Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

van la naar pismo beach

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
evona
Amerika-newbie
Contacteer:

van la naar pismo beach

Bericht door evona »

wij halen camper op in la met early bird ; vinden jullie het mogelijk om nog tot pismo beach te rijden die dag

op het fforum staat daar een rv camping die de moeite is
Yvoko
Amerikafan

Bericht door Yvoko »

Dat moet wel te doen zijn, naar Santa Barbara is het ong. 2 uur rijden. Dus naar Pismo Beach een uurtje of 3, 4 gok ik zo.
Persoonlijk vond ik Pismo Beach niet zo heel boeiend, maar daar verschillen de meningen op dit forum over.
Ik was er vorige week, vlak voor memorial day en het seizoen was nog niet begonnen daar.
De camping, Pismo State Beach, waar we stonden was oke (beetje groot en de wc's niet superschoon, maar camping grenst aan het strand). Is een mix van tenten en RV's dus dat vind ik zelf wat vriendelijker dan alleen rv's.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer