Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Pinnen in Canada
Pinnen in Canada
Heb nu (in 2 dagen) al 'n paar keer gemerkt dat mijn kaarten geweigerd worden door de portable ATM's. Heb 'n Rabopas en Rabocard/mastercard.
Ook had ik vandaag problemen met 'n parkeerautomaat. Gelukkig had ik al muntjes. Bij 'n normale bank (TD) kan ik wel gewoon pinnen. In andere landen heb ik nog nooit problemen ondervonden met die portable ATM's. Is dit 'n bekend verschijnsel voor pinnen in Canada?
Ook had ik vandaag problemen met 'n parkeerautomaat. Gelukkig had ik al muntjes. Bij 'n normale bank (TD) kan ik wel gewoon pinnen. In andere landen heb ik nog nooit problemen ondervonden met die portable ATM's. Is dit 'n bekend verschijnsel voor pinnen in Canada?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: Pinnen in Canada
Hallo
Ben in juni in canada geweest en daar was ik met een groepsreis en daar hadden we dus ook problemen om te pinnen.
Bij bepaalde banken konden we pinnen.
Monique
Ben in juni in canada geweest en daar was ik met een groepsreis en daar hadden we dus ook problemen om te pinnen.
Bij bepaalde banken konden we pinnen.
Monique
Wij zijn in April in Canada geweest en mijn man heeft Rabo en geen enkel probleem gehad om te pinnen.
Hij heeft gewoon een Rabo Europas en het enige waar dat problemen gaf was in Barbados omdat daar je alleen maar kan pinnen bij een automaat met een maestro logo...de rest van de ATM's waren namelijk visa...
Maar in canada overal gepind zonder probleem.
Hij heeft gewoon een Rabo Europas en het enige waar dat problemen gaf was in Barbados omdat daar je alleen maar kan pinnen bij een automaat met een maestro logo...de rest van de ATM's waren namelijk visa...
Maar in canada overal gepind zonder probleem.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben dezelfde ervaring: pinnen in Canada is minder gemakkelijk dan in de USA. Niet bij elke automaat, zelfs niet van grote banken, kun je terecht. Ook kun je minder vaak met de pin betalen bij supermarkten bijvoorbeeld. Ik moest op Burrard Street in Vancouver wel 3 of 4 banken proberen voordat het lukte.
In Amerika kun je eigenlijk terecht bij elke bank, al heffen sommigen een extra fee om cash geld op te nemen met een maestro pas. In Amerika hoefden we eigenlijk nauwelijks een pinautomaat op te zoeken, omdat je daar bij een supermarkt heel gemakkelijk met pin kunt betalen en dan cash back kunt vragen.
In Amerika kun je eigenlijk terecht bij elke bank, al heffen sommigen een extra fee om cash geld op te nemen met een maestro pas. In Amerika hoefden we eigenlijk nauwelijks een pinautomaat op te zoeken, omdat je daar bij een supermarkt heel gemakkelijk met pin kunt betalen en dan cash back kunt vragen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 4593 Weergaves
-
Laatste bericht door JeroenB
-
- 7 Reacties