het is een tijd geleden dat we ons op dit forum hebben begeven, maar inmiddels zijn er weer redenen

De aanleiding voor onze plannen is het bezoeken van de Paisley Park studio's van Prince in Minneapolis (je wordt immers maar 1 keer 50 en dat moet je goed doen

Onze interesse gaat vooral uit naar natuur/wildlife. Een tocht met de camper spreekt ons het meeste aan, via bijvoorbeeld locaties als George Washington State Forest, Superior National Forest en Pukaskwa NP.
Is dit een voor de hand liggend rondje et een camper? Of zijn er véééél aantrekkelijkere opties die ik nog niet zie? Ik ga er vanuit dat Canada bezoek mogelijk is, hoewel ik dat nog niet terug heb kunnen vinden voor campers. Met auto's kan dit bij veel verhuurbedrijven wel.
Vliegtickets naar Chicago ogen momenteel erg aantrekkelijk in die periode (rechtstreeks < € 400), dus wil die eigenlijk gewoon snel boeken en daarna de details uitwerken. Enige zekerheid die er moet zijn is het open zijn van Paisley Park..... Maar dat wordt vanaf half november duidelijk.
Groet, Inge & Rene