Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisverslag Seattle - Las Vegas

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Bert&Hanny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Reisverslag Seattle - Las Vegas

Bericht door Bert&Hanny »

Het reisverslag van onze vakantie is na twee maanden eindelijk klaar. Je kunt het lezen op onze weblog.
De foto's zijn ook bijna allemaal geplaatst en te bekijken op webshots. Het zijn er wel veel maar we vonden het moeilijk om een keus te maken. Bovendien zou het dan nog langer gaan duren voordat alles erop staat. :wink:
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Bert en Hanny wat een geweldig verslag van een geweldige reis!. Ik heb het met veel plezier en genoegen helemaal gelezen. Allemaal heel herkenbaar voor ons en dat maakt het ook leuk.

Ook het begin (de te late vlucht naar Chicago) hadden wij precies net zo 2 jaar geleden en kwamen toen middernacht in Las Vegas aan. Wij hebben toen ieder een cheque van $ 200 gekregen ter compensatie.

Het eerste gedeelte van jullie trip (Washington en Oregon) hebben wij vorig jaar gedaan, behalve dat stuk langs de kust. Dan de "oversteek" naar Yellowstone vond ik boeiend om te lezen. Dat is een gedeelte waar je relatief weinig over hoort. Craters of the Moon is mooi he!

Het laatste stuk (vanaf Vernal) hebben wij vorige maand precies zo gedaan. Eerst naar de Wild Horse Canyon. Ik had wat uitgeprinte info bij me waar op stond dat je links over de rots moest klimmen om in de Canyon te komen. Wij hebben hem een heel stuk gelopen tot het punt waar het water ons te diep werd en wij vonden deze canyon prachtig. Hierna Goblin Valley en verder helemaal exact gelijk gereden zoals jullie hebben gedaan. De weg naar Strike Valley overlook vonden wij ook "kromme tenen" werk. Wat een weg zeg!. Maar wat een uitzicht over de Waterpocketfold. Dezelfde foto van Long canyon (Burr trail) hebben wij ook. Waarschijnlijk op hetzelfde uitkijkpunt gestaan.
Daarna hebben we nog de wandeling naar de Calf Creek Waterfall gemaakt en een stukje Hole in the Rockroad gereden naar Devilsgarden.

In Bryce hadden we geluk en was de Navajotrail (na een jaar dicht te zijn geweest) weer open en konden we dat mooi combineren met de Queens Garden trail. Hierna via de Cottonwoordroad naar Page. Bij de Paria Movie Set hadden we het geluk dat daar op dat moment een film werd opgenomen. De mensen waren bijzonder aardig en we mochten alles bekijken. Mooi is het daar he!

Naast de Toadstools zijn we ook nog naar de Wahweep hoodoos geweest en Antelope Canyon (deze keer de lower en minstens zo mooi). Hoogtepunt voor ons was natuurlijk ook de Wave. Wel zon die dag, maar geen extreem hoge temperaturen (F 80).

Daarna ook via Zion naar Las Vegas gereden ( geen Grand Canyon deze keer).

Hartelijk dank voor het (weer) meegenieten en beleven..... :wink:

Groet Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Heel erg leuk verslag, Bert en Hanny, ik herken er veel in! Het is alleen vreemd, alle nummers 1 verschijnt op mijn scherm een raar Japans tekentje. Hebben anderen dat ook?
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Petra/VS schreef:Heel erg leuk verslag, Bert en Hanny, ik herken er veel in! Het is alleen vreemd, alle nummers 1 verschijnt op mijn scherm een raar Japans tekentje. Hebben anderen dat ook?
Ik krijg een foutmelding, de pagina wil niet openen.
De foto's op webshot kan ik wel bekijken
Rob
Bert&Hanny
Amerikakenner

Petra/VS schreef:Heel erg leuk verslag, Bert en Hanny, ik herken er veel in! Het is alleen vreemd, alle nummers 1 verschijnt op mijn scherm een raar Japans tekentje. Hebben anderen dat ook?
Dit is inderdaad vreemd, ik heb het nog niet gezien, terwijl ik de weblog op verschillende computers heb bekeken zowel met Firefox als met Internet Explorer. Als iemand weet hoe dit komt dan wil ik het graag weten zodat ik het kan veranderen.
Rob schreef:Ik krijg een foutmelding, de pagina wil niet openen.
De foto's op webshot kan ik wel bekijken
Rob
De weblog pagina zou gewoon moeten openen. Ik heb geen idee waarom het bij jou niet lukt.

Groeten
Hanny
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Bij mij geen problemen, ik kan zowel het web-log als de Webshotsfoto's normaal bekijken.

Marco.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Jip, nu werkt het zal wel een dipje in de kabel geweest zijn.
Even vluchtig door gelezen, kom nog wel een keer terug om uitgebreid te lezen, zo te zien zit er nog wel een en ander in voor onze trip van 2006 :wink:
Mooi verhaal trouwens mijn complimenten.
Rob
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

markro schreef:Bij mij geen problemen, ik kan zowel het web-log als de Webshotsfoto's normaal bekijken.

Marco.
Gek, ik blijf de vreemde tekentjes houden, ook bij ' en ". Maar het leesplezier is er niet minder om :).
Wat me nog opviel is jullie slechte ervaringen met "family restaurants". Onze ervaring hiermee is, dat er wel degelijk heel goede restaurants zijn onder de noemer "family restaurant", maar dat (en dat zie ik in jullie log ook terug) je plaatselijk even moet vragen, waar je lekker kunt eten. En lekker eten kost natuurlijk wel wat meer, maar ja, dat is overal zo.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Bert&Hanny
Amerikakenner

Die restaurants vielen ons inderdaad wat tegen, wat we vantevoren niet verwacht hadden. Soms hadden we goede, meestal gewoon, maar ook een aantal slechte. Nou zijn we misschien ook wel een beetje kieskeurig met het eten, ik zal ook niet gauw bij een hamburgertent wat gaan halen, dan nog liever een 'family' restaurant. En soms ga je gewoon een van de eerste die je ziet binnen, je weet misschien wel hoe dat gaat met een paar hongerige kinderen. Die willen niet eerst een paar rondjes rijden om iets te zoeken..... :roll:
Bert&Hanny
Amerikakenner

Oh, vergeten.....

Leuk, die nieuwe avatar.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer