Bedankt voor je tips weer Paul, ik heb op jouw aanraden toch Dutch Lake geboekt. De campings in het park hebben geen faciliteiten en dump ook niet op de camping zelf dus ik durfde het niet aan met 3 personen die toch graag iedere dag even onder de douche springen
Ik neem je tips over de Sunshine Coast ook mee, ik lees vaker over de kayak tour, ik weet nog niet of dit wat voor ons is, maar ik noteer het wel zodat we dat ter plekke nog kunnen bekijken.
Volucris, we kiezen er toch voor om alles te boeken. Vinden wij een fijne manier van reizen om iedere dag een plan te hebben met een duidelijke bestemming. Bedankt voor je tip rondom de kou, ik ga kijken of er voldoende dekens bij de camper zitten of dat we die nog extra moeten aanschaffen bij de (eerste) boodschappen! Heeft iemand toevallig ervaring met de dekens die bij de camper bij Fraserway zitten, of dit voldoende is voor de (koude) nachten?
We zijn nog op zoek naar een laatste camping voordat we onze camper inleveren, klopt het dat ik bij iemand hier Bow Riversedge als tip gelezen heb? Ik heb deze in ieder geval al een hele tijd geleden genoteerd als tip, maar kan het nu even niet meer vinden. Veel opties zijn er volgens mij ook niet in omgeving Calgary en kom je al gauw bij een (dure) commerciële camping volgens mij, maar als iemand nog een goede tip heeft dan hoor ik het graag.
Woensdag wil ik, net als zovelen denk ik, plekjes voor de shuttle naar Lake Louise/Lake Moraine proberen te bemachtigen. We komen die dag vanuit Yoho, Kicking Horse Campground, en ik vroeg me af welk meer de beste om als eerste te boeken en wat een beetje een schappelijke tijd is. De zonsopkomst is voor ons geen haalbare optie, ondanks dat me dit echt fantastisch lijkt, is dit echt te vroeg voor ons (vooral voor de 4-jarige) vanuit Yoho. Volgens mij is de campground bij Lake Louise inmiddels ook al volgeboekt, dus de camping aanpassen is helaas geen optie meer, Kicking Horse ligt ook al vast dus is prima verder.
Dus welk meer raden jullie aan om als eerste te bezoeken? Ik heb ChatGPT gevraagd en die kwam met Lake Moraine eerst en daarna Lake Louise, ivm meer faciliteiten bij LL en het eventuele wandelen bij LL. Maar ik lees toch graag persoonlijke ervaringen van de kenners hier
De shuttle van het ene naar het andere meer, en terug naar de parking kun je op ieder gewenst moment nemen en hoef je niet te reserveren toch, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ik hoor graag weer jullie tips, wij zijn in ieder geval begonnen met aftellen