Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis hell-side-boy: help bij suggesties voor rondreis
-
- Amerika-newbie
Reis hell-side-boy: help bij suggesties voor rondreis
hoi eens een vraagje ik ga van de zomer terug naar de verenigde staten met mijn pa.
Maar nu zijn we aan het twijfelen tussen 2 routes.
1ste route: vertrek:
Washington
new york
boston
niagara falls
chicago
memphis
dallas
2de route vertrek:
boston
new york
washington
atlanta
new orleans
dallas
Als iemand andere suggesties weet vertel gerust west kust hebben we al gdn dus.
Maar nu zijn we aan het twijfelen tussen 2 routes.
1ste route: vertrek:
Washington
new york
boston
niagara falls
chicago
memphis
dallas
2de route vertrek:
boston
new york
washington
atlanta
new orleans
dallas
Als iemand andere suggesties weet vertel gerust west kust hebben we al gdn dus.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis hell-side-boy: help bij suggesties voor rondreis
Tja, wat wil je, waar houden jullie van, en hoeveel tijd heb je? Het westen al gedaan? Daar zijn wij na 6 vakanties nog niet uitgekeken!
Het zal vochtig heet zijn in het zuiden, is dat geen bezwaar? Ik denk dat je alleen al in het noordoosten voldoende kunt zien en doen voor een hele vakantie, zeker als je naar New York en Washington gaat.
Marianne
Het zal vochtig heet zijn in het zuiden, is dat geen bezwaar? Ik denk dat je alleen al in het noordoosten voldoende kunt zien en doen voor een hele vakantie, zeker als je naar New York en Washington gaat.
Marianne
-
- Amerika-newbie
ja we zijn echt superhard aan het twijfelen, nu zijn we er aan het denken om eerst Niagara falls te doen dus daar starten met een vlucht naar Buffalo auto huren naar het nationaal park van Niagara Falls te rijden, daarna terug het vliegtuig op richting Washington en eigenlijk van daar uit terug een wagen te huren richting;Charleston,Savannah,Atlanta,Chatannooga,Mobile,New Orleans en als eindpunt Dallas. Is dit allemaal mogelijk? dus een auto huren die terug brengen vlucht nemen,nieuwe auto huren en die afleveren in Dallas? en is het best van die zelf te regelen of via reisbureau?
-
- Amerika-expert
het zijn alle drie leuke routes - voor hoe lang willen jullie gaan? En is er een speciale reden voor Dallas als eindpunt?
En alles is mogelijk, het ligt eraan wat je wilt, waar je van houdt en waartoe je bereid bent. In mijn ervaring is het goedkoper om het zelf te doen, plus ik vind het leuk alles zelf uit te zoeken en zelf boeken. Maar dat is een persoonlijke keuze.
En alles is mogelijk, het ligt eraan wat je wilt, waar je van houdt en waartoe je bereid bent. In mijn ervaring is het goedkoper om het zelf te doen, plus ik vind het leuk alles zelf uit te zoeken en zelf boeken. Maar dat is een persoonlijke keuze.
Dallas is altijd goed
Maar waarschijnlijk kun je beter starten in New York, met de auto naar Niagara Falls en dan vliegen naar New Orleans ofzo en dan de Zuidelijke Staten bekijken, mooi contrast, Upstate New York is ook erg mooi

-
- Amerika-newbie
ja maar ik denk dat we new york gaan laten vallen we hebben dit namelijk al gdn, ik wou het wel heel grg terug doen ik vind als je er 1maal bent geweest wordt je verliefd op die stad:-) via welke websites hebben jullie dit geboekt? voor hotels of motels en voor een wagen te huren enzo?Texas Boy schreef:Dallas is altijd goedMaar waarschijnlijk kun je beter starten in New York, met de auto naar Niagara Falls en dan vliegen naar New Orleans ofzo en dan de Zuidelijke Staten bekijken, mooi contrast, Upstate New York is ook erg mooi
Ik hoef niet meer te boeken nu, woon in Amerika, maar gebruikte altijd Exit Reizen of Jan Doets, see ya, Hans
-
- Amerika-expert
ik gebruik sites als kayak.com, expedia, travelocity, hotels.com, maar ook priceline. En naast reis sites gebruik ik tripadvisor.com om te zien wat ik niet mag missen, hoe andere reizigers over hotels denken, enz.
-
- Amerika-newbie
ok bedankt allemaal al heel nuttig informatie, maar weten jullie hoe ik een auto kan huren ik weet dat dit via hertz of is maar ik wil zeggen kan ik bijvoorbeeld een auto huren om van punt a naar b te gaan,een vliegtuig nemen en dan terug een auto te huren om naar punt c en d te gaan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 2663 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 11 Reacties