Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
SoMa San Francisco
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
SoMa San Francisco
We hebben in San Francisco een hotel geboekt in 7th Street ter hoogte van Mission Street. The Carriage Inn Best Western. Nu lees ik op Tripadvisor dat de buurt (Soma?) niet zo geweldig is. Sommige zeggen zelfs " Don't bring the kids" . Wie heeft ervaring met hotel en/of buurt. Kunnen we hier 's avonds nog lopen?
Bedankt,
Lauren
Bedankt,
Lauren
Hoi Lauren,
10 jaar geleden heb ik op 8th street "Best Western Americania" gezeten. Ik vond het daar wel meevallen. M.n. overdags is daar niets aan de hand. Jullie zitten daar vlak bij Marketstreet geloof ik. Dat stuk van Market street vond ik 's avonds niet zo geweldig. Maar om in een onbekende stad 's avonds over straat te gaan vind ik toch altijd een beetje link. Wanneer je een auto hebt kun je wellicht bij het hotel parkeren en moet je je er niet te druk over maken denk ik.
10 jaar geleden heb ik op 8th street "Best Western Americania" gezeten. Ik vond het daar wel meevallen. M.n. overdags is daar niets aan de hand. Jullie zitten daar vlak bij Marketstreet geloof ik. Dat stuk van Market street vond ik 's avonds niet zo geweldig. Maar om in een onbekende stad 's avonds over straat te gaan vind ik toch altijd een beetje link. Wanneer je een auto hebt kun je wellicht bij het hotel parkeren en moet je je er niet te druk over maken denk ik.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Soma betekent South of Market(street), na de laatste grote aardbeving in 1989 was er in dit gebied nogal wat schade. Er is na die tijd dan ook veel aan stadsvernieuwing gedaan en het is nu toch een van de hipste wijken in San Francisco. Wij hebben daar een aantal jaar geleden in het Marriott hotel gezeten(4th street dacht ik) en hebben de buurt nooit als onveilig ervaren. Er zitten veel musea oa. het museum of modern art, en er is een levendige gay-community(zoals in heel San Francisco), kortom erg gezellig en totaal niet gevaarlijk.
Groeten Harry.
Groeten Harry.
- Noa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Re: SoMa San Francisco
Wij hebben er voor in juni ook 3 nachten geboekt. Het schijnt toch erge goede recensies te hebben. Wat ik ook heb begrepen is dat er een shuttlebusje rijdt, die je naar Union Square brengt en eventueel haalt. Dus als je niet wilt hoef je daar 's avonds niet te lopen. Wij wachten ook maar af.Lauren schreef:We hebben in San Francisco een hotel geboekt in 7th Street ter hoogte van Mission Street. The Carriage Inn Best Western. Nu lees ik op Tripadvisor dat de buurt (Soma?) niet zo geweldig is. Sommige zeggen zelfs " Don't bring the kids" . Wie heeft ervaring met hotel en/of buurt. Kunnen we hier 's avonds nog lopen?
Bedankt,
Lauren
Groetjes Marja
Fan of the U.S.A.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht