Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Whistler of Wells Gray PP/Clearwater?
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Whistler of Wells Gray PP/Clearwater?
Ik weet dat het moeilijk adviseren is, maar ik wil graag jullie mening horen: Whistler bezoeken of Clearwater/ Wells Gray PP?
Wat we al hebben gezien voor we op één van deze plakken aankomen: Banff, Jasper, Mount Robson PP (incl. Berg Lake Trail). Dan willen we op één van deze plekken een tussenstop maken om vervolgens door te gaan naar Vancouver Island.
Ben benieuwd naar welke plek jullie voorkeur geniet en waarom.
Wij houden van wandelen en outdoor-sporten zoals mountainbiken, klimmen, etc. We houden absoluut niet van drukte.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Wat we al hebben gezien voor we op één van deze plakken aankomen: Banff, Jasper, Mount Robson PP (incl. Berg Lake Trail). Dan willen we op één van deze plekken een tussenstop maken om vervolgens door te gaan naar Vancouver Island.
Ben benieuwd naar welke plek jullie voorkeur geniet en waarom.
Wij houden van wandelen en outdoor-sporten zoals mountainbiken, klimmen, etc. We houden absoluut niet van drukte.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Re: Whistler of Wells Gray PP/Clearwater?
Wij vliegen van Calgary naar Nanaimo om meer tijd te hebben op Vancouver Island.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hoi lithola,
Goed idee, maar helaas is dat voor ons geen optie want we reizen met de camper. We hebben op zich tijd genoeg op Vancouver Island (5 à 6 dagen) maar het gaat om de reis van Mount Robson PP naar Vancouver... Daar hebben we in principe maar tijd voor één tussenstop en we moeten dus kiezen tussen Whistler en Wells Gray PP denk ik (tenzij er betere opties zijn).
Op Vancouver island gaan we de West Coast Trail lopen en die is al gereserveerd dus die data liggen vast.
We zullen dus keuzes moeten maken, vandaar mijn vraag.
Groetjes!
Goed idee, maar helaas is dat voor ons geen optie want we reizen met de camper. We hebben op zich tijd genoeg op Vancouver Island (5 à 6 dagen) maar het gaat om de reis van Mount Robson PP naar Vancouver... Daar hebben we in principe maar tijd voor één tussenstop en we moeten dus kiezen tussen Whistler en Wells Gray PP denk ik (tenzij er betere opties zijn).
Op Vancouver island gaan we de West Coast Trail lopen en die is al gereserveerd dus die data liggen vast.
We zullen dus keuzes moeten maken, vandaar mijn vraag.
Groetjes!
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Whistler is natuurlijk wel een echte MTB bestemming. Niet alleen het daar razend populaire "Downhill Racen", maar ook met de "gewone" MTB kan je daar prima uit de voeten. Wells Gray is toch meer een wandelbestemming.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Je bent fan van outdoor sporten? Whistler boeken!
Mtb, de langste zipline, quad en buggy rijden etc. Ook kun je met de gondel naar boven om te wandelen, mogelijkheden te over.
Mtb, de langste zipline, quad en buggy rijden etc. Ook kun je met de gondel naar boven om te wandelen, mogelijkheden te over.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1407 Weergaves
-
Laatste bericht door zonnestraaltjes
-
- 1 Reacties