Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
bezienswaardigheden van atlanta naar las vegas
-
- Amerika-ontdekker
bezienswaardigheden van atlanta naar las vegas
In maart gaan we voor een maand weer naar amerika. Nu eens een route die zelfs MATROB niet bekend is, dus moet ik wel beroep op andere doen. Kom maar op met advies ....suggesties enz. Grotjes (o)ma agnes
-
- Amerika-ontdekker
Re: beziensweaardigheden van atlanta naar las vegas
We hebben al een route hoor..... Van atlanta naar Birmingham.... Memphis Arkansas Dallas Austin Oklahoma en het bekende stukje voor ons Las Crucas Phoenix Flagstaf. We willen naar Elvis!!! en Dallas ,verder nog niets vastomlijnd. Gr
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo (o)ma Agnes,
Leuk dat julie al weer gaan!
Je zou eens kunnen gaan lezen in de reisverslagen die hier te vinden zijn. In het bovenste topic zie je een rijtje staan. En ook bij het forum Zudielijke staten staat een aantal reisverslagen waar je misschien wel iets aan hebt.
Marianne
Leuk dat julie al weer gaan!
Je zou eens kunnen gaan lezen in de reisverslagen die hier te vinden zijn. In het bovenste topic zie je een rijtje staan. En ook bij het forum Zudielijke staten staat een aantal reisverslagen waar je misschien wel iets aan hebt.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Heeeeeerlijke reisverslagen hoor, ik ga de voor ons belangrijke dingen in mijn schriftje schrijven. Gr agnes
-
- Amerika-ontdekker
Zo, het gaat kriebelen, zoonlief zit nu in Breckenridge en daarna zijn wij aan de beurt om te vertrekken dus nu maar eens def. de hotels langzaam aan boeken op onze route.
Maar....Van Dallas naar Las Cruces is 680 miles, maar vlg google map doe je daar min. 12uur over.Heeft iemand die weg al eens gereden en kan die de rede daarvan geven?? t LIJKT niet erg bergachtig... We zullen dus denk ik in Midland ook maar hotel boeken.... Alvast bedankt ,Agnes.
Maar....Van Dallas naar Las Cruces is 680 miles, maar vlg google map doe je daar min. 12uur over.Heeft iemand die weg al eens gereden en kan die de rede daarvan geven?? t LIJKT niet erg bergachtig... We zullen dus denk ik in Midland ook maar hotel boeken.... Alvast bedankt ,Agnes.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: bezienswaardigheden van atlanta naar las vegas
Zal wel ongeveer kloppen, Streets & Trips geeft ook ruim 11 uur aan, je zit dan gemiddeld op 56,6 mijl per uur.
Het zal in de praktijk wel wat sneller gaan want je mag in Texas op verschillende interstates 80 mijl per uur rijden.
Het zal in de praktijk wel wat sneller gaan want je mag in Texas op verschillende interstates 80 mijl per uur rijden.
Re: bezienswaardigheden van atlanta naar las vegas
Helaas is I 20 slechts 70mph en een saaie route. Abilene heeft een aardig down town als stop. Pas als je op I 10 komt is het 80mph tot vlak voor El Paso. Ben je al eens naar Carlsbad Caverns geweest? Ik zou gewoon kijken hoe ver je komt maar niet verder rijden dan Van Horn. Van Horn heeft veel hotels maar verder is er ook niet veel. Midland, Pecos of Van Horn. Bergen zijn op deze route niet te bekennen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht