Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Van Toronto naar New York met jeep
Van Toronto naar New York met jeep
Wij zouden graag een jeep/pick up huren in Toronto en daarmee tot in New York rijden. Maar als ik de verschillende huurservices bekijk vind ik er weinig die jeeps/pickups aanbieden en wanneer ik Toronto als pick up neem en New York als drop off zijn er geen resultaten. Is dit niet mogelijk dan? Of ben ik op de verkeerde websites aan het kijken?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Van Toronto naar New York met jeep
Pickups worden vrijwel niet verhuurd. De verhuurmaatschappijen kijken wel uit, iedereen zou dat ding huren om ermee te gaan verhuizen of andere zooi te vervoeren en vervolgens komen ze uitgeleefd terug. Wat bedoel je met "Jeep"? Een Jeep Grand Cherokee bijvoorbeeld kom je wel tegen in de categorie Standard SUV, of een Jeep Liberty een categorie daaronder. En als je huurt huur je een categorie, niet een specifiek model auto. Dus een Standard SUV kan een Jeep Grand Cherokee zijn, maar evenzo makkelijk een Ford Explorer bijvoorbeeld. Dat weet je pas zeker als je hem gaat ophalen.
Bij een reis van Toronto naar New York ga je van Canada naar de VS. Ik kan me voorstellen dat je niet in het ene land een auto kan huren en in hetandere land kan inleveren.
www.raquel.reislogger.nl (wordt aan gewerkt)
2007 denver-yellowstone-las vegas-denver
2008 seattle-san francisco
2007 denver-yellowstone-las vegas-denver
2008 seattle-san francisco
Dat is jammer, nu een Grand Cherokee zou ook wel goed zijn, een Ford zouden we dan weer minder leuk vinden. Is het niet mogelijk om hier uitsluitsel over te krijgen bij zo'n verhuurfirma?
Ben er intussen achter dat het wel kan om in het ene land te huren en het andere binnen te brengen, maar dan moet je 400 dollar taks betalen, dat is toch teveel van het goede.
Ben dus even aan het bedenken hoe we de route kunnen wijzigen zodat we in hetzelfde land kunnen ophalen en terugbrengen.
Wat denken jullie van onderstaande route? Ik heb nog niet veel kennis van wat de mooie plaatsen zijn in die buurt, dus heb nu een beetje gegokt, alle input is welkom!
De Moose Plains leken mij wel mooi?
Of denken jullie dat het interessanter is om in Canada rond te trekken en dan met een binnenlandse vlucht naar New York te gaan? Op die manier heb je wel het rondtrekken door de US gemist...
Wij zouden nl. graag gewoon rondtrekken en in motels blijven slapen.
Verder is het zo dat we vrienden in Ottawa hebben wonen, daar zouden we enkele nachten kunnen blijven, dus Ottawa zou dan zeker in de route moeten zitten.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ben er intussen achter dat het wel kan om in het ene land te huren en het andere binnen te brengen, maar dan moet je 400 dollar taks betalen, dat is toch teveel van het goede.
Ben dus even aan het bedenken hoe we de route kunnen wijzigen zodat we in hetzelfde land kunnen ophalen en terugbrengen.
Wat denken jullie van onderstaande route? Ik heb nog niet veel kennis van wat de mooie plaatsen zijn in die buurt, dus heb nu een beetje gegokt, alle input is welkom!

De Moose Plains leken mij wel mooi?
Of denken jullie dat het interessanter is om in Canada rond te trekken en dan met een binnenlandse vlucht naar New York te gaan? Op die manier heb je wel het rondtrekken door de US gemist...
Wij zouden nl. graag gewoon rondtrekken en in motels blijven slapen.
Verder is het zo dat we vrienden in Ottawa hebben wonen, daar zouden we enkele nachten kunnen blijven, dus Ottawa zou dan zeker in de route moeten zitten.
Alvast bedankt voor jullie hulp!

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kan je auto in Niagara Falls aan de Canadese kant inleveren, dan naar de Amerikaanse kant wandelen (of een taxi nemen, of een bus?) en daar een Amerikaanse auto huren.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Of als je niets gaat bezoeken tussen Toronto en Niagara Falls, dan kan je gewoon de trein of de bus naar de falls nemen, en je auto in Toronto al inleveren. Afhankelijk van wat je gaat doen en hoe lang je er bent, heb je in Toronto helemaal geen auto nodig. Je kan een shuttle bus nemen vanaf Pearson Airport naar downtown (als daar je hotel is), of je neemt een taxi.
Elke
En wat vinden jullie van de route die ik hierboven heb voorgesteld?
Dan zou ik dus in hetzelfde land kunnen ophalen en terug inleveren.
Zou die leuker zijn dan onderstaande route? Hierbij zie je meer van de kust en zou ik dus idd met de bus van Toronto naar Amerika kunnen gaan en dan daar een auto oppikken. Maar dan eindig je wel veraf van de oppikplaats dus dat is misschien ook duur...
Dan zou ik dus in hetzelfde land kunnen ophalen en terug inleveren.
Zou die leuker zijn dan onderstaande route? Hierbij zie je meer van de kust en zou ik dus idd met de bus van Toronto naar Amerika kunnen gaan en dan daar een auto oppikken. Maar dan eindig je wel veraf van de oppikplaats dus dat is misschien ook duur...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 913 Weergaves
-
Laatste bericht door Coyote Buttes
-
- 2 Reacties