Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen gevraagd over bezoek aan Puerto Rico.
- Bandido
- Amerika-expert
Ervaringen gevraagd over bezoek aan Puerto Rico.
Ik zit erover te denken om in september een aantal dagen naar Puerto Rico te gaan. Heeft iemand daar op dit forum al ervaring mee? Ons idee is om ergens in de buurt van San Juan een hotel te boeken, en die stad als uitvalsbasis te gebruiken. Het eiland lijkt me relatief klein en volgens mij is er genoeg te doen. Maar hoe zit het met veiligheid? Het heeft niet een al te beste reputatie, maar tegelijkertijd heeft elke plek zo zijn issues. En zijn er verder nog dingen die je beslist niet mag missen?
"Keep Georgia On Your Mind"
Re: Puerto Rico
Wij zijn maar 1 dag in Puerto Rico geweest (tijdens een cruise) maar we voelden ons geheel veilig in San Juan. Echt een mooie stad.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik herinner met dat forumlid Petra (van de Beardies) daar geweest is en niet zo'n positieve ervaring had na een aanrijding waarbij zij niet in fout waren maar wel in fout gesteld werden en onder druk gezet werden door de politie omdat hun cruiseboot zou vertrekken.
Mijn echtgenoot had in het verleden een team zitten in Puerto Rico, die hij niet mocht bezoeken tijdens hurricane season en het was het enige land waar hij mensen had zitten waar hij niet toegestaan was om een auto te huren om zich te verplaatsen omwille van corruptie bij de politie... Uitstapjes maken per taxi dus?
Mijn echtgenoot had in het verleden een team zitten in Puerto Rico, die hij niet mocht bezoeken tijdens hurricane season en het was het enige land waar hij mensen had zitten waar hij niet toegestaan was om een auto te huren om zich te verplaatsen omwille van corruptie bij de politie... Uitstapjes maken per taxi dus?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
We waren ook 1 dag in San Juan voor een cruise en we hebben toen een heel leuk bezoek gedaan aan de stad.
Vooral de oude stad met al zijn gekleurde huisjes is echte heel mooi en fotogeniek.
Vooral de oude stad met al zijn gekleurde huisjes is echte heel mooi en fotogeniek.
-
- Amerika-expert
De laatste keer PR is alweer een paar jaar geleden maar ik was een extra lang weekend in Old San Juan. Mooi, gezellig, geen problemen met veiligheid, lekker eten, mooie stranden, El Yunque, geen problemen met auto huren en rijden. Dus voor mij alleen maar een positieve ervaring en ik zou het zeker aanraden.
- Bandido
- Amerika-expert
Bedankt voor de reacties, ik denk dat we er gewoon voor gaan!
"Keep Georgia On Your Mind"
Bij mij ook alleen maar positieve ervaringen. Wat een mooi eiland, en zo anders dan de rest van Amerika! Wij (2 meiden) hebben een auto gehuurd en een flink deel van het eiland verkend zonder ons onveilig te voelen.
Toen we te voet de weg kwijt waren zijn we in San Juan een politiebureau binnengestapt (onder protest van mijn vriendin die geen goed gevoel over de politie had) en die agent was juist erg lief en behulpzaam. Misschien geluk gehad of misschien valt het gewoon erg mee ...
Op mijn blog staan foto's en een verslag:http://cat-caribbean.blogspot.com/. Dag 1-3 en 10-12 gaan over Puerto Rico, de rest gaat over de cruise (ook een aanrader trouwens).
Ik zeg doen!
Toen we te voet de weg kwijt waren zijn we in San Juan een politiebureau binnengestapt (onder protest van mijn vriendin die geen goed gevoel over de politie had) en die agent was juist erg lief en behulpzaam. Misschien geluk gehad of misschien valt het gewoon erg mee ...
Op mijn blog staan foto's en een verslag:http://cat-caribbean.blogspot.com/. Dag 1-3 en 10-12 gaan over Puerto Rico, de rest gaat over de cruise (ook een aanrader trouwens).
Ik zeg doen!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 1507 Weergaves
-
Laatste bericht door d_vdploeg
-