Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat te doen in Downtown LA

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Toto
Amerika-ontdekker

Wat te doen in Downtown LA

Bericht door Toto »

He US-freaks,

Tijdens onze westkust trip verblijven we 3 nachten in LA. 2x in Hollywood en 1 in Santa Monica. Ik buiten Hollywood, Beverly Hills en Graffith Ob ook graag nog eens downtown gaan kijken. In mijn trip van 10 jaar geleden heb ik dat al eens geprobeerd en heb toen mijn auto ergens geparkeerd en ben op onderzoek uit gegaan. Na een 20 minuten ben ik weer teruggegaan omdat ik mezelf niet zo veilig voelde. Toch zijn er denk ik leuke dingen te zien zoals Olivera street en Japan town. Iemand nog ideetjes.
Oh ja, we zitten daar precies in het weekend. Maakt dat nog enig verschil?

Ik hoor jullie.
Laatst gewijzigd door Toto op 19 mar 2007, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Downtown LA

Bericht door hekkie »

Toto schreef:Oh ja, we zitten daar precies in het weekend. Maakt dat nog enig verschil?
Van mijn kant een soortgelijke vraag.

Wij zitten tijdens Memorial Day Weekend in LA. Is dit net als bij de parken ongunstig of juist gunstig omdat iedereen buiten de stad gaat recreëren?

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer