaft moet je dan ook een datum opgeven waarop je het park bezoekt? Onze route ligt namalijk nog niet helemaal vast.Wij hebben de tickets voor Universal wel al via internet aangeschaft omdat we dat gewoon prettiger vinden. We hebben gekozen voor de FOL (front of line) tickets. Als je deze tickets hebt, kun je de gewone, lange wachtrijen voorbijlopen en sta je maximaal 15 minuten in de rij. Ook bij shows, krijg je speciale, gereserveerde plaatsen toegewezen. De tickets hebben we gekocht via de website van AAA, met 10 USD korting. Ik weet niet of jullie lid zijn van de ANWB, maar als dit wel het geval is, kun je hier de tickets eventueel bestellen:
http://tinyurl.com/22onjz
Let op dat je wel kiest voor de tickets van USD 90, de andere zijn niet geldig in de periode dat jullie er zijn.
Edit: Ik zie dat jullie niet uit NL komen, dus hebben jullie helemaal niets aan mijn verhaal over de kaarten met ANWB korting![]()
- Nati
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Op onze vorige reis hadden wij geen tickets voor universal studios vooraf gekocht . Wij hadden wel geluk want toen liep er net een actie met een colablikje. Aan de kassa kreeg je een flinke korting op vertoon van een Coca-Cola blikje(weet niet meer hoeveel maar het was de moeite),je moest gewoon dat blikje daar in de zak gooien . Misschien was het die dag niet druk maar wij hebben nergens lang moeten aanschuiven(zowel kassa als in het park).De mensen die op die dag een vip kaart gekocht hadden hebben toen geld weggegooid
.Maar dat kan je spijtig genoeg niet op voorhand weten hé

En in welke periode was het dat jullie daar waren?Nati schreef:Op onze vorige reis hadden wij geen tickets voor universal studios vooraf gekocht . Wij hadden wel geluk want toen liep er net een actie met een colablikje. Aan de kassa kreeg je een flinke korting op vertoon van een Coca-Cola blikje(weet niet meer hoeveel maar het was de moeite),je moest gewoon dat blikje daar in de zak gooien . Misschien was het die dag niet druk maar wij hebben nergens lang moeten aanschuiven(zowel kassa als in het park).De mensen die op die dag een vip kaart gekocht hadden hebben toen geld weggegooid.Maar dat kan je spijtig genoeg niet op voorhand weten hé
Het is nooit te laat om anderen iets te vragen, ooit komt het moment dat ik anderen kan helpen.