Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Eindelijk een kamer in de Grand Canyon :D

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Eindelijk een kamer in de Grand Canyon :D

Bericht door mirdj »

Ik houd al vanaf januari xanterra in de gaten om te kijken of er kamers vrij komen op de South Rim. We hadden al het best western geboekt voor het geval het niet lukt om in de buurt van de rim een kamer te krijgen. Vandaag keek ik weer op xanterra en zag tot mijn verbazing dat er zowel in de Yavapai lodge als de Bright Angel lodge kamers/cabins vrij zijn voor de nacht (19/20 mei) dat wij er slapen. Net gelijkt geboekt en het Best Western gecancelled, dus ook ons laatste hotel is nu waar we het hebben willen :D
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Hartstikke goed van je! Er gaat toch niets boven een overnachting in de GC zelf.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
mirdj
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door mirdj »

jerbia schreef:Hartstikke goed van je! Er gaat toch niets boven een overnachting in de GC zelf.
Echt wel, en we willen zowel de zonsonder- als opgang zien en dat kan nu veel beter als vanuit het hotel buiten het park.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

Tof, logeren aan de Canyon. Dit is het zoveelste bewijs dat, indien je nog geen logies hebt aan de Grand Canyon, je toch moet blijven checken. Er komen geregeld kamers vrij, o.m. van reisagentschappen die hun niet verhuurde kamers terug ter beschikking stellen. Het lukte ons tweemaal om, al tijdens de reis, aan kamers te raken.

jacques
mirdj
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Ik was eigenlijk wel verbaasd dat we nu al een kamer konden boeken, had verwacht dat we tot vlak voor onze vakantie en misschien zelfs wel tijdens onze vakantie nog op zoek zouden zijn.

Een ander bijkomend voordeel is dat de kamer aan de rim $40 goedkoper is als de kamer die we geboekt hadden bij het Best Western buiten het park.
mrloes
Amerikafan

Bericht door mrloes »

hee

Gefeliciteerd!!
Zit je nu in Bright Angel of die andere?
mirdj
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door mirdj »

We hebben Yavapai Lodge geboekt.
Linda23
Amerika-ontdekker

Bericht door Linda23 »

Ik heb ook op het laatste moment nog geluk gehad. :D 2 weken voor vertrek naar de usa nog het Yavapai lodge kunnen reserveren voor zo 13 mei. Constant checken heeft dus inderdaad nog zin (had er niet meer op durven hopen). Hoe zijn de ervaringen met de yavapai lodge en het bijbehorende cafe?

Gr Linda
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

toffe meevaller, kun je maximaal genieten van de grand canyon.
de yavapai lodge : het is al een tijdje geleden maar ( zoals vaak in nationale parken) zou ik het omschrijven als een nette, niet al te grote kamer zonder (veel) luxe. Ik denk dat de Yavapai geen tv had , kan inmiddels veranderd zijn...
De lodge ligt wel niet ,,echt" aan de canyon, per auto enkele minuten van de rim.

jacques
mirdj
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Kijk zo zie je maar, de aanhouder wint.
Vince22
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Vince22 »

Dit lijkt me ook wel een leuke overnachting voor onze vakantie dit jaar... Mijn vraag is alleen, zit er nog verschil tussen een west en east kamer? Dat scheelt 30 dollar per nacht...
Onze USA reis 2014: http://www.vpontour.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Bertorelli »

Vince22 schreef:Dit lijkt me ook wel een leuke overnachting voor onze vakantie dit jaar... Mijn vraag is alleen, zit er nog verschil tussen een west en east kamer? Dat scheelt 30 dollar per nacht...
Dat is volgens mij het uitzicht !

Voor die $30 extra hoef je niet om het gebouw heen te lopen om de afgrond te zien :P
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

http://www.grandcanyonlodges.com/yavapai-lodge-413.html

wat foto's van de kamers, MET tv ( op zichzelf onbelangrijk aan de canyon maar met kinderen misschien nuttig .....)

jacques
BaconPopper
Amerikafan

Bericht door BaconPopper »

Pfff, ik ben ook al heel de tijd aan het checken voor een nacht eerder (18 op 19 mei), maar daar is spijtig genoeg nooit iets vrij als ik kijk...
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

zou doen wat linda deed : ander motel boeken en toch blijven kijken, zelfs tijdens de reis.

jacques
mirdj
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Wij hadden inderdaad ook een ander hotel buiten de GC geboekt, maar toch blijven checken of er iets vrij kwam. Zodra dat het geval was gelijk geboekt en het andere hotel gecancelled. Kijk wel even of je kosteloos kan cancellen ;)
BaconPopper
Amerikafan

Bericht door BaconPopper »

jta schreef:zou doen wat linda deed : ander motel boeken en toch blijven kijken, zelfs tijdens de reis.

jacques
weet ik, momenteel overnachten we 2x in williams, maar dit is toch een eindje over en weer rijden natuurlijk.

We zullen dus maar blijven verder nakijken...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer