Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Ingrid14: rondje Seattle met VI - juli 2018
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Reis Ingrid14: rondje Seattle met VI - juli 2018
Na een zeer geslaagde 13de USA reis, vandaag alweer de volgende trip vastgelegd.
Volgende zomer (juli) wordt een rondje Seattle met Glacier en Mt Rainier. Maar deze keer willen we ook even over de grens gaan kijken, met name Vancouver Island.
De planning ziet er (voorlopig) zo uit:
Seattle-Anacortes-Sidney-Victoria
Victoria - Tofino
Tofino (whale watch)
Tofino (Pacific Rim NP)
Tofino - Campbell River
Campbell River - Nanaimo - Vancouver
Wij zouden graag een whale watch tour doen. Is dit beter vanaf Victoria of vanaf Tofino?
Is Campbell River de moeite voor 1 nacht? Ik zou anders misschien een extra nacht Tofino of Victoria doen.
Alle tips zijn welkom.
Groetjes,
Ingrid
Volgende zomer (juli) wordt een rondje Seattle met Glacier en Mt Rainier. Maar deze keer willen we ook even over de grens gaan kijken, met name Vancouver Island.
De planning ziet er (voorlopig) zo uit:
Victoria - Tofino
Tofino (whale watch)
Tofino (Pacific Rim NP)
Tofino - Campbell River
Wij zouden graag een whale watch tour doen. Is dit beter vanaf Victoria of vanaf Tofino?
Is Campbell River de moeite voor 1 nacht? Ik zou anders misschien een extra nacht Tofino of Victoria doen.
Alle tips zijn welkom.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Re: Reis Ingrid14: rondje Seattle met VI - juli 2018
Hallo ingrid. Wij hebben zo een whale watch in victoria gedaan. Was wel leuk maar in vergelijking met alaska wildlife cruise wat minder.
Je ziet voornamelijk orcas die wel mooi zijn van zo dichtbij natuurlijk. Ook 1 walvis gezien.
Groetjes
Je ziet voornamelijk orcas die wel mooi zijn van zo dichtbij natuurlijk. Ook 1 walvis gezien.
Groetjes
Lees en volg onze reisverhalen via
http://www.tj2travel.com
Bekijk onze videoverslagen via
https://www.youtube.com/user/b69051jr/
http://www.tj2travel.com
Bekijk onze videoverslagen via
https://www.youtube.com/user/b69051jr/
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
ik zou tot het noorden van VI gaan, dat vonden wij het mooiste + het beste voor orka-whale watch tour (port McNeill/telegraph cove).
Misschien heb je iets aan ons 2012 verslag.
Misschien heb je iets aan ons 2012 verslag.
- ingrid14
- Amerika-expert
Hm, ik denk dat we geen whale watch gaan doen. Zo te horen is dat noordelijk mooier maar zoveel tijd hebben we niet. Ofwel Tofino laten vallen.
Ik ga jouw verslag straks lezen Tipsy_1.
Groetjes,
Ingrid
Ik ga jouw verslag straks lezen Tipsy_1.
Groetjes,
Ingrid
- Tipsy_1
- Amerika-expert
mmm ja is altijd kiezen. het leuke aan Tofino zijn de stranden en gekleurde zeesterren. maar wij vonden het geen highlight of zo...
Van Victoria weet ik niets.
Wij vonden Ucluelet/Tofino juist erg leuk, met name de Wild Pacific trail (Lighthouse Loop), prachtig mooi.
Campbell River op zich is niet heel boeiend, man en kinderen hebben daar vandaan een whalewatch tour gedaan, ze waren enthousiast en ehbben van alles gespot.
Vanuit CR kun je ook één of meerderen nachten naar de Knight Inlet Lodge, flink in de buidel tasten maar wat hebben wij het daar geweldig gehad, de topper van onze vakantie. Met een watervliegtuig wordt je gehaald en gebracht. Bij de (drijvende) lodge kun je kiezen uit verschillende programmaonderdelen, afhankelijk welke periode en hoeveel dagen je er bent. Wij waren er één nacht, hebben minstens 24 zwarte beren en grizzly's (met kleintjes) gezien, een bultrugwalvis, bald eagles, zeehondjes en misschien vergeet ik nog eea.
Als je hier meerderen dagen bent kun je ook mee op een whale watch tour.
Wij vonden Ucluelet/Tofino juist erg leuk, met name de Wild Pacific trail (Lighthouse Loop), prachtig mooi.
Campbell River op zich is niet heel boeiend, man en kinderen hebben daar vandaan een whalewatch tour gedaan, ze waren enthousiast en ehbben van alles gespot.
Vanuit CR kun je ook één of meerderen nachten naar de Knight Inlet Lodge, flink in de buidel tasten maar wat hebben wij het daar geweldig gehad, de topper van onze vakantie. Met een watervliegtuig wordt je gehaald en gebracht. Bij de (drijvende) lodge kun je kiezen uit verschillende programmaonderdelen, afhankelijk welke periode en hoeveel dagen je er bent. Wij waren er één nacht, hebben minstens 24 zwarte beren en grizzly's (met kleintjes) gezien, een bultrugwalvis, bald eagles, zeehondjes en misschien vergeet ik nog eea.
Als je hier meerderen dagen bent kun je ook mee op een whale watch tour.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Leuk om lezen dat jullie ook weer die kant op gaan.
Onze blog van zomer 2017 is net up to date met onder andere ook een walvistour vanuit Campbell River. We deden die met de Nederlanders van Eagle Eyes Adventure. En niettegenstaande het niet te vergelijken valt met de tours in Alaska, vonden wij het toch een superdag. En we zijn nochtans heel kieskeurig op dat vlak.
Ook de Historic Mail Flight is een absolute aanrader.
We waren al meerdere keren op VI, maar hebben telkens bewust Tofino overgeslagen, wegens te ver uit de route en wegens zo veel andere mooie dingen te zien die wél op de route liggen.
Misschien haal je nog inspiratie uit onze blog.
Alvast veel plezier met de voorbereiding.
Onze blog van zomer 2017 is net up to date met onder andere ook een walvistour vanuit Campbell River. We deden die met de Nederlanders van Eagle Eyes Adventure. En niettegenstaande het niet te vergelijken valt met de tours in Alaska, vonden wij het toch een superdag. En we zijn nochtans heel kieskeurig op dat vlak.
Ook de Historic Mail Flight is een absolute aanrader.
We waren al meerdere keren op VI, maar hebben telkens bewust Tofino overgeslagen, wegens te ver uit de route en wegens zo veel andere mooie dingen te zien die wél op de route liggen.
Misschien haal je nog inspiratie uit onze blog.
Alvast veel plezier met de voorbereiding.
- ingrid14
- Amerika-expert
Oei, het wordt er niet gemakkelijker op.
Dus misschien beter zo iets
Victoria - Tofino
Tofino
Tofino - Campbell River
Campbell River
jess85, Tipsy_1 en Kalaman, met veel plezier jullie verslagen gelezen.
Mariah, wow, ik heb die Lodge even gegoogeld. Lijkt me heerlijk. Gelijk een mailtje gestuurd.
Groetjes,
Ingrid

Dus misschien beter zo iets
Victoria - Tofino
Tofino
Tofino - Campbell River
Campbell River
jess85, Tipsy_1 en Kalaman, met veel plezier jullie verslagen gelezen.
Mariah, wow, ik heb die Lodge even gegoogeld. Lijkt me heerlijk. Gelijk een mailtje gestuurd.
Groetjes,
Ingrid
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Ingrid, ik vind dat
eerlijk gezegd nogal gekkenwerk. Voor 1 dag helemaal naar de westkust rijden? Om wat te gaan doen? Ik zou die verplaatsing én dag Tofino voor andere plaatsen gebruiken.Victoria - Tofino
Tofino
Tofino - Campbell River
- ingrid14
- Amerika-expert
Argh, dit wordt moeilijk. Ik wilde graag naar het strand in Tofino. De andere kant lijkt me ruiger te zijn.
Ik zal me wat verder inlezen.
Groetjes,
Ingrid
Ik zal me wat verder inlezen.
Groetjes,
Ingrid
- Tipsy_1
- Amerika-expert
wij deden nochtans wel degelijk:
Victoria - Tofino (wij sliepen in Ucluelet)
Tofino
Tofino - Campbell river
IK vond het wel meevallen qua rijden maar ja het is een lange rit. Het "onderste" gedeelte van VI vond ik zelf minder bijzonder want het was heel dor. Tofino is groener maar idd een vrij verre rit - afhakelijk van wat je graag wil zien (zeesterren, uitgestrekte stranden, whales, dat verlaten eilandje waar wij gingen wandelen) kan het wel de moeite zijn. Maar ik vond het noorden van VI dus veel toffer
. Wij hadden hier trouwens ook druk verkeer (tussen Victoria/Campbell river area)
Victoria - Tofino (wij sliepen in Ucluelet)
Tofino
Tofino - Campbell river
IK vond het wel meevallen qua rijden maar ja het is een lange rit. Het "onderste" gedeelte van VI vond ik zelf minder bijzonder want het was heel dor. Tofino is groener maar idd een vrij verre rit - afhakelijk van wat je graag wil zien (zeesterren, uitgestrekte stranden, whales, dat verlaten eilandje waar wij gingen wandelen) kan het wel de moeite zijn. Maar ik vond het noorden van VI dus veel toffer

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Wij hebben het ook gedaan, het viel me goed mee het rijden door de mooie natuur.
Je kunt er naar het strand en het Rainforest trail wandelen:
https://www.google.nl/maps/@49.0405458, ... 3840?hl=nl
We zijn daar in het Marina west motel blijven slapen en hebben in het restaurant dat erbij ligt gegeten.
Er staan mooiere hotels maar we hadden een kamer boven op de hoek met balkon en uitzicht over de haven en de bergen wat niet verkeerd was voor die prijs.
Bij Tuff Beans hebben we nog buiten zitten koffie drinken.
Je kunt er naar het strand en het Rainforest trail wandelen:
https://www.google.nl/maps/@49.0405458, ... 3840?hl=nl
We zijn daar in het Marina west motel blijven slapen en hebben in het restaurant dat erbij ligt gegeten.
Er staan mooiere hotels maar we hadden een kamer boven op de hoek met balkon en uitzicht over de haven en de bergen wat niet verkeerd was voor die prijs.
Bij Tuff Beans hebben we nog buiten zitten koffie drinken.
De westkant Ucluelet/Tofino vonden wij juist leuk omdat je er heel andere natuur ziet. Alleen al voor de Lighthouse Loop zou ik geloof ik nog eens terug willen.
Het blijft moeilijk kiezen met zoveel mooie natuur in de aanbieding...
Van Ucluelet naar Port Alberni reden we in anderhalf uur, daar wat gegeten en van Alberni naar Parksville was dacht ik nog iets van drie kwartier. Wij vonden het heel goed te doen.
Er is ook van alles te zien onderweg, leuke stops op deze route, vanaf Parksville - Tofino/Ucluelet:
- Rathtrevor beach, strand bij Parksville
- Little Qualicum falls, na ong 10 km op de BC 4. Totaal 2 km, 30 m hoogteverschil. Heen en weer naar de upper en lower falls een uurtje.
- Cathedral Groove/Mac millan PP met oude en hoge douglassparren, ongeveer 20 km na Coombs. Er is een langgerekte P aan beide kanten van de weg. Loop de grote ronde, ongeveer 2 km, goed te doen, vlak, mooi.
- Port Alberni. Een waterval waar je de zalmen ziet springen, is bij Petrocanada links af de beaver creek road oprijden, tot aan stamps falls, daar kun je kijken naar de zalmen. Wij zijn hier niet geweest ivm te vroeg in het seizoen maar heb dit ergens gelezen.
- PP Clayoquot platea, ongeveer 55 km voorbij Port Alberni, voorbij Sproat lake en voor Kennedy lake Wij zijn hier niet gestopt maar het zag er heel leuk uit. Opeens is het er, geen bordjes die iets aangeven van te voren. Ik zag er veel mensen bij de rotsen in de rivier zitten en kinderen spelen.
- Sproat Lake, met een beetje geluk ligt hier het grootste watervliegtuig (een blusvliegtuig) ter wereld, een Martin Mars. Bekijk bij Sproat lake de K’ak’awin pethroglyphs, volg de ½ mile wandeling. Loop de vlonder op voor de petroglyphs. Je kunt hier ook zwemmen en relaxen.
- Als Hwy 4 eindigt bij de splitsing met de Ucluelet/Tofino road stop bij het infocentre en haal hier een boekje met de getijden (als je poeltjes wilt zien)
Succes met afwegen en plannen!
Het blijft moeilijk kiezen met zoveel mooie natuur in de aanbieding...
Van Ucluelet naar Port Alberni reden we in anderhalf uur, daar wat gegeten en van Alberni naar Parksville was dacht ik nog iets van drie kwartier. Wij vonden het heel goed te doen.
Er is ook van alles te zien onderweg, leuke stops op deze route, vanaf Parksville - Tofino/Ucluelet:
- Rathtrevor beach, strand bij Parksville
- Little Qualicum falls, na ong 10 km op de BC 4. Totaal 2 km, 30 m hoogteverschil. Heen en weer naar de upper en lower falls een uurtje.
- Cathedral Groove/Mac millan PP met oude en hoge douglassparren, ongeveer 20 km na Coombs. Er is een langgerekte P aan beide kanten van de weg. Loop de grote ronde, ongeveer 2 km, goed te doen, vlak, mooi.
- Port Alberni. Een waterval waar je de zalmen ziet springen, is bij Petrocanada links af de beaver creek road oprijden, tot aan stamps falls, daar kun je kijken naar de zalmen. Wij zijn hier niet geweest ivm te vroeg in het seizoen maar heb dit ergens gelezen.
- PP Clayoquot platea, ongeveer 55 km voorbij Port Alberni, voorbij Sproat lake en voor Kennedy lake Wij zijn hier niet gestopt maar het zag er heel leuk uit. Opeens is het er, geen bordjes die iets aangeven van te voren. Ik zag er veel mensen bij de rotsen in de rivier zitten en kinderen spelen.
- Sproat Lake, met een beetje geluk ligt hier het grootste watervliegtuig (een blusvliegtuig) ter wereld, een Martin Mars. Bekijk bij Sproat lake de K’ak’awin pethroglyphs, volg de ½ mile wandeling. Loop de vlonder op voor de petroglyphs. Je kunt hier ook zwemmen en relaxen.
- Als Hwy 4 eindigt bij de splitsing met de Ucluelet/Tofino road stop bij het infocentre en haal hier een boekje met de getijden (als je poeltjes wilt zien)
Succes met afwegen en plannen!
- ingrid14
- Amerika-expert
Pff, het is een moeilijke beslissing geworden.
Er van uitgaande dat we één van de komende jaren het noordelijke deel van Vancouver Island zullen combineren met een ronde via Bella Coola naar de Canadese Rockies, hebben we besloten om enkel onderaan te blijven op Vancouver Island.
Ik heb overigens ook weer enkele dagen strand/zee nodig (begin het te missen)
Victoria (stad + Juan de Fuca Provincial Park)
Victoria - Tofino
Tofino (Pacific Rim, Ucluelet)
Tofino (Meares Island of whale watch)
Tofino - Vancouver
Groetjes,
Ingrid
Er van uitgaande dat we één van de komende jaren het noordelijke deel van Vancouver Island zullen combineren met een ronde via Bella Coola naar de Canadese Rockies, hebben we besloten om enkel onderaan te blijven op Vancouver Island.
Ik heb overigens ook weer enkele dagen strand/zee nodig (begin het te missen)
Victoria (stad + Juan de Fuca Provincial Park)
Victoria - Tofino
Tofino (Pacific Rim, Ucluelet)
Tofino (Meares Island of whale watch)
Tofino - Vancouver
Groetjes,
Ingrid
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Hoi Ingrid,
even berichtje posten hier.
Onze Alaska -plannen zijn even opgeborgen voor een jaartje. Uitgesteld is niet verloren.
In 2011 waren we al even in Canada en Vancouver Island deden we toen niet aan.
Het staat al een tijdje op onze verlanglijst. 2018 wordt het dan om daar naartoe te gaan. We hakten de knoop door.
Alles is nog in beginfase maar het plannen kan beginnen... Ik las al een paar verslagen hier en ben bezig met een ruwe planning.
Zou ev. Cascades Locks in de reis willen opnemen, verdiep me nog erin.
Ben benieuwd hoe ver jij al staat het jullie planning.
Ik lees het hier nog wel. Hou je op de hoogte...
Gtjs
Jan
even berichtje posten hier.
Onze Alaska -plannen zijn even opgeborgen voor een jaartje. Uitgesteld is niet verloren.
In 2011 waren we al even in Canada en Vancouver Island deden we toen niet aan.
Het staat al een tijdje op onze verlanglijst. 2018 wordt het dan om daar naartoe te gaan. We hakten de knoop door.
Alles is nog in beginfase maar het plannen kan beginnen... Ik las al een paar verslagen hier en ben bezig met een ruwe planning.
Zou ev. Cascades Locks in de reis willen opnemen, verdiep me nog erin.
Ben benieuwd hoe ver jij al staat het jullie planning.
Ik lees het hier nog wel. Hou je op de hoogte...
Gtjs
Jan
reis 2018 + roadbooks vorige reizen
noordwest 2009 - zuidwest 2010 - Canada 2011 - zuidwest 2012 - oost USA 2013 - Florida 2014 - zuid USA 2015 - Texas 2016 - Californië 2017 - Vancouver Island 2018
noordwest 2009 - zuidwest 2010 - Canada 2011 - zuidwest 2012 - oost USA 2013 - Florida 2014 - zuid USA 2015 - Texas 2016 - Californië 2017 - Vancouver Island 2018
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Misschien kan je nog wat tips vinden in ons verslag van 2015 wij hebben toen 14 dagen op VI gezeten en zowat het hele eiland bezocht.
http://www.robenannie.nl/?page_id=442 en dan de eerste twee weken.
http://www.robenannie.nl/?page_id=442 en dan de eerste twee weken.
- ingrid14
- Amerika-expert
Jan, ik zal binnenkort even onze route posten. Ik ben er nog niet helemaal uit.
Buiten Vancouver Island doen we opnieuw North Cascades, Glacier (beiden te kort vorig jaar) en Mt Rainier (niet alles sneeuwvrij in 2016)
Bedankt voor de link Rob. Ik ga me daar in het weekend even in verdiepen.
Groetjes,
Ingrid
Buiten Vancouver Island doen we opnieuw North Cascades, Glacier (beiden te kort vorig jaar) en Mt Rainier (niet alles sneeuwvrij in 2016)
Bedankt voor de link Rob. Ik ga me daar in het weekend even in verdiepen.
Groetjes,
Ingrid
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Je kunt ook een Whale Watch tour vanaf Anacortes doen.
Wij hebben in 2014 volop orka's en walvissen gezien.
Je vaart dan naar hetzelfde gebied (rondom San Juan) als vanaf bv Victoria.
Wij hebben in 2014 volop orka's en walvissen gezien.
Je vaart dan naar hetzelfde gebied (rondom San Juan) als vanaf bv Victoria.
Rondreis USA 1997 - NY-Florida-Zw
1995 Rondreis Canada (O en W)
2012 O-Canada en staat NY (camper en auto)
2014 W-Canada en NW-USA (camper)
2016 Canada - Ontario
2017 Ontario en NO-USA
2018 Canada -Ontario
1995 Rondreis Canada (O en W)
2012 O-Canada en staat NY (camper en auto)
2014 W-Canada en NW-USA (camper)
2016 Canada - Ontario
2017 Ontario en NO-USA
2018 Canada -Ontario
- ingrid14
- Amerika-expert
Helemaal vergeten hier de definitieve route te plaatsen.
Ik had graag een extra dag bij Vancouver gehad maar dan moest er iets anders geschrapt worden. (en ik verwacht hier op een toekomstig rondje ZW Canada nog wel ooit terug te komen)
Dag 01 - Brussel - Seattle - Everett (om de volgende ochtend niet door Seattle te moeten)
Dag 02 - Everett - Anacortes - Victoria
Dag 03 - Victoria (oa naar Juan de Fuca)
Dag 04 - Victoria - Tofino
Dag 05 - Tofino
Dag 06 - Tofino
Dag 07 - Tofino - Nanaimo - Vancouver
Dag 08 - Vancouver
Dag 09 - Vancouver - Bellingham (via Mt Shuksan)
Dag 10 - Bellingham - Winthrop (via North Cascades/Lake Ross)
Dag 11 - Winthrop - Coeur d'Alene
Dag 12 - Coeur d'Alene - Kalispell (via National Bison Range)
Dag 13 - Kalispell - Many Glacier (via Going to the Sun of onderlangs en bezoek aan Two Medicine)
Dag 14 - Many Glacier
Dag 15 - Many Glacier
Dag 16 - Many Glacier - Kalispell (via Going to the Sun of onderlangs en bezoek aan Two Medicine)
Dag 17 - Kalispell - Spokane
Dag 18 - Spokane - Packwood
Dag 19 - Packwood (Mt Rainier)
Dag 20 - Packwood - Mt Saint Helens - Chehalis
Dag 21 - Chehalis - Seattle (via outlet en graf Jimi Hendrix)
Dag 22 - Seattle
Dag 23 - Seattle - Brussel
Dag 24 - Brussel
Ik ben bezig met een interactief kaartje (maar ik kan de route niet over de Going-to-the-Sun Road laten gaan, wellicht omdat die nu afgesloten is)
Naarmate de planning vordert, zal ik het kaartje nog bijwerken.
Groetjes,
Ingrid

Ik had graag een extra dag bij Vancouver gehad maar dan moest er iets anders geschrapt worden. (en ik verwacht hier op een toekomstig rondje ZW Canada nog wel ooit terug te komen)
Dag 01 - Brussel - Seattle - Everett (om de volgende ochtend niet door Seattle te moeten)
Dag 02 - Everett - Anacortes - Victoria
Dag 03 - Victoria (oa naar Juan de Fuca)
Dag 04 - Victoria - Tofino
Dag 05 - Tofino
Dag 06 - Tofino
Dag 07 - Tofino - Nanaimo - Vancouver
Dag 08 - Vancouver
Dag 09 - Vancouver - Bellingham (via Mt Shuksan)
Dag 10 - Bellingham - Winthrop (via North Cascades/Lake Ross)
Dag 11 - Winthrop - Coeur d'Alene
Dag 12 - Coeur d'Alene - Kalispell (via National Bison Range)
Dag 13 - Kalispell - Many Glacier (via Going to the Sun of onderlangs en bezoek aan Two Medicine)
Dag 14 - Many Glacier
Dag 15 - Many Glacier
Dag 16 - Many Glacier - Kalispell (via Going to the Sun of onderlangs en bezoek aan Two Medicine)
Dag 17 - Kalispell - Spokane
Dag 18 - Spokane - Packwood
Dag 19 - Packwood (Mt Rainier)
Dag 20 - Packwood - Mt Saint Helens - Chehalis
Dag 21 - Chehalis - Seattle (via outlet en graf Jimi Hendrix)
Dag 22 - Seattle
Dag 23 - Seattle - Brussel
Dag 24 - Brussel
Ik ben bezig met een interactief kaartje (maar ik kan de route niet over de Going-to-the-Sun Road laten gaan, wellicht omdat die nu afgesloten is)
Naarmate de planning vordert, zal ik het kaartje nog bijwerken.
Groetjes,
Ingrid
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Hoi Ingrid !
Leuk dat je de route van jullie 2018-reis hier gepost hebt !
Ben benieuwd wat jullie allemaal in Vancouver Island gaan doen.
Wij gaan ook in ongeveer dezelfde periode er naartoe en ik moet zeggen, het plannen van Vanc. Il. vind ik best moeilijk.
Wij gaan misschien een paar daagjes langer en zullen proberen ook de oostzijde te bezoeken.
Ben flink bezig tal van reisverslagen te lezen en info uit het forum te halen en begin door de bomen het bos een beetje te zien.
Ga binnenkort onze route hier ook even posten.
In het begin gaan we ook via Winthrop afzakken naar Mount Rainier. Daar in 2009 toen we er waren de berg volledig in de mist lag, hopen we nu
wat meer geluk te hebben en planden we die ook uitgebreid in dit jaar.
b.t.w : waar ligt het graf van J Hendrix wel ? benieuwd om te weten...
Veel planplezier nog en ik lees er wel nog meer over hier.
Grtjs
Jan
Leuk dat je de route van jullie 2018-reis hier gepost hebt !
Ben benieuwd wat jullie allemaal in Vancouver Island gaan doen.
Wij gaan ook in ongeveer dezelfde periode er naartoe en ik moet zeggen, het plannen van Vanc. Il. vind ik best moeilijk.
Wij gaan misschien een paar daagjes langer en zullen proberen ook de oostzijde te bezoeken.
Ben flink bezig tal van reisverslagen te lezen en info uit het forum te halen en begin door de bomen het bos een beetje te zien.
Ga binnenkort onze route hier ook even posten.
In het begin gaan we ook via Winthrop afzakken naar Mount Rainier. Daar in 2009 toen we er waren de berg volledig in de mist lag, hopen we nu
wat meer geluk te hebben en planden we die ook uitgebreid in dit jaar.
b.t.w : waar ligt het graf van J Hendrix wel ? benieuwd om te weten...
Veel planplezier nog en ik lees er wel nog meer over hier.
Grtjs
Jan
reis 2018 + roadbooks vorige reizen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht