Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Lezolas: Las Vegas - Yellowstone - San Francisco
- Lezolas
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Reis Lezolas: Las Vegas - Yellowstone - San Francisco
Hoi,
Lang geleden dat ik hier nog ben geweest ivm reisjes!
Deze zomer willen we graag naar de VS gaan. Mijn 4e keer en mijn vriendin haar eerste keer.
Maar ik zit met de handen in het haar.
We hebben 20 dagen (2juli Vertrekken in Brussel, 21 juli aankomen in Brussel)
En ik zou graag, in verband met de dropoff-kosten starten en eindigen in Californië en of Nevada.
Ik wil een combinatie van Teton, yellowstone, Moab, Arches, Antelope, Zion, Yosemite, San Fran, Denver, Las vegas, ...
Opzich geen probleem, maar van Yellowstone naar San Fran zit ik een beetje vast..
Iemand een idee? Alvast dank!
Lang geleden dat ik hier nog ben geweest ivm reisjes!
Deze zomer willen we graag naar de VS gaan. Mijn 4e keer en mijn vriendin haar eerste keer.
Maar ik zit met de handen in het haar.
We hebben 20 dagen (2juli Vertrekken in Brussel, 21 juli aankomen in Brussel)
En ik zou graag, in verband met de dropoff-kosten starten en eindigen in Californië en of Nevada.
Ik wil een combinatie van Teton, yellowstone, Moab, Arches, Antelope, Zion, Yosemite, San Fran, Denver, Las vegas, ...
Opzich geen probleem, maar van Yellowstone naar San Fran zit ik een beetje vast..
Iemand een idee? Alvast dank!
juli 2010: NY, San 'cisco, Y'mite, D. Valley, Las Vegas, Zion, Bryce, Monument V., Grand Cnyn, Kingman (+Glendale, Phoenix), Joshua Tr., LA
dec - feb 2011: Australië (NSW, VIC, SA, NT, QLD)
sept 2011: NY, Washington DC, Philly
nov 2011: NY, Boston
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Las Vegas - Yellowstone - San Francisco
Met Denver en San Francisco heb je wel een uiterste. Volgens mij zijn er geen dropoff kosten bij drive-usa.com (de engelse versie van usareisen.de) tussen California en Colorado. Ik weet niet dat automatisch ook andersom geldt, maar dan zou je evt. Denver - San Francisco kunnen doen???Ik wil een combinatie van Teton, yellowstone, Moab, Arches, Antelope, Zion, Yosemite, San Fran, Denver, Las vegas, ...
Als je overigens goed telt heb je ook geen 20 dagen. Dag 1 ben je grotendeels kwijt met vliegen. Dag 19 vlieg je al terug als je dag 20 land in Brussel, dus dag 18 moet je al op de bestemming voor je terugvlucht eindigen, of in ieder geval heel dichtbij. Dat maakt dat je wrs wat in de knoop komt met je dagen. Dit is wel het minimum wat je alle plekken van je lijstje moet geven denk ik. Nu ga ik ervanuit dat JIJ al wel wat gezien hebt in deze gebieden, maar je vriendin dus niet, dus ik zou niet zomaar 1 dag Moab of 1 dag Zion doen, want daar heeft zij ook niets aan verder. En dan wordt het wel erg veel autorijden. Ook al je terug zou vliegen uit las Vegas zou je m.i. te weinig tijd hebben om alles op je lijstje te bekijken, dan zou je bv SF - Yosemite - in 2 dagen naar Salt Lake City - Yellowstone - Grand Teton - Provo - Zion - Page - Las Vegas kunnen doen...maar dan rij je het stuk tussen SLC en Yellowstone en Grand Teton - Provo een groot deel dubbel
1) Amsterdam - San Francisco
2) San Francisco
3) San Francisco - Yosemite
4) Yosemite
5) Yosemite - Lone Pine
6) Lone Pine - Las Vegas
7) Las Vegas
8) Las Vegas - Zion
9) Zion
9) Zion - Page
10) Page - Moab
11) Moab
12) Moab
13) Moab - Grand Teton
14) Grand Teton
15) Grand Teton - Yellowstone
16) Yellowstone
16) Yellowstone
18) Yellowstone - ?
Hier kom je dus minimaal 2 dagen te kort19) Denver - vlucht naar huis
20) aankomst thuis
- Lezolas
- Amerikafan
Re: Reis Lezolas: Las Vegas - Yellowstone - San Francisco
Bedankt, Kan ik hier niets uitputten?
Mammoth lake, death valley en LA mogen al geschrapt worden, de trip Yosemite, Las vegas doen we wel in 1 trek.
http://wereldreizen.jetair.be/nl/Usa-Ca ... U_8_22617/
Mammoth lake, death valley en LA mogen al geschrapt worden, de trip Yosemite, Las vegas doen we wel in 1 trek.
http://wereldreizen.jetair.be/nl/Usa-Ca ... U_8_22617/
juli 2010: NY, San 'cisco, Y'mite, D. Valley, Las Vegas, Zion, Bryce, Monument V., Grand Cnyn, Kingman (+Glendale, Phoenix), Joshua Tr., LA
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Waar haal je Mammoth Lake vandaan?? En daar zul je toch echt langs moeten. Je ziet niets van Yosemite als je er alleen maar doorheen rijdt. De vallei ligt niet aan de 120 en ook glacier point en mariposa grove niet. Dus 1 dag Yosemite en een halve dag als je van San Francisco komt is het minimale.
De rit naar Las Vegas kan in 1 keer...kost je de dag, niet aan te raden, maar wel doenbaar. Maar dan heb je idd amper tijd om onderweg te stoppen.
De rest van die wereldreizen site gauw opbergen. Dan kun je zeggen dat je er geweest bent, maar als mensen vragen wat je gezien hebt moet je zeggen dat je het grootste deel niet hebt gezien omdat je door moest naar je volgende hotel. Qua route een goed voorbeeld, maar qua dagen kansloos.
De rit naar Las Vegas kan in 1 keer...kost je de dag, niet aan te raden, maar wel doenbaar. Maar dan heb je idd amper tijd om onderweg te stoppen.
De rest van die wereldreizen site gauw opbergen. Dan kun je zeggen dat je er geweest bent, maar als mensen vragen wat je gezien hebt moet je zeggen dat je het grootste deel niet hebt gezien omdat je door moest naar je volgende hotel. Qua route een goed voorbeeld, maar qua dagen kansloos.
- Lezolas
- Amerikafan
Bwah, 4j geleden ging ik van Yosemite via een nachtje Death Valley naar Las Vegas. Mammoth lakes is leuk in de winter, maar 's zomers niet mijn dada.
Ik heb gepuzzeld en kom op dit ongeveer uit:
Ik heb gepuzzeld en kom op dit ongeveer uit:
Las Vegas, been there done that. Leuk om 's avonds de sfeer op te sneuven, overdag een mooi shoppingcenter verspreid over het stadje ja..2 juli 1e dag: San Francisco
3 juli 2e dag: San Francisco
4 juli 3e dag: San Francisco - Yosemite NP (320 km)
5 juli 4e dag: Yosemite NP
6 juli 5e dag: Yosemite NP - Las Vegas (680 km)
7 juli 6e dag: Las Vegas - Zion NP (216 km)
8 juli 7e dag: Zion NP
9 juli 8e dag: Zion NP - Bryce Canyon NP (134 km)
10 juli 9e dag: Bryce Canyon NP - Salt Lake City (434 km)
11 juli 10e dag: Salt Lake City - Yellowstone NP (565 km)
12 juli 11e dag: Yellowstone NP
13 juli 12e dag: Yellowstone NP - Grand Teton NP - Jackson (196 km)
14 juli 13e dag: Jackson - Vernal (456 km)
15 juli 14e dag: Vernal - Moab (368 km)
16 juli 15e dag: Moab
17 juli 16e dag: Moab - Monument Valley (261 km)
18 juli 17e dag: Monument Valley - Page (200 km)
19 juli 18e dag: Page - Phoenix (445 km)
20 juli 19e dag: Phoenix
21 juli 20e dag: Brussel
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mammoth Lakes is natuurlijk niet bedoeld voor Mammoth Lakes zelf maar om de rit van Yosemite naar Las Vegas op te delen zodat je nog tijd hebt voor de TIoga Road. Maar je bent geen wandelaar of natuurminnaar? En niet geïnteresseerd in Bodie, Mono Lake en andere bezienswaardigheden langs de 395?
Je kunt eens kijken naar ons 2004- en 2008-verslag voor routes met Yellowstone en het zuidwesten. Blijft lastig als je maar 20 dagen hebt. Ik vind in jouw route de tijd voor Yellwostone wel heel erg weinig. Je zult toch echt eens de auto uit moeten om iets te zien. Trek 2 volle dagen uit voor het park. Is minimaal maar dan kun je beide loops rijden.
Marianne
Je kunt eens kijken naar ons 2004- en 2008-verslag voor routes met Yellowstone en het zuidwesten. Blijft lastig als je maar 20 dagen hebt. Ik vind in jouw route de tijd voor Yellwostone wel heel erg weinig. Je zult toch echt eens de auto uit moeten om iets te zien. Trek 2 volle dagen uit voor het park. Is minimaal maar dan kun je beide loops rijden.
Marianne
- Lezolas
- Amerikafan
Bedankt voor jullie reacties.
het is ondertussen een variant op volgende reis geworden:

We hebben Salt lake city, Yellowstone, Grand Teton, Glacier NP en als eindbestemming Seattle er laten bijplaatsen.
het is ondertussen een variant op volgende reis geworden:

We hebben Salt lake city, Yellowstone, Grand Teton, Glacier NP en als eindbestemming Seattle er laten bijplaatsen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2002 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa