Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis DAISYenMARC: route 66 in augustus

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Route DAISYenMARC: route 66 in augustus

Bericht door hekkie »

Ik weet wie het is...... :wink:

@Rover bedankt voor deze uitgebreide lijst. Print hem uit en dit gaat in de roadmap bij mijn andere R66 info.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Yeehaw schreef:Dan was het iemand anders....
Dat was ik... :oops: :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
DAISYenMARC
Amerika-ontdekker

Bericht door DAISYenMARC »

Hoi iedereen,
Is een tijdje geleden maar heb dan ook een heel leuke en spannende tijd gehad......
nieuwe job gevonden in Nederland (eindelijk!) fantastisch trouwweekend gehad in juni (ik ben nu mvr Fluit :thumbup: ) en een weekendje naar Belgie voor de trouwfoto's..... tussendoor nog heel veel geregeld voor de aankomende reis dus nu nog enkel de dagen aftelen.....
we vertrekken op zaterdag 30 juli en ondertussen hebben we de blog gemaakt dus iedereen die wil kan ons volgen op http://daisyenmarc.reismee.nl
Ik zal ook zoveel mogelijk proberen om hier op de site het reisverslag bij te houden.
groetjes en tot binnenkort live vanuit the States!!!!!
Daisy
Afbeelding
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Alles goed dus! Veel plezier.
Rover
Amerikafan

Bericht door Rover »

Geweldig vooruitzicht! En natuurlijk gefeliciteerd!

Had toevallig laatst nog contact gehad met Kumar van het Wigwam motel, augustus is de drukste periode, weken vantevoren reserveren hoeft niet, maar dag of 2 a 3 is wel handig, mocht je er nog willen overnachten...
Ik ga zeker wel een kijkje nemen op de blog, altijd leuk die reisverhalen.
DAISYenMARC
Amerika-ontdekker

Het hotel bij aankomst is gereserveerd (2 nachten Chicago) en ook een reservatie voor 1 nacht Wigwam toch voor het zekerste want daar wou ik zeker slapen. Ik hou Kumar zijn telefoonnummer bij de hand voor het geval we een dagje voor of achter schema zijn en hopelijk kunnen we het dan ter plaatste aanpassen.
Ook ons hotel voor Las Vegas hebben we al gereserveerd, bleek een stuk goedkoper te zijn als je dit op voorhand boekte. En al de rst zien we wel ter plaatste.

Nog 10 daagjes aftellen, begint nu toch wel heel erg te kriebelen LOL
Afbeelding
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Veel plezier! :thumbup:

Zal jullie proberen te volgen. Ben heel benieuwd wat jullie van Route 66 vinden. Ik heb er de afgelopen weken ook weer enorm van genoten! :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
DAISYenMARC
Amerika-ontdekker

Hoi iedereen,

even vlug een berichtje vanuit Gallup New Mexico. We zijn nu al bijna 2 weken onderweg en we hebben een fantastische reis. Kan hier nu niet alles uitgebreid vertellen maar heb zopas het verslag hier op de site eindelijk ingevuld en je kan ook volgen op onze blog http://daisyenmarc.reismee.nl
Heb niet altijd de tijd om alle verslagen up to date te houden want er is zoveel te zien en te doen maar Route 66 is fantastisch!!!! We weten nu al dat we zeker terugkomen want je kan echt niet alles zien en doen op 1 trip. De mensen onderweg zijn allemaal heel vriendelijk en we hebben al veel leuke verhalen gehoord. Nu maken we ons klaar voor de evening parade want hier in Gallup is momenteel de Inter Tribal Indian Ceremonial aan de gang. Tot later!!!
Afbeelding
Rover
Amerikafan

Bericht door Rover »

Erg leuk om jullie verslag te lezen, zo te zien hebben jullie het naar je zin!

Ik las dat jullie in Erick bij de Sandhills Curiosity Shop gestopt waren, maar dat er niemand was.
Annabelle wordt momenteel behandeld voor kanker, dus waarschijnlijk was er daarom niemand.

Jullie hebben nog een mooi stuk te gaan!
DAISYenMARC
Amerika-ontdekker

Re: Reis DAISYenMARC: route 66 in augustus

ondertussen al een tijdje terug (en al volop de volgende reis aan het plannen :)
we hadden een fantastische reis, veel gezien en beleeft, prachtig weer (soms zelf een beetje te heet) en heel veel leuke mensen ontmoet
Marc is ook overstag gegaan, is nu net als ik een USA fanatic LOL
Nu nog heel veel werk aan verslagen en fotoalbums maken
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer