Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Canada en USA combineren met camper

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
hornbill
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Canada en USA combineren met camper

Bericht door hornbill »

Hallo allemaal,

Ik en mijn vrouw zijn vorig jaar met een camper door west-amerika voor 3,5 weken getrokken.
Vooral de noordelijke natuurparken (zoals Gr-Teton en Yellowstone) bevielen ons goed en daarom willen we volgend jaar juni naar Canada reizen.

De prijzen voor de campers vielen me tegen bij de aanbieders die ik had gevonden waardoor ik eraan denk via usareisen een camper te huren in seattle en usa en canada te combineren.
Dan wil ik ook gelijk Glacier en Olypic np bezichtigen.

Zijn er meer mensen die met een camper over de grens zijn getrokken? Kan hier veel oponthoud plaatsvinden?

Volgens mij staat El Monte het toe om dit te doen maar zeker weten doe ik het niet.

Alvast bedankt!
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Re: Canada en USA combineren met camper

Bericht door Marcopstal »

Duizenden gaan per jaar de grens over met een camper. Op zich hoeft dit geen probleem te zijn. De controles zijn doorgaans niet streng, maar je kan natuurlijk altijd uitgepikt worden voor een strengere controle.

Normaal gezien zal dit voor de meeste verhuurders wel mogelijk zijn, op voorwaarde dat je terug inlevert in de VS. One way's kan problematischer zijn.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Misschien vind je het leuk om onze reisverslagen te lezen, zie onderschrift, wij combineren vaak Canada met de USA tijdens onze camperreizen en vliegen dan rechtstreeks op Calgary, dat is een prima uitvalsbasis, ook voor Amerika.
hornbill
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door hornbill »

Bedankt, daar heb ik wat aan. Ik ga de mogelijkheden bekijken!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer