Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nationale Parken tussen New York en Orlando ?
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Nationale Parken tussen New York en Orlando ?
Hallo Amerika-experts,
Wij willen volgend jaar een maandje naar de States.
We beginnen sowieso met 1 week "CITY life" (New York) en eindigen met 2 weken "THEME PARK life" (Orlando).
Daartussen willen we graag nog 1 week "NATURE life" gooien, maar we weten niet goed wat.
Zijn er indrukwekkende parken tussen New York en Orlando ? Zoja : welke ? (Smoky Mountains misschien ?)
En hoeveel tijd heb je ervoor nodig ?
Graag jullie tips !
Hoe meer hoe liever !
Thanks !
Bart
Wij willen volgend jaar een maandje naar de States.
We beginnen sowieso met 1 week "CITY life" (New York) en eindigen met 2 weken "THEME PARK life" (Orlando).
Daartussen willen we graag nog 1 week "NATURE life" gooien, maar we weten niet goed wat.
Zijn er indrukwekkende parken tussen New York en Orlando ? Zoja : welke ? (Smoky Mountains misschien ?)
En hoeveel tijd heb je ervoor nodig ?
Graag jullie tips !
Hoe meer hoe liever !
Thanks !
Bart
Re: Nationale Parken tussen New York en Orlando ?
Welkom op het forum.
Je hebt Shenandoah NP en Great Smoky Mountains NP. Als ik het goed lees heb je maar een week tussen NYC en Orlando. Ik zou DC toevoegen en Shenadoah en dan Sky Line drive rijden. je kan dan zuidelijk rijden naar Roanoke en dan zou ik naar Charleston, Savannah en St. Augustine gaan Denk niet dat je nog tijd hebt voor de Smokies. Ik zou dan zelf Ashville kiezen omdat ik niets hebt met toeristparadijzen als Gatlinburg en Pigeon Forge maar misschien jullie wel. Welke tijd van het jaar ga je?
Yeehaw
Je hebt Shenandoah NP en Great Smoky Mountains NP. Als ik het goed lees heb je maar een week tussen NYC en Orlando. Ik zou DC toevoegen en Shenadoah en dan Sky Line drive rijden. je kan dan zuidelijk rijden naar Roanoke en dan zou ik naar Charleston, Savannah en St. Augustine gaan Denk niet dat je nog tijd hebt voor de Smokies. Ik zou dan zelf Ashville kiezen omdat ik niets hebt met toeristparadijzen als Gatlinburg en Pigeon Forge maar misschien jullie wel. Welke tijd van het jaar ga je?
Yeehaw
-
- Amerikafan
Zoals al eerder vermeld, huur een cabin in de smokeys! Prachtig park waar je gerust een paar dagen kunt vermaken!
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Het zal wellicht in de maand oktober plaats vinden, en idd. maar één week om aan "natuur" te besteden.
Een alternatief was ook : gewoon vliegen van New York naar Florida en daar dan de Keys en/of Everglades bezoeken.
(en dan vanuit Miami of Orlando terug vliegen)
Wat vinden jullie daarvan ?
Boeiender dan die rit of niet ?
Thanks,
Bart
Een alternatief was ook : gewoon vliegen van New York naar Florida en daar dan de Keys en/of Everglades bezoeken.
(en dan vanuit Miami of Orlando terug vliegen)
Wat vinden jullie daarvan ?
Boeiender dan die rit of niet ?
Thanks,
Bart
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Absoluut minder boeiend dan de rit (sorry, ik vind de Keys en Everglades ook mooi, maar er is zoveel moois tussen New York en Orlando)! Oktober is een mooie tijd van het jaar en in de Shenandoah zullen de herfstkleuren dan al mooi zijn. Ik kan me helemaal vinden in Yeehaw's suggesties. De Smoky Mountains zijn zuidelijker en de kleuren komen daar wat later.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2890 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties