Dit is wel heel goedkoop. Waar heb je dit gezien en om wat voor camper ging het?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis royke: campertrip mei/juni 2022.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: Campertrip Mei/Juni 2022
Re: Reis royke: campertrip mei/juni 2022.
Toch nog een laatste vraagje. Op dit moment hebben we voor de rit Banff - Vancouver het volgende op de planning:
Banff - Revelstoke
Revelstoke
Revelstoke - Kelowna
Kelowna - Vancouver.
Waar ik vooral nog een beetje mee zit is de dag revelstoke, is het wel de moeite om hier een volledige dag te blijven? Op basis van veel planningen die ik gezien heb komt iedereen er wel langs, maar of het de moeite is om er een hele dag te zijn ben ik nog niet helemaal uit
Banff - Revelstoke
Revelstoke
Revelstoke - Kelowna
Kelowna - Vancouver.
Waar ik vooral nog een beetje mee zit is de dag revelstoke, is het wel de moeite om hier een volledige dag te blijven? Op basis van veel planningen die ik gezien heb komt iedereen er wel langs, maar of het de moeite is om er een hele dag te zijn ben ik nog niet helemaal uit

- AnnInBC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Je hebt in Revelstoke het mooie Mount Revelstoke National Park en dat is zeker een bezoekje waard! Er zijn daar wat mooie korte trails te wandelen door het bos en je kan ook tot aan te top rijden via de Meadows in Sky Parkway met korte trails naar mooie zichten, maar let wel dat deze weg pas rond eind mei open gaat...dus beetje kijken naar je timing daar.
Super, bedankt! Wij gaan met een 30feet RV en las dat de parkway daar niet mee te rijden is/niet mag. Is er een optie om die b.v. met de bus ofzo te doen? Kan daar zo 1,2,3 niks over vinden.AnnInBC schreef: ↑06 dec 2021, 19:57Je hebt in Revelstoke het mooie Mount Revelstoke National Park en dat is zeker een bezoekje waard! Er zijn daar wat mooie korte trails te wandelen door het bos en je kan ook tot aan te top rijden via de Meadows in Sky Parkway met korte trails naar mooie zichten, maar let wel dat deze weg pas rond eind mei open gaat...dus beetje kijken naar je timing daar.
- AnnInBC
- Amerikakenner
- Contacteer:
Kijk eens beneden op de volgende website, daar staat dat RV's van 7.9m (26ft) of langer best niet deze weg doen...jammer. Ik denk dat die shuttle bus ook pas begint te rijden vanaf begin juli. https://www.pc.gc.ca/en/pn-np/bc/revels ... de-parkway
Toch nog een aanvullend vraagje. Ik heb nu een volle dag Whistler in de planning staan. Aangezien wij eind Mei daar zijn kan het goed zo zijn dat er nog sneeuw ligt op de bergen, dan zouden we dus geen hikes kunnen doen via de peak2peak gondola. Zijn er dan nog alternatieven die je in Whistler kan doen? Ik vindt het buiten de gondola en dan hikes lastig om te vinden wat je verder kan doen in een dag Whistler.
- AnnInBC
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ja, daar kan zeker nog veel sneeuw op de bergen liggen en dat zal een beetje afhankelijk zijn van hoeveel sneeuw er nog gaat vallen deze winter. Tot nu is er al heel veel gevallen. Verder kan je eens kijken om misschien fietsen te huren en de Valley Trail te doen, heel mooi langs meren op en door het dorp heen. Neem een picknick mee en je bent de hele dag zoet met 45km in fietsroutes.royke schreef: ↑05 jan 2022, 18:12Toch nog een aanvullend vraagje. Ik heb nu een volle dag Whistler in de planning staan. Aangezien wij eind Mei daar zijn kan het goed zo zijn dat er nog sneeuw ligt op de bergen, dan zouden we dus geen hikes kunnen doen via de peak2peak gondola. Zijn er dan nog alternatieven die je in Whistler kan doen? Ik vindt het buiten de gondola en dan hikes lastig om te vinden wat je verder kan doen in een dag Whistler.

Super, deze was ik nog niet tegengekomen. Wederom dank voor de hulp!!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 62 Reacties
- 17203 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 16 Reacties