Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Oost-Canada 15 dagen
Reis Oost-Canada 15 dagen
Hoi! Van de zomer ga ik met familie naar Oost-Canada (eind juli - begin augustus). We vliegen heen en terug op Toronto en blijven 15 dagen. We willen een auto huren en verblijven in airbnbs, hotels etc. We komen echt voor de natuur en willen misschien een beetje richting Québec (omgeving Montréal). Ik ben zelf al in Québec geweest en heb daar al veel nationale parken gezien, maar zou daar ook best nog eens heen willen. We staan echter ook open voor andere suggesties! Heeft iemand tips?
Re: Reis Oost-Canada 15 dagen
Ik heb zo'n trip afgelopen zomer met mijn gezin gemaakt, ook vanaf Toronto. Wij reisden echter in een camper en hebben ook veel familie bezocht.
Aan nationale parken hebben wij dit jaar Algonquin in Ontarion en Mont Tremblant in Quebec bezocht. Beiden vond ik mooi, we hebben er veel lange wandelingen gemaakt. Dicht bij de parkeerplaatsen kan het in het hoogseizoen wat druk zijn, maar ga je wat verder weg dan blijken de meeste mensen niet zulke wandelaars te zijn en wordt het snel rustiger. Bruce Peninsula schijnt ook mooi te zijn, maar kleiner en dicht bij Toronto. Daarom vrij druk in juli/aug. Wil je meer rust, dan moet je wat verder van de grote steden vandaan gaan.
Overnachtingen in nationale parken worden vaak al lang tevoren geboekt, dus als je in een park wilt verblijven is het nuttig om tijdig te reserveren. Wij hebben een aantal dagen op een camping in nationaal park Mont Tremblant gestaan. Die hadden we tevoren vanuit NL geboekt.
Aan nationale parken hebben wij dit jaar Algonquin in Ontarion en Mont Tremblant in Quebec bezocht. Beiden vond ik mooi, we hebben er veel lange wandelingen gemaakt. Dicht bij de parkeerplaatsen kan het in het hoogseizoen wat druk zijn, maar ga je wat verder weg dan blijken de meeste mensen niet zulke wandelaars te zijn en wordt het snel rustiger. Bruce Peninsula schijnt ook mooi te zijn, maar kleiner en dicht bij Toronto. Daarom vrij druk in juli/aug. Wil je meer rust, dan moet je wat verder van de grote steden vandaan gaan.
Overnachtingen in nationale parken worden vaak al lang tevoren geboekt, dus als je in een park wilt verblijven is het nuttig om tijdig te reserveren. Wij hebben een aantal dagen op een camping in nationaal park Mont Tremblant gestaan. Die hadden we tevoren vanuit NL geboekt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 5846 Weergaves
-
Laatste bericht door Coyote
-
- 1 Reacties