Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

van Washington D.C. naar Kansas-City

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
MRmichiel
Amerika-ontdekker

van Washington D.C. naar Kansas-City

Bericht door MRmichiel »

hey allemaal,
mijn ouders vertrekken vrijdag naar Washington D.C. om daar mijn oom te bezoeken in Reston, ze blijven hier gedurende het weekend en maandag rijden ze richting Kansas-City. het is de bedoelind dat ze 18 a 19 mei aankomen. ze hebben dus 5 dagen voor deze trip en tussendoor willen ze graag de amerikaanse cultuur opsnuiven. Mijn ouders zijn erg geiterreseert in kunst-cultuur en aparte dingen. dus graag tips welke dingen te bezoeken die een beetje op de route liggen.
ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.
groetjes Michiel
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Natuurlijk alle fonteinen in KC.
De arch in st louis.
Verder oostwaarts weet ik zo niet, want ik weet niet welke route ze rijden
MRmichiel
Amerika-ontdekker

Bericht door MRmichiel »

De route is nog niet bepaald dus alles kan,
de fonteinen in KC ga ik ze niet laten zien, dat vind ik toch wel zo'n tegenvaller. ik ga wel naar het Nelson-Atkins museum, alhoewel dat niet echt amerikaans is, het blijft een geweldig museum.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: van Washington D.C. naar Kansas-City

Bericht door hekkie »

MRmichiel schreef:hey allemaal,
mijn ouders vertrekken vrijdag naar Washington D.C. om daar mijn oom te bezoeken in Reston, ze blijven hier gedurende het weekend en maandag rijden ze richting Kansas-City. het is de bedoelind dat ze 18 a 19 mei aankomen. ze hebben dus 5 dagen voor deze trip en tussendoor willen ze graag de amerikaanse cultuur opsnuiven. Mijn ouders zijn erg geiterreseert in kunst-cultuur en aparte dingen. dus graag tips welke dingen te bezoeken die een beetje op de route liggen.
ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.
groetjes Michiel
Misschien heb je iets aan deze link.

Hier kom je vooral de meer aparte bezienswaardigheden tegen per Staat.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer