Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
alcatraz
alcatraz
Hallo kenners
wij willen graag naar alcatraz, moeten we de dagtour of de nachttour nemen (er zijn twee boys bij van 12 en 14) en bij wie kun je het goedkoopst boeken? Bedankt voor je antwoord (ik heb al gezocht op dit forum maar er zijn 67 pagina's aan hits....) Karent
wij willen graag naar alcatraz, moeten we de dagtour of de nachttour nemen (er zijn twee boys bij van 12 en 14) en bij wie kun je het goedkoopst boeken? Bedankt voor je antwoord (ik heb al gezocht op dit forum maar er zijn 67 pagina's aan hits....) Karent
californie juli 2007
Wij zijn 2 weken geleden, zo half mei, naar Alcatraz geweest. 's Ochtends gewoon een ticket gekocht, was plaats zat. Om negen uur hadden we de boot. De dagtoer vonden we al heel leuk, er zit een goede audiotoer bij die uitlegt hoe het leven daar was en hoe de ontsnappingspogingen zijn verlopen.
De avondtoers zijn duurder, ik zou zelf gewoon overdag gaan, kan me niet voorstellen dat het 's avonds zoveel spectuculairder is.
De avondtoers zijn duurder, ik zou zelf gewoon overdag gaan, kan me niet voorstellen dat het 's avonds zoveel spectuculairder is.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dan zat je waarschijnlijk nog in het voorseizoen. Ik weet niet precies wanneer Karent gaat maar ik zou haar wel willen aanraden tickets vooraf te reserveren. Ik heb al zo vaak gelezen dat het in juni, juli en augustus bijna onmogelijk is om nog op te dag zelf te gaan.Yvoko schreef:Wij zijn 2 weken geleden, zo half mei, naar Alcatraz geweest. 's Ochtends gewoon een ticket gekocht, was plaats zat. Om negen uur hadden we de boot.
Roland
Vorig jaar waren we in augustus in San Francisco. Hebben de kaartjes voor een excursie naar Alcatraz via Internet thuis al besteld. Dit was wel nodig. Daar waren alleen nog maar kaartjes voor 2 dagen later beschikbaar. Er stond wel een lange rij van mensen die eventueel niet afgehaalde kaartjes wilden kopen.
Wilma
Wilma
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij waren er vorig jaar in juli op een maandag en de eerst beschikbare kaartjes waren voor de zondag, dus reserveren in het hoogseizoen is echt noodzakelijk!
Overigens hebben wij de avondtour gedaan, die was érg leuk. Het heeft wel iets, in het donker op Alcatraz... en je kon met speciale rondleidingen mee.
Wat we wel jammer vonden was dat we niet meer op de luchtplaats mochten omdat het te hard waaide en er geen verlichting was. Als je een avondtour wil doen, zou ik met de eerste boot meegaan, wij waren met de tweede en we hadden eigenlijk net te weinig tijd.
Overigens hebben wij de avondtour gedaan, die was érg leuk. Het heeft wel iets, in het donker op Alcatraz... en je kon met speciale rondleidingen mee.
Wat we wel jammer vonden was dat we niet meer op de luchtplaats mochten omdat het te hard waaide en er geen verlichting was. Als je een avondtour wil doen, zou ik met de eerste boot meegaan, wij waren met de tweede en we hadden eigenlijk net te weinig tijd.
Dus die om 18.10 uur ?Marjol schreef: Als je een avondtour wil doen, zou ik met de eerste boot meegaan, wij waren met de tweede en we hadden eigenlijk net te weinig tijd.
Ik denk dat het niet zo lang meer duurt voor ze volgende kaartjes vrij gaan geven maar we zijn er nog steeds niet uit welke tour we willen doen alhoewel de avondtour wel de voorkeur heeft.
We zitten ook nog steeds te denken aan een bustour waar Alcatraz ook bij zit, alleen dat is dan niet 's avonds.
Moeilijke beslissing

gr. Paula
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- deh78
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ook wij denken er aan om een bustour te maken en waar de kaartjes van Alcatrez erbij inzitten.paula58 schreef: We zitten ook nog steeds te denken aan een bustour waar Alcatraz ook bij zit, alleen dat is dan niet 's avonds.
Ik heb alleen weinig tot niks hiervan op dit forum gelezen van mensen die zo'n bustour algemaakt hebben.
Dennis
Hier: http://www.allsanfranciscotours.com/ zijn twee verschillende bustours die Alcatraz in hun programma hebben.deh78 schreef:
Ook wij denken er aan om een bustour te maken en waar de kaartjes van Alcatrez erbij inzitten.
Ik heb alleen weinig tot niks hiervan op dit forum gelezen van mensen die zo'n bustour algemaakt hebben.
Dennis
Wij zijn er nog steeds niet uit, ik denk dat als we het gaan doen toch voor de bustour gaan die ook naar Muir Woods gaat omdat we zelf in het centrum zitten en die andere tour gaat voornamelijk door het centrum.
Ze duren allebei ongeveer 6 uur en kosten rond de $65.00.
Je wordt ook bij je hotel opgehaald en gedropt dus is ook wel prettig.
Ik heb hier wel eens een topic over geopend en er was wel iemand die de tocht gemaakt had maar verder werd me toch aanbevolen om een fiets te huren.
Ik heb laatst ook van iemand een weblog gelezen die gelijk de eerste dag die tour had geboekt, omdat je toch moe bent van de reis en dan je lekker rond kan laten rijden en een beetje bijkomen

Als je 's avonds laat aankomt en dan de volgende ochtend om 9.00 uur fris en vrolijk voor je hotel moet staan, dat lijkt me toch niet een ideale situatie.
Al met al zijn we er nog steeds niet uit.

Tips zijn nog steeds welkom

gr. Paula
groeten Paula
- deh78
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik heb de knoop door gehakt en net 2 kaartjes gekocht voor Alcatraz & San Francisco Deluxe City Combo Tour (Bus)
koste $ 66.- Dollar en de kaarten van Alcatrez zitten hierbij.
http://www.allsanfranciscotours.com/Bod ... Activities
Ze komen ons om 10.00 bij ons Hotel ophalen en op einde van de dag droppen ze ons daar ook weer.
Dennis
koste $ 66.- Dollar en de kaarten van Alcatrez zitten hierbij.
http://www.allsanfranciscotours.com/Bod ... Activities
Ze komen ons om 10.00 bij ons Hotel ophalen en op einde van de dag droppen ze ons daar ook weer.
Dennis
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ben drie weken geleden met een stel vrienden naar de night tour van Alcatraz geweest. Vond het zelf wat interesanter in de avond maar zoals eerder aagegeven gaat je luchtplaats en de tuin dicht bij schemering.
Dat betekende voor ons dat we net klaar waren met de audio-tour, naar buiten wilde echter de deur van de luchtplaatst was inmiddels gesloten.
Via de voorkant wist ik dat je bij de tuin kon komen echter daar werden we halvewege door een Ranger tegen gehouden. Na paar minuten over en weer gepraat liet hij ons toch nog even een deel van de tuin zien waar op dat moment de Western gulls aan het broeden waren. Erg grappig om de communicatie van die vogels te horen.
De tickets moesten wij minimaal 2-3 dagen van te voren boeken wat in ons geval geen probleem was. Echter raad je aan om de boot van 18.10 te nemen.
Dat betekende voor ons dat we net klaar waren met de audio-tour, naar buiten wilde echter de deur van de luchtplaatst was inmiddels gesloten.
Via de voorkant wist ik dat je bij de tuin kon komen echter daar werden we halvewege door een Ranger tegen gehouden. Na paar minuten over en weer gepraat liet hij ons toch nog even een deel van de tuin zien waar op dat moment de Western gulls aan het broeden waren. Erg grappig om de communicatie van die vogels te horen.
De tickets moesten wij minimaal 2-3 dagen van te voren boeken wat in ons geval geen probleem was. Echter raad je aan om de boot van 18.10 te nemen.
In 2002 hebben wij die bustour ook gedaan. Niet de eerste dag, die hebben we gebruikt om bij te komen, te wandelen en wat te snuffelen her en der, maar de tweede.deh78 schreef: Ook wij denken er aan om een bustour te maken en waar de kaartjes van Alcatrez erbij inzitten.
Dennis
We werden stipt op tijd opgehaald en naar een verzamelpunt op de Warff gebracht. Hier gingen we in de bus en die bracht ons naar alle 'high lights' van die schitterende stad.
Foto's maken bij de Golden Gate, in het gras zitten bij die karakteristieke huisjes waar een bekende serie is opgenomen (titel even kwijt) en op een heuvel geweest met een prachtig vergezicht over de stad.
Daarna, zo'n vijf uur later op de boot gestapt naar Alcatraz.
Wij hebben deze tour als zeer positief ervaren. Wij waren er voor de eerste keer en hoefden ons eigenlijk nergens om te bekommeren. Een bijkomend pluspunt: je bent verzekerd van Alcatraz.
Groetjes,
Paul
- deh78
- Amerikafan
- Contacteer:
Bedankt Paul ondertussen heb ik geboekt maar het is altijd fijn om positieve reactie's te horenIzognoeg schreef:In 2002 hebben wij die bustour ook gedaan. Niet de eerste dag, die hebben we gebruikt om bij te komen, te wandelen en wat te snuffelen her en der, maar de tweede.deh78 schreef: Ook wij denken er aan om een bustour te maken en waar de kaartjes van Alcatrez erbij inzitten.
Dennis
We werden stipt op tijd opgehaald en naar een verzamelpunt op de Warff gebracht. Hier gingen we in de bus en die bracht ons naar alle 'high lights' van die schitterende stad.
Foto's maken bij de Golden Gate, in het gras zitten bij die karakteristieke huisjes waar een bekende serie is opgenomen (titel even kwijt) en op een heuvel geweest met een prachtig vergezicht over de stad.
Daarna, zo'n vijf uur later op de boot gestapt naar Alcatraz.
Wij hebben deze tour als zeer positief ervaren. Wij waren er voor de eerste keer en hoefden ons eigenlijk nergens om te bekommeren. Een bijkomend pluspunt: je bent verzekerd van Alcatraz.
Groetjes,
Paul
Dennis
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1087 Weergaves
-