Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Op zoek naar een rustige route Canada

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
pippip
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Op zoek naar een rustige route Canada

Bericht door pippip »

Dag allemaal!
Wij willen in de zomer van 2016 voor het eerst naar Canada, het westen. We hebben vier weken de tijd, hebben twee kinderen van dan 3 en 4 jaar en willen een camper huren. Omdat ik wil gaan boeken, is een globaal idee van de route belangrijk en moeten we dus gaan kiezen. Niet mijn sterkste kant ;-). Wat een moois is er te zien en te doen! Wij vinden het belangrijk om rustig aan te doen, enkele dagen op één plek te blijven, zodat we ook een beetje kunnen kneuteren met de kinderen. Dus niet teveel kilometers, niet elke dag reizen. Af en toe een flinke reisdag kan natuurlijk prima.

Wat me tot nu toe aanspreekt: Waterton, Vancouver, Juan de Fuca, Badlands & Dinosaur, Soooke, Pacific Rim, Sunshine Coast, Yoho, Jasper, Icefield Parkway, etc. etc. Enige afwisseling qua natuur vinden we leuk, mooie vogelgebieden ook. Alles lijkt me niet haalbaar als we rustig aan willen doen. We zullen dus moeten kiezen.

Hebben jullie advies voor ons?
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Op zoek naar een rustige route Canada

Bericht door vana »

Ons forumlid Ann woont in Vancouver en heeft een hele mooie site over West Canada. Op de site kun je ook mooie routes vinden.
zie hier

Wij zijn maar 10 dagen in Canada geweest maar misschien kun je nog wat tips halen uit ons reisverslag (USA en Canda 2008)
AnnInBC
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Op zoek naar een rustige route Canada

Bericht door AnnInBC »

Als je 4 weken wil gaan en het rustig aan wil doen is het misschien een idee om de trip enkele richting te doen. Wat ik daarmee bedoel is beginnen in Vancouver en eindigen in Calgary of andersom (beginnen in Calgary en eindigen in Vancouver). Je hebt op die manier denk ik wel voldoende tijd om alle plekjes te doen die je opnoemt op een redelijk rustig tempo.

Kijk eens op mijn route beschrijving voor West Canada als je wil, daar staan misschien wel wat tips en ideeen op die jullie kunnen gebruiken! http://travelwestcanada.blogspot.ca/p/w ... eerst.html
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer