Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
van Washington D.C. naar Kansas-City
van Washington D.C. naar Kansas-City
hey allemaal,
mijn ouders vertrekken vrijdag naar Washington D.C. om daar mijn oom te bezoeken in Reston, ze blijven hier gedurende het weekend en maandag rijden ze richting Kansas-City. het is de bedoelind dat ze 18 a 19 mei aankomen. ze hebben dus 5 dagen voor deze trip en tussendoor willen ze graag de amerikaanse cultuur opsnuiven. Mijn ouders zijn erg geiterreseert in kunst-cultuur en aparte dingen. dus graag tips welke dingen te bezoeken die een beetje op de route liggen.
ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.
groetjes Michiel
mijn ouders vertrekken vrijdag naar Washington D.C. om daar mijn oom te bezoeken in Reston, ze blijven hier gedurende het weekend en maandag rijden ze richting Kansas-City. het is de bedoelind dat ze 18 a 19 mei aankomen. ze hebben dus 5 dagen voor deze trip en tussendoor willen ze graag de amerikaanse cultuur opsnuiven. Mijn ouders zijn erg geiterreseert in kunst-cultuur en aparte dingen. dus graag tips welke dingen te bezoeken die een beetje op de route liggen.
groetjes Michiel
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: van Washington D.C. naar Kansas-City
Misschien heb je iets aan deze link.MRmichiel schreef:hey allemaal,
groetjes Michiel
Hier kom je vooral de meer aparte bezienswaardigheden tegen per Staat.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1876 Weergaves