Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Route 66, maar dan van Chicago naar San Francisco
Route 66, maar dan van Chicago naar San Francisco
Wij willen volgend jaar een rondreis maken van Chicago naar San Francisco, we willen er minimaal 3 a 4 weken voor uittrekken, wat zijn dan de meest mooie/interessantste plekken waar we op moeten letten. We hebben al eens een rondreis van LA via Joshua Tree NP, Williams, Gr Canyon NP, Page, Zion NP, Lake Mead, Las Vegas, Death Valley, Yosemity NP, San Francisco, LA, San Diego...gemaakt, dus al het eea gezien. Wel willen we nu toch nog een keer Grand Cayon, Las Vegas en San Francisco aandoen, tips zijn van harte welkom!
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Route 66, maar dan van Chicago naar San Francisco
Eigenlijk geef je het in je topictitel al aan: Route 66
Deze kun je voor een groot deel volgen en dan uiteindelijk afbuigen richting Las Vegas.
Deze kun je voor een groot deel volgen en dan uiteindelijk afbuigen richting Las Vegas.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Wat is je vraag precies?
Wil je Route 66 rijden? Je rept er wel in de titel over maar niet in je vraag.
Als je 4 weken de tijd hebt kun je makkelijk Route 66 rijden, een uitstapje naar de Grand Canyon en Las Vegas maken en bijv. via de kust van Los Angeles naar San Francisco rijden.
Voor leuke bezienswaardigheden raad ik je aan de site http://www.rte66.nl door te nemen. Per staat wordt daar heel mooi beschreven wat je tegenkomt op Route 66. Destijds heb ik dit alles geprint en als naslagwerk meegenomen toen ik Route 66 reed.
Roland
Wil je Route 66 rijden? Je rept er wel in de titel over maar niet in je vraag.
Als je 4 weken de tijd hebt kun je makkelijk Route 66 rijden, een uitstapje naar de Grand Canyon en Las Vegas maken en bijv. via de kust van Los Angeles naar San Francisco rijden.
Voor leuke bezienswaardigheden raad ik je aan de site http://www.rte66.nl door te nemen. Per staat wordt daar heel mooi beschreven wat je tegenkomt op Route 66. Destijds heb ik dit alles geprint en als naslagwerk meegenomen toen ik Route 66 reed.
Roland
Bedankt alvast voor jullie reacties, mijn topic en vraag waren idd misschien niet helemaal duidelijk...maar ik heb al wat tips gekregen van jullie dus ga hier vast mee aan de slag. De bedoeling is om te starten in Chicago en dan voor een groot deel de rte66 te rijden, maar vervolgens ipv naar Los Angeles te rijden richting San Francisco te gaan oa om daar wat familie te bezoeken. Had geen idee of deze route in 3 a 4 wkn te doen was, omdat we wel even de tijd willen hebben om in bepaalde plaatsen wat langer te blijven! Maar Ruud zoals jij al schrijft is de kust van LA naar SF natuurlijk ook nog wel heel interessant en mooi...ga er over nadenken!!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Om je een idee te geven. Route 66 moet je makkelijk in 14 - 17 dagen kunnen rijden (als je helemaal naar Los Angeles zou rijden). Dan heb je ook nog genoeg tijd om van alles te zien onderweg. Reken vervolgens 1 dag voor de Grand Canyon en enkele dagen voor Las Vegas. Er blijft dan nog genoeg tijd over om bijv. via de kust (hoeft niet natuurlijk) naar San Francisco te rijden en daar ook nog een dag of 4 te vertoeven.
Roland
Roland
Super! Lekker aan de slag nu, heb er zin in 
Bedankt Roland!

Bedankt Roland!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-