Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Geweldige reis Amerika/Canada
Geweldige reis Amerika/Canada
Na een onvergetelijke camperreis van 4 weken door Amerika en Canada zijn wij weer zeer voldaan thuisgekomen. Voor de geinteresseerden, ons weblog is bijgewerkt en de fotosite is ook helemaal klaar.
Groetjes, Cor en Ingrid.
Groetjes, Cor en Ingrid.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Geweldig!
Hoi Ingrid (en Cor),
Tjonge, ik heb het eerste album al bekeken en zit nu halverwege het tweede. Wat een prachtige reis! Ik geniet enorm van jullie ervaring en ga dit zeker bewaren voor "ooit". Paarden en koeien en geweldige natuur, wat wil een mens nog meer?
Groet,
Monique
Tjonge, ik heb het eerste album al bekeken en zit nu halverwege het tweede. Wat een prachtige reis! Ik geniet enorm van jullie ervaring en ga dit zeker bewaren voor "ooit". Paarden en koeien en geweldige natuur, wat wil een mens nog meer?
Groet,
Monique
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2390 Weergaves
-
Laatste bericht door stegeman